dat dus... we moeten niet denken dat we in een echte democratie leven hoor...quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:20 schreef Hephaistos. het volgende:
Het zal wel vuurwerk worden, maar aan het eind van de dag stemt de coalitie voor en is het allemaal voor niks geweest
Mwoah, ze heeft best een aantal valide argumenten momenteel. Ze brengt het niet zoals Jan, maar het is wel eens slechter geweest.quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:32 schreef TheArt het volgende:
[..]
Present.
Ik heb em alleen nu even op zacht staan aangezien ik gewoon niet tegen Kant kan.
Buiten dat ik het met een deel oneens ben, heeft ze inderdaad best een aantal valide argumenten, maar dat blijvende gemekker over 'solidariteit' en dat de SP zo 'sociaal' zou zijn, terwijl in werkelijkheid hun plannen net zo asociaal zijn, alleen voor andere groepen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
Mwoah, ze heeft best een aantal valide argumenten momenteel. Ze brengt het niet zoals Jan, maar het is wel eens slechter geweest.
WTFquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:55 schreef Klopkoek het volgende:
Alleen tegen Verdonk had ze geen goed weerwoord.
Kant had o.a. een punt dat het moeilijk vast te stellen is wat zwaar werk is. Ook is het andere voorgstelde criterium '40 jaar werken' in die zin associaal dat het huisvrouwen, mantelzorgers en andere vrijwilligers benadeeld. Iets waar trouwens juist het CDA voor in zou moeten staan aangezien het CDA al decennia van mening is dat niet de staat maar mensen meer voor elkaar moeten zorgen (als vervanging van de verzorgingsstaat).quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:57 schreef Saphire het volgende:
Op schoot gaan zitten bij balk
Edit: klopkoek: Wat was daar goed aan?
Staatrechtelijk heeft deze man zo enorm gelijk, zijn overtuigingen daargelatenquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:00 schreef Saphire het volgende:
Ah. De Nestor spreekt.![]()
Z'n standpunten moet ik niet, maar die man weet het altijd zo sterk te verwoorden.
Voor de VVD is deze crisis een zegen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:15 schreef Hephaistos. het volgende:
Rutte is helemaal in z'n element zolang het over de economie gaat...
SP is ten dode opgescshreven. Ook zonder Kant.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:16 schreef Art_Core het volgende:
Agnes Kant komt altijd zo zurig en bozig over, daar maak je geen mensen enthousiast mee voor de SP. Slechte debater ook. Zo'n Verdonk met een wazige vraag kun je gewoon in de hoek zetten. Agnes gaat ze zetels kosten.
Totdat die partijen zelf moeten gaan regeren, dan blijven ze met 'n puinhoop zitten.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:18 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Voor de VVD is deze crisis een zegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |