Alsof Chelsea scoutquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:09 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Er stond overigens ook bij dat Rijkaard hoofdcoach zou worden, Hiddink een beetje de godfather daarboven en Van der Zee voor de scouting, maar dat terzijde
Ja spelers van 15 die een goede wedstrijd hebben gespeeld kunnen meteen naar Londen komen hoorquote:
Hadden we Goossens maar verkocht toen danquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:40 schreef jna het volgende:
[..]
Ja spelers van 15 die een goede wedstrijd hebben gespeeld kunnen meteen naar Londen komen hoor![]()
Goossens en Sarpong mochten toch ook meteen komen nadat ze een goed wk onder 17 ofzo hadden gespeeld
Dan had ie niks opgebracht want het was een jeugdspeler, nu verdien je er meer aan plus kan je hem terug halen als ie het daar goed doet.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:48 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Hadden we Goossens maar verkocht toen dan
Omdat?quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:51 schreef Sethje het volgende:
Ik had goossens graag in het eerste zien spelen, prachtige speler
Ik had hem ook graag in het eerste gezien maar hij heeft zich niet zo ontwikkeld als iedereen had verwacht. Misschien komt het nog.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:51 schreef Sethje het volgende:
Ik had goossens graag in het eerste zien spelen, prachtige speler
quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:09 schreef kevin6188 het volgende:
RTV Rijnmond: Ajax heeft interesse in Engelaar
Van Basten is gecharmeerd en zou het duo Engelaar/Aissati van vroeger bij FC Twente in ere willen herstellen. Bij Oranje was Van Basten ook al onder de indruk van Engelaar.
Tsja. Er zijn al zoveel middenvelders. Al zijn ze ook vaak geblesseerd. Zou wel eens einde Gabri kunnen betekenen...
quote:Ajacied Oleguer is helemaal op zijn plek in Amsterdam. Na een moeizaam begin, waar hij door trainer Marco van Basten zo nu en dan op de bank werd gelaten, maakt de oud-speler van FC Barcelona nu een sterke periode door.
De verdediger heeft zich niet alleen aangepast aan het Nederlandse voetbal, ook het leven in Amsterdam spreekt hem aan. "Het is een hele leuke stad, met een aangename sfeer. Ook de mensen zijn aardig. Verder is er een hoop te zien. Als ik vrij heb blijf ik thuis, of ga ik de stad in om een museum te bezoeken", aldus de Spanjaard op de officiële website van de club.
Oleguer is sinds enkele weken niet meer weg te denken uit het elftal van Van Basten. "Ik verbeter nog steeds. Ik speel steeds beter, en met meer vertrouwen. Ik denk dat dat heel belangrijk is voor alle spelers. Als je veel vertrouwen hebt, speel je ook beter."
De mandekker heeft zich dan ook weinig aangetrokken van de kritiek op zijn spel. "Je moet je niet te veel aantrekken van wat anderen en de media over je zeggen en schrijven. Voor hen is het moeilijk te begrijpen wat het met je doet als je in een vreemd land en in een nieuw elftal terecht komt. Je moet aan alle nieuwe indrukken wennen, en dat is niet eenvoudig."
Oleguer speelde tot dusver 22 competitieduels voor Ajax, waarin hij in het thuisduel met FC Groningen (1-0) als matchwinner van het veld stapte.
Eens.. Al zie ik liever hem dan Lindgren.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:17 schreef M0NTANA het volgende:
Liever geen Engelaar. We hebben met Lindgren, Anita, Enoh, Gabri en Vertonghen genoeg opties.
Mwoah. Vind het sowieso zonde om miljoenen uit te geven, terwijl je al vier hele talentvolle middenvelders hebt.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Eens.. Al zie ik liever hem dan Lindgren.
Dat zeker.. Ik ben ook niet voor zijn komst hoor.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:20 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Mwoah. Vind het sowieso zonde om miljoenen uit te geven, terwijl je al vier hele talentvolle middenvelders hebt.
In Oranje was ie juist erg sterk, vond ik.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:21 schreef sitting_elfling het volgende:
Oef, Engelaar heeft mijn inziens alleen goed bij Twente gedraaid, bij oranje én duitsland kwam hij niet goed uit de verf.
Ik kan me nog een week herinneren waarin bijna iedereen hier kogelbrieven voor 'm aan het schrijven was.quote:
Ben ik met je eens.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Maar als ik mocht kiezen tussen Lindgren en Engelaar, dan liever Engelaar.
Er waren er zat idd, maar ik heb hem tot de laatste minuut verdedigd.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:22 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik kan me nog een week herinneren waarin bijna iedereen hier kogelbrieven voor 'm aan het schrijven was.
inderdaadquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:22 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik kan me nog een week herinneren waarin bijna iedereen hier kogelbrieven voor 'm aan het schrijven was.
Ik ook.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Er waren er zat idd, maar ik heb hem tot de laatste minuut verdedigd..
Zoek maar na. Krakers onderling he.
Oh ik bedoelde jou ook niet, en ik geloof je direct.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Er waren er zat idd, maar ik heb hem tot de laatste minuut verdedigd..
Zoek maar na. Krakers onderling he.
Er waren er nog een paar..quote:
Hahaha, idd.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:26 schreef Silenus het volgende:
[..]
Oh ik bedoelde jou ook niet, en ik geloof je direct.
Maar ik weet nog dat hier héél veel mensen echt zeiden dat ze die gast NOOIT meer in het elftal wilden zien, miskoop van de eeuw, etc etc.
Vind het wel mooi aan hem dat zijn kledingstijl, in tegenstelling tot de meeste Ajaxvoetballers, redelijk alternatief is. Waar een Gregory van der Wiel er als een hippe mooiboy bijloopt heeft Oleguer dan zo'n wijde broek aan, gympies en een stoffige capuchontrui.![]()
En een baard.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:26 schreef Silenus het volgende:
[..]
Vind het wel mooi aan hem dat zijn kledingstijl, in tegenstelling tot de meeste Ajaxvoetballers, redelijk alternatief is. Waar een Gregory van der Wiel er als een hippe mooiboy bijloopt heeft Oleguer dan zo'n wijde broek aan, gympies en een stoffige capuchontrui.![]()
Meters buiten spelquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Er waren er nog een paar..
Tuurlijk zakte bij mij de moed na de zoveelste wedstrijd met fouten enigszins in de schoenen, maar ik heb hem nooit weggehoond, uitgescholden of loper bleren dat ie op moest rotten.
De enige Ajacied die dat soort reacties bij mij kon oproepen was Wamberto.
zegt ook al genoeg dat ie een relatief laag salaris heeft vergeleken met de rest. Bij Barca had ie ook al het laagste salaris van de hele selectiequote:Op donderdag 26 maart 2009 14:26 schreef Silenus het volgende:
[..]
Oh ik bedoelde jou ook niet, en ik geloof je direct.
Maar ik weet nog dat hier héél veel mensen echt zeiden dat ze die gast NOOIT meer in het elftal wilden zien, miskoop van de eeuw, etc etc.
Bij mij eigenlijk alleen Evander Sno. Jurgen Colin had ik zelfs een beetje medelijden mee.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Tuurlijk zakte bij mij de moed na de zoveelste wedstrijd met fouten enigszins in de schoenen, maar ik heb hem nooit weggehoond, uitgescholden of loper bleren dat ie op moest rotten.
Dat is dan ook het enige goede, maar daarmee nam ie nog niet de woede weg die die onnozele glimlach opwekte als er weer eens een voorzet 30 meter over ging.quote:
Sno heeft idd de instelling van een steuntrekker die verplicht moet solliciteren. Maar di heeft verder ook geen ruk laten zien.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:30 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Bij mij eigenlijk alleen Evander Sno. Jurgen Colin had ik zelfs een beetje medelijden mee.
Maar goed, Sno heeft gewoon een verkeerde instelling. Iedere selectie-speler heeft een SCC waarmee hij de wedstrijd kan bekijken als hij niet in selectie zit, maar Sno heeft daar geen zin in. Bekende van me heeft die pas van hem geleend voor de thuiswedstrijd tegen Olympique Marseille. Belachelijk toch?
Misschien heeft Danilo die ookquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat is dan ook het enige goede, maar daarmee nam ie nog niet de woede weg die die onnozele glimlach opwekte als er weer eens een voorzet 30 meter over ging.
Vorig seizoen misschien maar dit jaar is hij gewoon bagger van wat ik heb gehoord.. staat hij wel in de basis bij Schalke?quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Engelaar hoeft van mij niet zo nodig meer.
Klopt, ik stond al bij Ryanair aan de balie, maar ik ben nog steeds geen fan van hem hoor.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:24 schreef jna het volgende:
[..]
inderdaadDe ticket naar Barcelona was al geboekt
Há wamberto was een speler waar je het warmer van kreeg.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Daarom staan Vertonghen of Wielaert langs hem natuurlijk.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:36 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Klopt, ik stond al bij Ryanair aan de balie, maar ik ben nog steeds geen fan van hem hoor.
Het verdedigen gaat hem best redelijk af, maar opbouwend vind ik hem echt matig. Het is allemaal te traag en hij toont te weinig initiatief om op te bouwen.
Hij is dan ook een mandekker, geen opbouwer.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:36 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Klopt, ik stond al bij Ryanair aan de balie, maar ik ben nog steeds geen fan van hem hoor.
Het verdedigen gaat hem best redelijk af, maar opbouwend vind ik hem echt matig. Het is allemaal te traag en hij toont te weinig initiatief om op te bouwen.
De laatste paar weken vind ik hem juist veel beter opbouwend, Goede passes enzo. Goed het zal nooit een Danny Blind worden maar hij gaat echt wel vooruit. Wielaert brengt ook opbouwend te weinig vind ikquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:36 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Thx.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Valt een beetje tegen
Omdat ie m'n bloed liet koken jaquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:36 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Há wamberto was een speler waar je het warmer van kreeg.
Overigens is de kwaliteit zo slecht dat je het idee hebt dat het het ajax van de jaren 80 is
Wel een aardige gast.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Die heb ik alleen van een meter of 20 gezien.. Eens even een portretfoto zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |