Hoiquote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:00 schreef Harajuku. het volgende:
Spaaaaannend
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:00 schreef djnospinzone het volgende:
Sowieso dat die beunhaas zijn collega-beunhaas Kuyt in de basis gaat zetten. At which point, cue zakdoekjes.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:07 schreef Jasza het volgende:
Venom playboy.
Dat vroeg ik mij ook afquote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:11 schreef venomsnake het volgende:
[..]
.
Is de opstelling nog niet bekend?
Voor wie ben jij als we tegen Macedonië moeten?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik hoop dat Oranje verliest, want de odds waren zo goed voor de toto hier op fok.
Daarom ga ik België kijken.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:06 schreef LudoSanders het volgende:
Zal wel weer zo'n zaaddodende kutwedstrijd worden waarna je na afloop denkt: waarom heb ik hier in hemelsnaam naar gekeken.
Macedonie heeft geen eigen elftal, das een provincie van Griekenland.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Voor wie ben jij als we tegen Macedonië moeten?
Jullie zeggen exact hetzelfdequote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Macedonie heeft geen eigen elftal, das een provincie van Griekenland.
Als je FYROM of Skopje bedoelt, dan hoop ik dat Oranje wint natuurlijk.
Bert wil het nog even spannend houdenquote:
WTF !quote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:01 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
WTF !
Post ik een leuk springend wief met een NL petje en hup, venom neemt Hara
Nog zo'n beunhaas.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:10 schreef Rots het volgende:
[..]
Als Kuyt niet in de basis staat is van Marwijk echt een mongool. Gewoon Sneijder wissel laten of op de plek van de Jong/Bommel laten spelen, die gast verkeert nog steeds in een vormcrisis. Persie op 10.
Had kevin het toch goed met vd wielquote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:21 schreef Palmboom313 het volgende:
Opstelling Oranje: Stekelenburg; Van der Wiel, Ooijer, Mathijsen, Van Bronckhorst; Van Bommel, De Jong; Kuyt, Van Persie, Robben; Huntelaar.
Geen sneijderVoor de rest niets op aan te merken goede opstelling van Bert
Ik heb dan ook gelijkquote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:37 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Jezelf quotengaat trouwens 4-0 worden
Heb jij waanbeelden ofzo? Van der Vaart zit ook op de bank.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:47 schreef tong80 het volgende:
Geen Wesley kut moeten we het doen met de spelbepaler die HSV bijna het kampioenschap schonk en nu bij Real speelt.
Van persie van Arsenal, Robben van Real, Van der Vaart van Real , de aanvoerder van Bayern München, de man die in Liverpool een cultheld wordt.
Dat wordt niks.
Ja kut onze bank is slecht bezetquote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:48 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Heb jij waanbeelden ofzo? Van der Vaart zit ook op de bank.
En de rest ook.quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:36 schreef kevin6188 het volgende:
Goed, ff gokken:
Huntelaar in de spits
Robben linksvoor, Kuyt rechtsvoor
VD Wiel rechtsback
Sneijder op de bank
Ja maar onderschat de schotten niet.quote:
iddquote:
Jaquote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:01 schreef Kriegel het volgende:
Is de aftrap nou om 20:45 ofzo? Ik snap het even niet meer. :/
Straks kun je ook weer tv winnen met een hele moeilijke prijsvraag waarschijnlijkquote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:03 schreef Kriegel het volgende:
Ah, ok. Ik was nog eerder thuisgekomen omdat ik dacht dat het om 19:55 zou beginnen, is dat natuurlijk weer de tijd waarop de voorbeschouwing begint.
Verklaar je nuance.quote:
Lees anders het topic even door ofzo.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:05 schreef TC03 het volgende:
Wat is de opstelling? Ik weiger naar SBS te kijken als er geen wedstrijd bezig is.
-------------steekquote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:05 schreef TC03 het volgende:
Wat is de opstelling? Ik weiger naar SBS te kijken als er geen wedstrijd bezig is.
Prima.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:06 schreef buddyb het volgende:
[..]
-------------steek
vd wiel----ooijer-----matthijssen-----gio
----------v bommel----de jong---------
kuyt------------van persie----------robben
------------------huntelaar
Als ze de bal krijgen komt het wel goed. Daarom denk ik dat de strijd op het middenveld zal afspelen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:07 schreef thewishmaster het volgende:
Er staan dus gewoon vier aanvallers op het veld, ben benieuwd hoe dat uitpakt.
Ik begrijp sowieso dat deze 34 jarige die behoorlijk over the hill is nog verder komt dan een vaste plaats op de bank bij oranje.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:09 schreef TC03 het volgende:
[..]
Prima.Alleen ik zou toch Marcellis hebben gekozen i.p.v. Ooijer.
'Vertrouwen'... Zijn het nu ineens allemaal kleine jongetjes die bij elke 'tegenslag' mentaal kapot gaan? Wat een onzin.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:09 schreef Espabilado het volgende:
Sneijder heeft niet altijd een basisplaats verdient op basis van zijn spel, maar vanavond leek me toch om meerdere redenen (vertrouwen o.a.) goed om hem in de basis te zetten.
Precies, Kuyt is in zeer goede vorm bij Liverpool, van Persie is de man bij Arsenal en Robben is in vorm bij Real, dan kan het zomaar dat je er naast staat.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
'Vertrouwen'... Zijn het nu ineens allemaal kleine jongetjes die bij elke 'tegenslag' mentaal kapot gaan? Wat een onzin.Het is internationaal (top)voetbal, geen feel good-uitje. Sneijder is niet in vorm, de rest wel. Logisch dat je hem niet opstelt.
quote:
Ze hebben de rechten op oranje uit en thuis tot 2014quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:13 schreef Saphire het volgende:
Waar gaaaaaaaaaat dit over bij SBS? gekloot met de ballenjongens/dames van Nuon. wtf echt.
En waarom sneijder niet in het centrum en van persie op rechts. Laat kuyt lekker bankzitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |