Dat dus.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:34 schreef Registratiedienst het volgende:
Je klacht moet beter geformuleerd worden. Mensen die attributen gebruiken om de ander te pijnigen/domineren.
Dat zegt hij toch niet? Hij vindt het gebruik van attributen 'quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:35 schreef Heatseeker het volgende:
Nee lekkere standaard sex hebben met iemand en nooit open staan voor experimenten.
Of het al jaren willen worden en altijd afgewezen worden natuurlijkquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:35 schreef Maanvis het volgende:
Je kunt natuurlijk ook moddereter worden op FOK! bij wijze van vernedering.
Eens.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:36 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Dat zegt hij toch niet? Hij vindt het gebruik van attributen ''.
Klats.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Of het al jaren willen worden en altijd afgewezen worden natuurlijk.
Niet om regelmatig te doen. Maar ach, soms.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Eens.
Maar je lul in de reet van een vrouw drukken vind ik ook niet echt normaal. Maar dat terzijde.
af en toe is best lekker hoorquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Eens.
Maar je lul in de reet van een vrouw drukken vind ik ook niet echt normaal. Maar dat terzijde.
hohoho, bij het Idols forum was ik het geworden maar ik heb zelf bedankt voor de eer!quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Of het al jaren willen worden en altijd afgewezen worden natuurlijk.
Zet gewoon die kleuterfilter aan. Klaar opgelost. Slotje.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:32 schreef de_boswachter het volgende:
Ik zat toenjust eens even wat te googlen, en bij toeval zag ik een plaatje van een vrouw met een zweepje.
Ik vind het gewoon vatsig, is dat ook een optie ?quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:39 schreef genakt het volgende:
af en toe is best lekker hoor
volgens mij ben jij nog maagd ofzo
of mag je niet van je vriendin
expirimenteren kan echt wel leuk zijn hoor![]()
Kan iemand ook voor de tweede keer genomineerd worden voor grootste kut user van het jaar?quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:32 schreef de_boswachter het volgende:
Ik zat toenjust eens even wat te googlen, en bij toeval zag ik een plaatje van een vrouw met een zweepje.
Echt:![]()
![]()
![]()
Wat bezielt mensen eigenlijk die zich sexueel de grond in laten stampen? Volgens mij zijn ze gewoon chronisch ziek: Je pijnlijk laten vernederen om zo letterlijk aan je trekken te komen, hoe sad.
En dan doel ik vooral op:
- Bondage -> WTF. Lekker de tieten afbinden
- Anaal -> OK. Je vrijwillig in je poepert laten roeren
![]()
![]()
![]()
- Zweepjes -> Ja lekker. Mishandel me !11111![]()
![]()
![]()
- De lul afbinden ->![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En nog veel meer van die ongein.
Wat is er mis met gewoon sex hebben?
Mensen die zich voor de spanning laten mishandelen
Klacht: Zieke mensen op deze aardkloot
[..]
Dat dus.
Je vriendin mag ook een keer bovenop, wauw!quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon vatsig, is dat ook een optie ?
Wanneer ik in reten had willen roeren, was ik wel homo geworden.
Ohja zeker is experimenteren leuk. Maar niet dit soort zieke shit.
Het is vadsig.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon vatsig, is dat ook een optie ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |