Is ook niet iets wat ik regelmatig doe, maar iig een keer proberen kan geen kwaadquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:42 schreef de_boswachter het volgende:
Wanneer ik in reten had willen roeren, was ik wel homo geworden.
Ohja zeker is experimenteren leuk. Maar niet dit soort zieke shit.
Linkje?quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:46 schreef wise het volgende:
Of vast gebonden zitten terwijl je anaal genomen wordt en een 2de vrouw je plasbuis penetreert met een breinaald, terwijl je tepels geshocked worden door klemmetjes die aan een accu zitten en een 3de vrouw over je buik pist/poept en kotst.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:46 schreef wise het volgende:
Of vast gebonden zitten terwijl je anaal genomen wordt en een 2de vrouw je plasbuis penetreert met een breinaald, terwijl je tepels geshocked worden door klemmetjes die aan een accu zitten en een 3de vrouw over je buik pist/poept en kotst.
Spreek je uit eigen ervaring, of waar heb je het over ?quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:44 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Je vriendin mag ook een keer bovenop, wauw!
Ik probeer me een voorstelling te maken van jouw 'experimenten'...quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Spreek je uit eigen ervaring, of waar heb je het over ?
zijn vriendin is vadsigquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:44 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Je vriendin mag ook een keer bovenop, wauw!
plasbuis penetreren...quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:46 schreef wise het volgende:
Je kunt ook overdrijven natuurlijk.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:46 schreef wise het volgende:
En dan met een breinaald nog welquote:
En z'n mening over mensen met lang haar ookquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:50 schreef Sapstengel het volgende:
Boswachter wat ben je toch een lompe boer. Je visie op drugs was ook al zo bekrompen. Verruim je blik eens een beetje.
Met een haaknaald lijkt me nog ergerquote:
Mag altijd. Zal je ws wel wat notes opleveren...quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:51 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Zou ik wat pics mogen posten die gerelateerd zijn met wat je in je OP hebt besproken?
Liever niet. Ik vind het wel fijn dat het soort mensen als boswachter in een totaal andere belevingswereld leven dan ik.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:50 schreef Sapstengel het volgende:
Boswachter wat ben je toch een lompe boer. Je visie op drugs was ook al zo bekrompen. Verruim je blik eens een beetje.
ik denk eigenlijk dattie nooit buitenkomt en 3 x per dag douchedquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:50 schreef Sapstengel het volgende:
Vandaar dat mijn ex zo stonk de laatste tijd...quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:36 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Er is meer in het leven dan er op en eraf Boswachter.
Ik kak bijvoorbeeld graag bezette Limburgse meisjes in het gelaat.
Maar die mensen worden vaak opgesloten. Ze zijn er nu eentje vergeten denk ik.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:52 schreef zovty het volgende:
[..]
Liever niet. Ik vind het wel fijn dat het soort mensen als boswachter in een totaal andere belevingswereld leven dan ik.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:54 schreef makkie88 het volgende:
en wat vind je dan van vastbinden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |