Hij mauwt nu een stuk vriendelijker dan in het begin.quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:15 schreef Chicolate het volgende:
Trouwens, Boris mauwt net zo klaaglijk als mijn kat. Hij maakt ook zn miauw niet goed af. Het is meer een soort mauw.
Doe maar jaquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zal maandag wel even vragen of mijn logopediste nog een gaatje vrij heeft.
Oh maar zo doet mijn kat nog steedsquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij mauwt nu een stuk vriendelijker dan in het begin.
Luister en huiver! Dit was een paar maanden geleden!![]()
[ link | afbeelding ]
Koekie was niet gecharmeerd van deze laatste video.quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij mauwt nu een stuk vriendelijker dan in het begin.
Luister en huiver! Dit was een paar maanden geleden!![]()
[ link | afbeelding ]
Het is al een hele vooruitgang dat ie deze keer op zijn pootjes landde!quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:20 schreef conleche het volgende:
Greys! Ik heb ook niet hardgelopen!! Het waaide te hard en zo.Morgen maar weer!
Boris is echt een mooie kat.Wel een sukkel though. Wat is dat nu voor roofdier om zo van die tafel te mieteren?
Nou, als Eneco vanaf 1 juli de prijzen drastisch verlaagt, hoe weten ze dan hoeveel voordeel ze mij daarvan moeten doorberekenen als ik volgend jaar mijn jaarverbruik alleen invul? Hoeveel heb ik dan verbruikt tegen het hoge tarief en hoeveel tegen het lagere tarief, zo bedoel ik. Dat doen ze dus gemiddeld?quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:16 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Dat weten ze niet....maar ze hebben wel gemiddelden die jaren terug gaan over heel veel mensen, waaruit ze bv behoorlijk goed kunnen inschatten hoeveel procent van je jaarverbruik in welke maand verbruikt wordt...en ze weten je gemiddelde verbruik over een aantal jaren terug, en dat in het huis waar je woont van langer terug misschien zelfs...
vanwaar de vraag?
klopt, alles op basis van gemiddelden...maar die benaderen de waarheid vrij goed hoorquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:26 schreef Greys het volgende:
Nou, als Eneco vanaf 1 juli de prijzen drastisch verlaagt, hoe weten ze dan hoeveel voordeel ze mij daarvan moeten doorberekenen als ik volgend jaar mijn jaarverbruik alleen invul? Hoeveel heb ik dan verbruikt tegen het hoge tarief en hoeveel tegen het lagere tarief, zo bedoel ik. Dat doen ze dus gemiddeld?
Dank je! Maar ik zet daar wel een 'stemmetje' op tegen de kat hoor.quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:27 schreef mspoez het volgende:
Je stem is wel net zo lief als je posts Greys!
Jaha, want stel je voor dat je een scoop mistquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:39 schreef Greys het volgende:
Wat zijn het soms toch een walgelijke types bij RTL Boulevard.
Gaan ze verklappen dat Katja S. zwanger is, terwijl zij het graag geheim wilde houden tot de 3 maanden voorbij zijn. Alleen 'opa' Römer had zich per ongeluk een pietsie verkletst over blij nieuws wat hij gehoord had en dan gaan ze het op televisie brengen
Ja, echt?quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:42 schreef conleche het volgende:
Opa Römer is dan ook een akelige dronkenlap!!
Brrrr, wat een nare man!
Stemmen op film berusten ook niet op de waarheid!quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:45 schreef kwakveense het volgende:
greys: je klinkt heeeel anders dan ik dacht!
Iedereen schrikt van zijn stem op bandquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Stemmen op film berusten ook niet op de waarheid!![]()
Ik vind mezelf op filmpjes ook altijd heel anders klinken dan dat ik zelf dacht dat ik klink!
Maar ik praat veel 'zwaarder' in het echt volgens mij hoor!
Oh en dat meeeeeeeeeehhhhhhhhhh is de kat he?
Helaas, je klinkt alleen voor jezelf altijd heel anders dan op de band. Voor anderen klink je op de band precies zoals zij je altijd horen..quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind mezelf op filmpjes ook altijd heel anders klinken dan dat ik zelf dacht dat ik klink!
Berucht in crewland!! Niemand wil met hem werken! Heb hem zelf maar 1x meegemaakt en heb zelden zo'n naar type gezien. Zo ontzettend vol van zichzelf.quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Helaas, je klinkt alleen voor jezelf altijd heel anders dan op de band. Voor anderen klink je op de band precies zoals zij je altijd horen..
Ik heb laatst een interview van mezelf gehoord.
Mhehehe, the horror!quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:50 schreef conleche het volgende:
[..]
Berucht in crewland!! Niemand wil met hem werken! Heb hem zelf maar 1x meegemaakt en heb zelden zo'n naar type gezien. Zo ontzettend vol van zichzelf.Ik ben ook niet zo'n held in het verbergen wat ik van iemand vind, dus dat werd nog gezellig.
En ik heb een hoge piepstemquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:52 schreef conleche het volgende:
[..]
Erg hè!! Ik klink altijd of ik de laatste trein moet halen, zo snel praat ik
mijn stem klinkt laag en sexyquote:
Verschrikkelijk. Van pure afkeer kan ik niet eens begrijpen wat mijn ik-op-band allemaal te melden heeftquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:52 schreef conleche het volgende:
[..]
hihi, ik vond je juist zwaarder klinken qua stem dan ik verwacht hadquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Al zingend wel, misschien ben je al pratend wel een slome dodoquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:54 schreef Abbadon het volgende:
[..]
mijn stem klinkt laag en sexy
nou ja....laag in ieder geval![]()
Je hebt nog eens 'alvast gefeliciteerd met je verjaardag' gezegd op m'n Hyves. Ik moest Mark vragen wat je zeiquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:52 schreef conleche het volgende:
[..]
Sigme, je kan dingen ook overdrijven hè!! Het is nog geen 7 uur!!quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Verschrikkelijk. Van pure afkeer kan ik niet eens begrijpen wat mijn ik-op-band allemaal te melden heeft.
Bedtijd voor mij, ik ga tanden poetsen.
Als je nu tegen mij praat heb je een Donald Duck-stem, ook leukquote:
Ja, ik dacht al! De meet is al weer zo lang geleden dat ik begon te twijfelenquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:58 schreef conleche het volgende:
Greyssie heeft een Rotterdamse tongval die heel grappig klinkt!!
sloom zeker nietquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Al zingend wel, misschien ben je al pratend wel een slome dodo
Katrien Duck, mag ik hopenquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als je nu tegen mij praat heb je een Donald Duck-stem, ook leuk(maar zo klinken alle stemmen zo'n beetje, dus don't worry
).
Ja heuj, jij bent een dove kwartel!!quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je hebt nog eens 'alvast gefeliciteerd met je verjaardag' gezegd op m'n Hyves. Ik moest Mark vragen wat je zei.
Dappere dodo!quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:00 schreef Abbadon het volgende:
[..]
sloom zeker niet...dodo sluit ik niet helemaal uit
O jaquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:00 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja heuj, jij bent een dove kwartel!!
En het was: alvast een gelukkig nieuwjaar!![]()
![]()
2:25. De Wekker. morgenquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Sigme, je kan dingen ook overdrijven hè!! Het is nog geen 7 uur!!
quote:
Hihi, nee hoor, liefste moet vroeg beginnen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Why? Ik hoop voor iets leuks zoals vakantie?
Cotator! Mag iedereen zelf weten hoe laat 'ie / ze naar bed gaat?quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Sigme, je kan dingen ook overdrijven hè!! Het is nog geen 7 uur!!
da's al beter dan slome dodo!quote:
Zo lief ben ik dan ook wel weerquote:
O ja. Ik kan soms wat dwingend zijn.......quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Cotator! Mag iedereen zelf weten hoe laat 'ie / ze naar bed gaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |