Neequote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:45 schreef Jojoortje het volgende:
Ja
Welke positie speelt die?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:40 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat wilde ik laatst nog zeggen ja, ik kijk elke week die samenvattingen en die gast is echt een goede speler
Hij is bijna 2.00 meter lang.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:47 schreef fathank het volgende:
Laat hem lekker in Duitsland. Komt tekort.
Ik vind hem juist minder als back. Als hij een directe tegenstander heeft dan heeft hij het standaard moeilijk.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:20 schreef Cyberia18 het volgende:
Leuk stukje met Gregory zeg.
[..]
Mooi gesproken.
Zo kan ik er nog meer invullenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:50 schreef Trystar het volgende:
Sulejmani deed het leuk bij Heerenveen maar bij Ajax is het helemaal niets.
Wat een mongool die van Nijatten. Stekelenburg is een goeie gast in de groep zal niet voor niks aanvoerder zijn geweest. Die is gewoon teleurgesteld(en terecht) trouwens maar dat doet niks af aan zijn karakter.quote:
Dat hij dat toen zei was ook nog in de eerste emotie van de teleurstelling. Daar gaat hij ook totaal aan voorbij.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:18 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Wat een mongool die van Nijatten. Stekelenburg is een goeie gast in de groep zal niet voor niks aanvoerder zijn geweest. Die is gewoon teleurgesteld(en terecht) trouwens maar dat doet niks af aan zijn karakter.
Ik vind van Nijatten normaal wel redelijke columns hebben maar deze is wel heel kort door de bocht. Heel het stuk slaat eigenlijk nergens op. Hij rechtvaardigt de keuze van Van Basten omdat Stekelenburg teleurgesteld is en niet op voetballende grond. Beetje raar.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:21 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Dat hij dat toen zei was ook nog in de eerste emotie van de teleurstelling. Daar gaat hij ook totaal aan voorbij.
Het is niet noodzakelijk. Maar ik zie het wel gebeuren met Marco aan het roer. Beetje body zou niet mistaan in dit team trouwens.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:26 schreef Nashje het volgende:
Engelaar? Net of we niet genoeg verdedigende middenvelders hebben. Kom op zeg.
We hadden hem dit seizoen geweldig goed kunnen gebruiken op tien.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:26 schreef Nashje het volgende:
Engelaar? Net of we niet genoeg verdedigende middenvelders hebben. Kom op zeg.
Enoh is gewoon een domme voetballer. Altijd zijn overtredingen nodig, en vaak op het randje van een rode kaart.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:36 schreef TimmyAsd het volgende:
Engelaar is welkom. Iemand met body op het middenveld en wel volwassen is in zijn spel. Enoh schiet vooral daarin nog enorm tekort.
Ja echt he, Oleguer is dan ook een opbouwer.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:36 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Klopt, ik stond al bij Ryanair aan de balie, maar ik ben nog steeds geen fan van hem hoor.
Het verdedigen gaat hem best redelijk af, maar opbouwend vind ik hem echt matig. Het is allemaal te traag en hij toont te weinig initiatief om op te bouwen.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Enoh is gewoon een domme voetballer. Altijd zijn overtredingen nodig, en vaak op het randje van een rode kaart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |