Waar gaat dit over?quote:hoi, ik ben steve.
mijn nichtje gaat haar 1ste communie doen en ik wou haar een speciale verassing geven , hopelijk kan je mij daarbij helpen.
mijn nichtje is een GROOTTE fan van jullie maar heeft nog geen concert meegemaakten daardoor geen gesigneerde fotos van jullie. mijn vraag aan jouw is , of je gesigneerde fotos van jullie op kan sturen met mss nog een felecitatie met haar 1ste communie. dit zou mij haar echt een gelukkige communie kunnen bezorgen. hopelijk kan je mij helpen. laat a.u.b iets terug horen via mijn netlog.
als het zou lukken kan je het opsturen naar xxx. met vriendelijke groet steve.
Misschien dat Steve denkt dat Vik het nieuwe bandlid wordt, nu die blonde ermee stoptquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:26 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik denk dat de PM naar K3 moet en dat Steve graag wil dat je alle spel- en taalfouten er even uithaalt.
Kitchenaidquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:26 schreef ColdFeet het volgende:
Maar Vik, als je benen een slagveld zijn, heb je ook zitten pulken, of niet?Ik had dat in het begin ook wel hoor, ingegroeide haartjes, maar dan deed ik dat voorzichtig met een pincet. En mijn benen zijn prima glad, in het algemeen.
MoBlo, keukenmachine? Denk ja dan aan zo'n Kitchenaid, of meer aan een echte foodprocessor?
Ik wil er zoeen:
[ afbeelding ]
Maar die zijn best duur.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:26 schreef ColdFeet het volgende:
Maar Vik, als je benen een slagveld zijn, heb je ook zitten pulken, of niet?Ik had dat in het begin ook wel hoor, ingegroeide haartjes, maar dan deed ik dat voorzichtig met een pincet. En mijn benen zijn prima glad, in het algemeen.
MoBlo, keukenmachine? Denk ja dan aan zo'n Kitchenaid, of meer aan een echte foodprocessor?
Ik wil er zoeen:
[ afbeelding ]
Maar die zijn best duur.
Haha, wat vraag je dat strengquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:26 schreef ColdFeet het volgende:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:26 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik denk dat de PM naar K3 moet en dat Steve graag wil dat je alle spel- en taalfouten er even uithaalt.
Dan wordt de bandnaam wel K2V1.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:28 schreef ColdFeet het volgende:
Misschien dat Steve denkt dat Vik het nieuwe bandlid wordt, nu die blonde ermee stopt
Misschien begint mijn echte naam wel met een Kquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:32 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Dan wordt de bandnaam wel K2V1.
Ik weet wel veelquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Misschien begint mijn echte naam wel met een K. Weet jij veel
.
Voor een foodprocessor zou ik (net als voor een staafmixer, trouwens) gewoon gaan voor een bekend merk, en er dan lekker eentje met veel vermogen kopen. Kost iets meer, maar dan kun je ook makkelijk allerlei soorten deeg maken enzoquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Kitchenaidja, die WIL ik, maar die krijg ik niet
nee, gewoon een keukenmachine a la
[ afbeelding ]
ik wil hendig dingen als pesto enzo kunnen maken.
Uien fijnsnijden zonder dat het pap wordt (zoals met de staafmixer) en en en ga zo maar door..
Kitchenaid heb ik vorige keer met Rene al bij staan kwijlen, maar hij verzekerde me alvast dat DAT 'm voorlopig niet ging worden als cadeau
er staan er bij de BCC zoveel.. weet niet wat ik moet kiezenquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Voor een foodprocessor zou ik (net als voor een staafmixer, trouwens) gewoon gaan voor een bekend merk, en er dan lekker eentje met veel vermogen kopen. Kost iets meer, maar dan kun je ook makkelijk allerlei soorten deeg maken enzo
Loveli, ik wil idd ook die met lift. En 26 hulpstukken. Een gehaktmolen enzo
Ik weet je voornaam wel en die begint niet met een K.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:33 schreef Viking84 het volgende:
Misschien begint mijn echte naam wel met een K. Weet jij veel
.
Liever RVS dan plastic, hoog vermogen, pulsknop... En dan nog graag een beetje goedkoopquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
er staan er bij de BCC zoveel.. weet niet wat ik moet kiezenik kijk in CUL ook nog wel ff rond
ze hadden bij de BCC trouwens ook een heel Kitchenaid pakket laatst450 euro ofzo? Maar echt overcompleet gewoon
Nou, zoek eens een paar opties, dan zal ik er 's naar kijkenquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:45 schreef motorbloempje het volgende:
ik laat Rene samen met mijn ouders en schoonouders zo'n ding hosselen, dus moet heel specifiek zeggen wat ik wil, anders dan krijg ik straks nog een staafmixer
Nee, de afzender was iemand anders en de heeft geen postgeschiedenis hierquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:53 schreef Greys het volgende:
Vik, waarom heb je in vredesnaam een topic er over geopend?
Maar wat was de afzender van de PM dan? Ook 'Steve' als nick? Of stond er nog iets bij? Heeft diegene een postgeschiedenis, bedoel ik? Is het niet gewoon iemand die dat per ongeluk nog onder zijn CTRL-V had zitten ofzo?
hoe lelijk en wit issie?quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:52 schreef conleche het volgende:
Ik heb wel zo'n keukenmachine een witte. Ik gebruik hem nooit. Ik gebruik eigenlijk alleen m'n staafmixer. (die ook hakt en slagroom klopt).
Dus als iemand een lelijke witte keukenmasjien blieft: op te halen bij Co.
ik ga vandeweek weer even langs de BCC, en ik wil er eigenlijk alles mee kunnen doen, zodat mn Blender ook de kast in kan.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou, zoek eens een paar opties, dan zal ik er 's naar kijken
wat wil je er allemaal mee? Smoothies maken? Deegsoorten? Groente snipperen? Noten, kaas? IJs crushen?
tof!quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:57 schreef conleche het volgende:
[..]
Zo lelijk en wit als maar kan zijn. Ik maak vanavond wel een fotootje.
Viesquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ga vandeweek weer even langs de BCC, en ik wil er eigenlijk alles mee kunnen doen, zodat mn Blender ook de kast in kan.
Daar zit onderin namelijk een raar randje (van rubber) wat er NIET uit kan, maar waar wel allerlei restjes blijven zitten en die niet goed schoon te maken is![]()
![]()
Ik lees het pas voor het eerst hoor en ik besteed altijd extra aandacht aan jouw postsquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:02 schreef Greys het volgende:
Zo had ik een broodrooster waar geen schuifdingetje onderin zat om kruimels enzo weg te krijgen.
Je kon hem wel op zijn kop houden en schudden en dat ging prima, tot ik er een pita met kaas in maakte en alle gesmolten kaas niet meer van de bodem af te poeren was. Hup, in de kliko.
Oh wacht. Dit heb ik hier al eens verteld. Een keer of twee![]()
Ik ook nietquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:53 schreef Greys het volgende:
Loveli, heb je mijn PM gezien?
Ik beken: ik wil met dit *piep*weer niet hardlopen
ja, da's heul fiesssquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vies.
Ik had ooit een wafelijzer dat niet uit elkaar kon. Ook weggepleurd dus.
Hihihihi. Thank God for that!quote:
Mietjesquote:
Dan hoop ik voor je dat het dan droog is!quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:10 schreef ColdFeet het volgende:
Ik neem mij voor om vanavond een rondje te gaan rennen
*jaloers*quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:10 schreef ColdFeet het volgende:
Ik neem mij voor om vanavond een rondje te gaan rennen
Het lijkt (en is) natuurlijk een slap excuus, maar er zat wel iets meer achter dan de regen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:16 schreef conleche het volgende:
Ik ga vanavond ook gewoon rennen. Niks is zo lekker om jezelf te laten zakken in een gloeiend heet bad, nadat je helemaal bent natgeregend. Er zijn wel grenzen though. Als het echt heel hard regent ga ik ook niet. Maar een beetje miezer draai ik m'n hand niet voor om. Harde wind vind ik veel erger.
Pics or it d......quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:35 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Mijn spleet is niet blond trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |