Nou als ik zou moeten kiezen zou ik et toch wel wetenquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:34 schreef MarMar het volgende:
[..]
Gelukkig wast poep er makkelijker af dan lipstick
Beetje afwisselen kan ook geen kwaad, maar dan moet je wel ff op de volgorde letten!quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:35 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Nou als ik zou moeten kiezen zou ik et toch wel weten
al die mensen die met die reacties komen van ja doe het niet enz blablabla wacht maar als ze wat ouder zijnquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:36 schreef MarMar het volgende:
[..]
Beetje afwisselen kan ook geen kwaad, maar dan moet je wel ff op de volgorde letten!
Welke kanten bedoel je?quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:15 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
en Stacey werd toch echt kijhard aan beide kanten genomen
ass to mouthquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:36 schreef MarMar het volgende:
[..]
Beetje afwisselen kan ook geen kwaad, maar dan moet je wel ff op de volgorde letten!
Volgens mij heb ik daar al een experiment in gepost hoorquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:33 schreef genakt het volgende:
D_B moet expirimenteren net zoals mij
![]()
vriendin loopt boos weg :(
voor uitleg![]()
Uhhu!quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:39 schreef genakt het volgende:
[..]
al die mensen die met die reacties komen van ja doe het niet enz blablabla wacht maar als ze wat ouder zijndan praten ze wel anders
Zal ik jouw eens lekker in je bek schijten dan?quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:50 schreef MarMar het volgende:
[..]
Uhhu!
even een klein lijstje van dingen die ik stom vond voor mijn 16e:
- one night stands
- wiet
- alcohol
- seks met meer dan 1 persoon tegelijk
- tatoeages
- zoenen op de eerste date
wat weet jij daar nou van?quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:54 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]![]()
Wat voor jeugd heb jij gehad!
Oh no worries, het was over voordat ik 17 was in de meeste gevallenquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:54 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]![]()
Wat voor jeugd heb jij gehad!
Toen mochtie nog niet stemmen waarschijnlijkquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:02 schreef Registratiedienst het volgende:
Boswachter, ik ben opreccht geinteresseerd in jouw politieke kleur. Op welke partij heb jij gestemd bij de vorige TK-verkiezingen?
Ik ook. Poep. Anytime.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:35 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Nou als ik zou moeten kiezen zou ik et toch wel weten
Geil.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:50 schreef MarMar het volgende:
[..]
Uhhu!
even een klein lijstje van dingen die ik stom vond voor mijn 16e:
- one night stands
- wiet
- alcohol
- seks met meer dan 1 persoon tegelijk
- tatoeages
- zoenen op de eerste date
Ook met een cricketslaghout ?quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:03 schreef Breathtaking het volgende:
Maar een ferme tik op mijn derrière vind ik dan weer geen probleem!
Dat lijkt me dan weer wat minderquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ook met een cricketslaghout ?
Want dat bedoel ik: Mensen die de extremen opzoeken.
Dus geen ferme tik op de billen met de platte hand, maar een klap op je reet met zo'n "bat" met ijzer erop en leer. (heb ik gezien bij Police Academy -> The Blue Oyster Bar)
Nee, dat zeg ik toch ook nergensquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:10 schreef Breathtaking het volgende:
Laat ze elkaar lekker vastbinden, slaan en elektrische schokken toedienen.. Je hebt er toch geen last van ofzo?
Zolang zijn browser niet steeds spontaan op kinky sites terecht komt, lijkt me idd dattie er weinig last van heeftquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan weer wat minder!
Maar BoWa, je moet toch ook iedereen het recht geven op zn eigen plezier en genot?
Misschien dat wij niet kunnen begrijpen dat zij zich daar prettig bij voelen, maar het gaat er uiteindelijk om dat die mensen zelf er gelukkig van worden.
Laat ze elkaar lekker vastbinden, slaan en elektrische schokken toedienen.. Je hebt er toch geen last van ofzo?
Okéquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik toch ook nergens
Ik zeg alleen dat ik dat vreemd vind, verder niks
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |