quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:58 schreef Kriegel het volgende:
Ik gun het de Schotten ook volledig, uiterst sympathieke gasten met een pracht van een instelling. Hun elftal staat tweede, alle kans om de play-off ronde nog te halen, dus hopelijk spelen we morgen gewoon 4-4 gelijk ofzo in een pracht van een wedstrijd, wij gaan immers toch wel door dus wat rukt het.
Ik kijk, maar ik weet niet hoe lang.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:21 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
true
kijk er uberhaubt iemand naar nederland vanavond?
quote:
Vind je 't gek met dat weer?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:29 schreef kleinzusje het volgende:
1 tip: kunnen ze even een zonnebankje nemen
Let maar op.quote:
quote:KNVB mag van de rechter tickets blokkeren
UTRECHT - De KNVB mag doorverkochte tickets voor de wedstrijd Nederland- Schotland blokkeren. Dat heeft de voorzieningenrechter in Utrecht vrijdag bepaald in een kort geding dat was aangespannen door twee bedrijven die via internet tickets verkopen.
De rechter oordeelde dat de bedrijven de voorwaarden overtreden. Het commercieel gebruik van voetbaltickets is niet toegestaan volgens die voorwaarden. De KNVB heeft het recht om die tickets vervolgens ongeldig te verklaren.
Gister was topquote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:37 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik heb er zin in.
Straks maar ff in Amsterdam kijken hihi
Nee, kroegje opzoeken ofzoquote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:52 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Gister was top
ps. Heb je een kaartje ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijn van Wilders: volg je hart en je principes .
Recht = recht en krom = krom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |