Neem dan wel een stukje worst mee voor de hondquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik rook wel een met hash gespiked sigaartje mee.
Daar is niks sufs aan.quote:
Ik heb gelukkig een stevig rek voor op mijn Kronan en een stevige pakkendrager achterop. Fietstassen zijn per definitie niet leukquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:38 schreef CarOnline het volgende:
Baaaaaalen Cc van je auto![]()
Voor 75 euro kan je leuke fietstassen kopen
quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:38 schreef Coos het volgende:
Trouwens dolle pret bij het debat over de crisismaatregelen.
De hele PVV has left the building
Ja de pijn in mn hoofd was vannacht niet te hárden, heb om 4 uur nog een uur rechtop gezeten beneden omdat ik niet meer kon liggen, het deed zo veel pijn.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh ik was al benieuwd!Fijn dat het weer beter gaat!
![]()
Rustig aan hoor, dan maar een wat minder perfect feestje, je hebt er niets aan als je zaterdag weer bij je enkeltjes afbreekt.
En terecht, boefjes.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:44 schreef debuurvrouw het volgende:
Wat laten "jullie"je makkelijk uit je tentje lokken zeg!![]()
Ja hoor schat, nice try.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:44 schreef debuurvrouw het volgende:
Wat laten "jullie"je makkelijk uit je tentje lokken zeg!![]()
Begin mei.... écht zonzeker ben je dan nog niet daar.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:46 schreef Manu82 het volgende:
ghi
http://neckermann.nl/vliegvakanties/DetailPage.aspx?fh_DETAILfh_view_size=10&fh_sort_by=pk_zooveraveragescore&fh_sort_order=-1&fh_secondid=nvn_blank_42197a_s09&fh_lister_pos=1&fh_location=%2f%2fpackages%2fnl_NL%2fpk_active%3d1%2fpk_vacationchanneltype%3eproductpackage%2fpk_vacationchannel%3e%7bflight%7d%2fpr_month%3e%7b200905%7d%2fpr_duration%3e%7b1116%7d%2fpr_budget%3e%7bnvn_500_750%7d%2fpk_theme
Uhm ... laat me even denken ... NEE.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:43 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh en Cc, een leuk hip Vespa brommertje? Wel echt zwaar ka uu tee van je auto zeg!
Moet je daarvoor op vakantie?quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Begin mei.... écht zonzeker ben je dan nog niet daar.
En het is cultureel / antropologisch denk ik wel interessant om een keer naar Bulgarije te gaan, maar eh... weet niet of je daar naar op zoek bent. Jij wil toch gewoon bier en tieten?
Ja, moest eigenlijk ook wel lachen,quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:38 schreef Coos het volgende:
Trouwens dolle pret bij het debat over de crisismaatregelen.
De hele PVV has left the building
Oh ik ook van jou!quote:
Weet ik, maar ben ooit ook rond die periode in Turkije geweest en dat was ook geen 30 graden.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Begin mei.... écht zonzeker ben je dan nog niet daar.
En het is cultureel / antropologisch denk ik wel interessant om een keer naar Bulgarije te gaan, maar eh... weet niet of je daar naar op zoek bent. Jij wil toch gewoon bier en tieten?
Ik heb een aantal jaren terug een prima vakantie gehad in Tunesië. In een allerschattigst klein strandplaatsje. Niets vies, niets vuil en geen enkele enge ziekte opgelopen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:58 schreef hondjes het volgende:
Ga niet naar Tunesie, vies, vuil, en enige wat je krijgt zijn enge ziektes.
Zo'n Aygo.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uhm ... laat me even denken ... NEE.
Ik heb een hekel aan brommers.
Ik heb al verschillende lijntjes uitgezet voor een cheap ass auto en tot die tijd is het een beetje behelpen. Heeft ook zijn charme, denk ik dan maar.
Oh dat begreep ik uit je replyquote:
Ja, die rijden zo de sloot in of kijken niet of er jongetjes naast de auto staan.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Zo'n Aygo.4 euro in de wegenbelasting en rijden echt zuinig.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Iemand wat bleek om die mental image van man-boobies van mijn netvlies te krijgen?!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |