Je bent niet aan het werk, je bent aan het quizzen. Net als ik trouwensquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:56 schreef LadyBlack het volgende:
Nicole Kidman en Robbie WIlliams
Ok, geen probleem. Ik weet hem toch niet....quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:22 schreef LadyBlack het volgende:
Bekend om haar blonde haar en rokerige stem.......
Wil iemand het antwoord anders even googelen? Ik moet de stad in om mijn white tie - outfit voor morgen te regelen
Antwoord dan en gooi er snel een nieuwe vraag in...quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:23 schreef Kneivster het volgende:
Ik weet t antwoord wel, maar zit met tzelfde probleem, kan elk moment weggeroepen worden...
dit was overigens goed.quote:
Geen idee welke hij bedoelt...quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:46 schreef PierreTT het volgende:
'Tja, er zijn meerdere antwoorden op die vraag, het is maar hoe je het bekijkt...ga je uit van BNP, of koopkracht per hoofd van de bevolking...en in welk jaar
Zelfs als je uitgaat van GDP zijn er nog verschillende lijsten, die van het IMF, maar ook van de VN of van de CIA...quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:52 schreef PierreTT het volgende:
Vind het geen duidelijke vraagNieuwe?
Ligt allebei bij Utrecht?quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:01 schreef Ofyles2 het volgende:
Tijd voor iets anders:
Wat is de link tussen Holendrecht en Zuilen?
Wij welquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:42 schreef LadyBlack het volgende:
Ook niemand?
Hebben wij dan zulke rare hobby's Etc?
nee. (hint: algen schijnen derde generatie te zijn).quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:22 schreef Ofyles2 het volgende:
Iets met algen en koolzaad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |