quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:15 schreef Goodbye het volgende:
Blegh, kutdag![]()
Heb de seconden echt af zitten tellen op m'n werk.
Oh, en ik had nieuwe schoenen aan en nu heb ik een blaar op m'n grote teenMaar ze zijn wel heel mooi
Ik was zeker mooiquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]Wie mooi wil zijn moet pijn lijden hè
.
Dat beoordeel ik graag zelf.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik was zeker mooi![]()
Thanks voor de bevestiging
quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik was zeker mooi![]()
Thanks voor de bevestiging
Griep op zijn best! En dan halve buikgriep ook nog want ik houd niks binnenquote:
Dat je er nog bij kunt lachenquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Griep op zijn best! En dan halve buikgriep ook nog want ik houd niks binnen. Aanschouw mijn lijstje
O: 1 snee brood
T: cup a soup
--> kotsen
L: 1 snee brood
--> kotsen
T: 1 ricola
D: een beetje kipfilet
--> kotsen
Nu: een kopje slappe earl grey thee en er staan droge crackertjes op me te wachten voor het geval ik honger heb.
Ach je moet wat he!quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat je er nog bij kunt lachen.
Toen ik in het ziekenhuis lag was ik er na één dag - zo'n 25 keer - kotsen al zó zat van.
It so didn't happen? Wat een vertrouwen moedertjequote:
Ja, fijn is dat he? Ik merk dat de PIlatesjuf mij ook extra helpt als ze haar rondje loopt omdat ik zo ongeveer de enige ben die er vanaf de eerste les altijd is geweest.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:20 schreef ColdFeet het volgende:
Pilatesles wat heerlijkWe waren maar met z'n 3en, en als je zoveel aandacht krijgt, merk je pas goed hoe nuttig het perfectioneren van oefeningen is
Afijn, nu dilemma: over 10 minuten beginnen hier in de stad twee grote demonstraties, extreem-rechts vs extreem-links. Nog gaan hardlopen?Ik wil wel, eigenlijk. Maar volgens mij verwachten ze mot, want de hele stad staat vol politie.
Ja, trek je broek maar alvast naar benedenquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:21 schreef Miss_S het volgende:
Krijg ik![]()
als ik zeg dat ik het wel een leuke dag vond?
Zullen we dat dan maar via pm's doenquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:27 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, trek je broek maar alvast naar beneden
quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:27 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ga wel. Ze gaan vast pas later op de avond mot schoppen. En er is veel politie.
Als ik me morgen rond lunchtijd nog niet heb gemeld, ben ik waarschijnlijk in elkaar geslagen. Door extreem-rechts, of extreem-links
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |