dat dus... we moeten niet denken dat we in een echte democratie leven hoor...quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:20 schreef Hephaistos. het volgende:
Het zal wel vuurwerk worden, maar aan het eind van de dag stemt de coalitie voor en is het allemaal voor niks geweest
Mwoah, ze heeft best een aantal valide argumenten momenteel. Ze brengt het niet zoals Jan, maar het is wel eens slechter geweest.quote:foto Op donderdag 26 maart 2009 10:32 schreef TheArt het volgende:
[..]
Present.
Ik heb em alleen nu even op zacht staan aangezien ik gewoon niet tegen Kant kan.
Buiten dat ik het met een deel oneens ben, heeft ze inderdaad best een aantal valide argumenten, maar dat blijvende gemekker over 'solidariteit' en dat de SP zo 'sociaal' zou zijn, terwijl in werkelijkheid hun plannen net zo asociaal zijn, alleen voor andere groepen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
Mwoah, ze heeft best een aantal valide argumenten momenteel. Ze brengt het niet zoals Jan, maar het is wel eens slechter geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop