FOK!forum / Klaagbaak / de incompetente bureaucratie van Ziggo
jaggadonderdag 26 maart 2009 @ 09:09
Huidige situatie:

Ik woon op kamers. Op dit moment staat de internetverbinding die we momenteel hebben op mijn naam. Deze deel ik met 7 anderen.

Omdat ik a.s. maandag sleutels krijg van ons nieuwe huis, belde ik zojuist met ziggo om het een en ander na te vragen ivm opzeggen/overnemen van contract e.d.

Ik: *belt ziggo*
trekpop: goedemiddag, bla bla bla.
Ik: goedemorgen met ********* ik ben die en die met klantnummer die en die en aangezien ik ga verhuizen had ik een paar vragen.
trekpop: dat kan meneer!
ik: *situatie uitlegt* met als vraag of een huisgenoot het contract kon overnemen want dat was wel zo makkelijk
trekpop: ehhhhhm ik kan wel het rekeningnummer wijzigen maar de naam niet.
ik: huh de naam niet? waarom niet?
trekpop: dat kan alleen in geval van echtscheiding en/of overlijden
ik: uhh ok nee dat is niet van toepassing. Dus ik moet het opzeggen en dan moet mijn huisgenoot opnieuw aanvragen?
trekpop: inderdaad
ik: en hoelang gaat dat ongeveer duren?
trekpop: u wilt alleen internet? (ik: ja) met monteur of zonder? (à 70 euro!) ( ik: zonder natuurlijk) ja daar zit een vertraging op.
ik: fijn.... hoe lang?
trekpop: 3 tot 4 weken..
ik: en met monteur?
trekpop: 1 week
ik: dus ik moet hier opzeggen, en dan zelf en mijn huisgenoot opnieuw laten aanvragen? Kan ik niet gewoon de boel laten verhuizen dan?
trekpop: nee meneer dat kan niet indien u alleen internet hebt. Maar het is wel mogelijk om up te graden naar alles in 1, dan kan er wel een verhuizing plaatsvinden
ik: ik weet genoeg danku
trekpop: nog een prettige dag meneer!

Klacht: fucking debiele bureaucratie bij ziggo
Prismdonderdag 26 maart 2009 @ 09:10
Ziggo
de_boswachterdonderdag 26 maart 2009 @ 09:11
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 09:10 schreef Prism het volgende:
Ziggo
Heb het zelf ook. Toen ik de 1ste keer problemen ondervond met internet heb ik me de pleuris gezocht om achter het nr. van Ziggo te komen. Staat ook nergens in vermeld he. Ja op internet, maar dat lag er nou net uit
#ANONIEMdonderdag 26 maart 2009 @ 09:12
Opzeggen en andere provider nemen. Ziggo
Biogardedonderdag 26 maart 2009 @ 09:14
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 09:12 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Opzeggen en andere provider nemen. Ziggo
Ja, want die kennen dergelijke 'regeltjes' niet Kan ik je ook nog wat verhalen over vertellen. Over die zogenaamde toppers anders dan Ziggo

Besef wel dat Ziggo de grootste is zo'n beetje en niet even een afspraak maakt met één van die miljoenen klanten die ze hebben Blijkbaar is dit administratief gezien het makkelijkst.
jaggadonderdag 26 maart 2009 @ 09:14
ik heb voor de rest niets tegen ziggo maar die bureaucratie
post01mandonderdag 26 maart 2009 @ 09:16
Ziggo uch uch gratis internet foutje bedankt
Biogardedonderdag 26 maart 2009 @ 09:17
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 09:16 schreef post01man het volgende:
Ziggo uch uch gratis internet foutje bedankt
Spookklant?
bioloogjedonderdag 26 maart 2009 @ 09:23
Er is geen enkele provider meer die internet abonnementen op andere naam kan zetten.

Vroeger had je nog demon dat was de enige waar het kon, maar dat is nu xs4all geworden en nu kan het niet meer.
minkuukeldonderdag 26 maart 2009 @ 09:35
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 09:10 schreef Prism het volgende:
Ziggo
Internet
Talpa
TommyGundonderdag 26 maart 2009 @ 09:38
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 09:16 schreef post01man het volgende:
Ziggo uch uch gratis internet foutje bedankt
Komen ze toch wel achter
tinnydonderdag 26 maart 2009 @ 09:42
heb ook i-net via ziggo..
technisch gezien nooit geen probleem gehad...

alleen die regeltjes met verhuizen en dergelijk daar heb ik ook wel eens over ge
Cp.donderdag 26 maart 2009 @ 09:46
Nou die helpdesk is ook zo fantastisch....

Meneer u moet uw computers scannen op virussen want daar ligt het aan (uiteindelijk was het hun eigen netwerk).....

Cp.
jaggadonderdag 26 maart 2009 @ 09:49
Met het technische gedeelte is helemaal niet mis van ziggo

Alleen de manier waarop het mij hoe dan ook geld kost om het makkelijker/sneller te laten gaan staat me gruwelijk tegen
zovtydonderdag 26 maart 2009 @ 10:01
Dat komt allemaal door mij en m'n collegas.
We hebben destijds een verhuizing, naamwijziging en contractovername gedaan. In 1 keer. Naar een adres waar geen aansluiting mogelijk was, maar al wel ligt.

En zo af en toe bellen we op vrijdag middag om wat extra verwarrring te zaaien.

Het maakt niet uit want het is toch maar een 3ebackup verbinding. Tot nu toe werkt 't allemaal prima en ik heb al 5 maanden geen factuur gehad.
AlphaOmegadonderdag 26 maart 2009 @ 10:16
En een verhuizing doorvoeren van het adres naar het zelfde adres? Dat moet technisch te doen zijn in de systemen bij Ziggo.
jaggadonderdag 26 maart 2009 @ 10:20
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 10:16 schreef AlphaOmega het volgende:
En een verhuizing doorvoeren van het adres naar het zelfde adres? Dat moet technisch te doen zijn in de systemen bij Ziggo.
Nee ik wilde in eerste instantie die huisgenoot de boel laten overnemen om zo min mogelijk last te veroorzaken voor de rest van de huisgenoten.

Maar dan kon ik dus alleen het rekeningnummer laten veranderen... m.a.w. dan staat het dus nog steeds op mijn naam en dat wil ik dus niet.

Toen wilde ik de boel gewoon laten meeverhuizen...maar dat kan schijnbaar niet als je alleen een contract hebt voor internet.... maar wel als je alles in 1 hebt van hun.... met andere woorden...upgrade of beeindigen....

Beetje krom hé
AlphaOmegadonderdag 26 maart 2009 @ 10:25
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 10:20 schreef jagga het volgende:

[..]

Nee ik wilde in eerste instantie die huisgenoot de boel laten overnemen om zo min mogelijk last te veroorzaken voor de rest van de huisgenoten.

Maar dan kon ik dus alleen het rekeningnummer laten veranderen... m.a.w. dan staat het dus nog steeds op mijn naam en dat wil ik dus niet.

Toen wilde ik de boel gewoon laten meeverhuizen...maar dat kan schijnbaar niet als je alleen een contract hebt voor internet.... maar wel als je alles in 1 hebt van hun.... met andere woorden...upgrade of beeindigen....

Beetje krom hé
Beëindigen en overstappen naar een fatsoenlijke provider.
Surveillance-Fietsdonderdag 26 maart 2009 @ 10:44
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 10:25 schreef AlphaOmega het volgende:

[..]

Beëindigen en overstappen naar een fatsoenlijke provider.
Die zijn er bijna niet.
KPN + TweakDSL
ForumGekdonderdag 26 maart 2009 @ 10:52
Ik meende dat contract overname ook mogelijk is wanneer je een brief stuurt waarin duidelijk staat wie het contract opzeggen en wie het overneemt. En dan met beide handtekeningen erbij.

Wellicht iets om te proberen.
Gewoonikdonderdag 26 maart 2009 @ 10:56
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 09:46 schreef Cp. het volgende:
Nou die helpdesk is ook zo fantastisch....

Meneer u moet uw computers scannen op virussen want daar ligt het aan (uiteindelijk was het hun eigen netwerk).....

Cp.
Wanneer ik dat soort opmerkingen krijg meld ik altijd dat ik in de ICT werk en dat ik hoop dat ik met computers om kan gaan. Zijn ze gelijk stil.
Yorritdonderdag 26 maart 2009 @ 12:02
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 10:52 schreef ForumGek het volgende:
Ik meende dat contract overname ook mogelijk is wanneer je een brief stuurt waarin duidelijk staat wie het contract opzeggen en wie het overneemt. En dan met beide handtekeningen erbij.

Wellicht iets om te proberen.
ik had eenzelfde sitautie met huisgenoten en internet, het stond op naam van een huisgenoot, die ging weg, toen hebben we het gewoon dmv een brief met beide handtekeningen en kopie van legitimatie enzo kunnen regelen. was nog ttv casema maar volgens mij is het systeem nog hetzelfde
ForumGekdonderdag 26 maart 2009 @ 13:08
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 12:02 schreef Yorrit het volgende:

[..]

ik had eenzelfde sitautie met huisgenoten en internet, het stond op naam van een huisgenoot, die ging weg, toen hebben we het gewoon dmv een brief met beide handtekeningen en kopie van legitimatie enzo kunnen regelen. was nog ttv casema maar volgens mij is het systeem nog hetzelfde
Klopt, Casema is bij hetzelfde systeem gebleven. @Home is wel overgegaan naar een ander systeem, maar dat is nu dus dezelfde als bij Casema.

Ben alleen bang dat het toch niet gaat werken, Tess op de website geeft dit aan:

Een abonnement is persoonsgebonden en kan niet worden overgedragen aan iemand anders. Alleen in het geval van een echtscheiding of overlijden van de contractant maken we een uitzondering. Stel mij een specifiekere vraag over je situatie of neem contact op met onze Klantenservice: 0900-1884 (lokaal tarief).
#ANONIEMdonderdag 26 maart 2009 @ 13:13
Was Ziggo geen Adware provider?

Sjibbledonderdag 26 maart 2009 @ 13:13
Bel terug en vraag of je na 1 maand kan downgraden.

En enorm krom ook dat het maar 1 week duurt met monteur en 3-4 weken zonder.
Bullshit Ze proberen je het aan te smeren.
HenkieVdVdonderdag 26 maart 2009 @ 13:15
Nou oplossing is dus duidelijk: Bel en zeg dat je overleden bent en dat jij (je huisgenoot) graag het contract overneemt.
Cp.donderdag 26 maart 2009 @ 13:22
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 10:56 schreef Gewoonik het volgende:

[..]

Wanneer ik dat soort opmerkingen krijg meld ik altijd dat ik in de ICT werk en dat ik hoop dat ik met computers om kan gaan. Zijn ze gelijk stil.
Thats what i did lol, toen had ze weinig meer te zeggen , uiteindelijk was het mij routertje die aan vervanging toe was

Cp.
Yorritdonderdag 26 maart 2009 @ 13:30
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 13:08 schreef ForumGek het volgende:

[..]

Klopt, Casema is bij hetzelfde systeem gebleven. @Home is wel overgegaan naar een ander systeem, maar dat is nu dus dezelfde als bij Casema.

Ben alleen bang dat het toch niet gaat werken, Tess op de website geeft dit aan:

Een abonnement is persoonsgebonden en kan niet worden overgedragen aan iemand anders. Alleen in het geval van een echtscheiding of overlijden van de contractant maken we een uitzondering. Stel mij een specifiekere vraag over je situatie of neem contact op met onze Klantenservice: 0900-1884 (lokaal tarief).
stom zeg
Registratiedienstdonderdag 26 maart 2009 @ 13:37
Jammer, ik had graag een zeiktopic gelezen over de overheid. Daar word ik opgewonden van.
Sjibbledonderdag 26 maart 2009 @ 13:39
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 10:56 schreef Gewoonik het volgende:

[..]

Wanneer ik dat soort opmerkingen krijg meld ik altijd dat ik in de ICT werk en dat ik hoop dat ik met computers om kan gaan. Zijn ze gelijk stil.
Goeie, ga ik in het vervolg doen
"En geef mij nu eens iemand die er echt verstand van heeft" Zal et em wel doen.
PDOAdonderdag 26 maart 2009 @ 15:18
Standaard antwoord bij netwerkproblemen: 'ja, dan moet u even uw modem resetten!'
Cp.donderdag 26 maart 2009 @ 15:20
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 15:18 schreef PDOA het volgende:
Standaard antwoord bij netwerkproblemen: 'ja, dan moet u even uw modem resetten!'
Ho!

Altijd eerst een reboot! (zegt een xs4all helpdesker )

Cp.
PDOAdonderdag 26 maart 2009 @ 15:47
Alsof mensen zelf niet denken aan het resetten van de modem. Volgens mij krijgen die helpdeskers gewoon zo'n A4'tje met standaard antwoorden.

- Dan moet u uw modem resetten
- Start uw computer eens opnieuw op
- Controleer uw firewall-instellingen
- Er zit een virus op uw pc
- Er is hier geen melding van een storing, het ligt dus aan uw computer
- Ik verbind u door met mijn collega, graag een half uur geduld a.u.b.
- Haal de stroom niet 30sec maar 60sec van het modem
etc.
Cp.donderdag 26 maart 2009 @ 16:20
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 15:47 schreef PDOA het volgende:
Alsof mensen zelf niet denken aan het resetten van de modem. Volgens mij krijgen die helpdeskers gewoon zo'n A4'tje met standaard antwoorden.

- Dan moet u uw modem resetten
- Start uw computer eens opnieuw op
- Controleer uw firewall-instellingen
- Er zit een virus op uw pc
- Er is hier geen melding van een storing, het ligt dus aan uw computer
- Ik verbind u door met mijn collega, graag een half uur geduld a.u.b.
- Haal de stroom niet 30sec maar 60sec van het modem
etc.
Hier bij XS4ALL gaat het wel anders hoor, geen blaadjes iig, krijgen echt training hier.

Cp.
theturkwoensdag 9 juni 2010 @ 23:46
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 15:47 schreef PDOA het volgende:
Alsof mensen zelf niet denken aan het resetten van de modem. Volgens mij krijgen die helpdeskers gewoon zo'n A4'tje met standaard antwoorden.

- Dan moet u uw modem resetten
- Start uw computer eens opnieuw op
- Controleer uw firewall-instellingen
- Er zit een virus op uw pc
- Er is hier geen melding van een storing, het ligt dus aan uw computer
- Ik verbind u door met mijn collega, graag een half uur geduld a.u.b.
- Haal de stroom niet 30sec maar 60sec van het modem
etc.

bioloogjedonderdag 10 juni 2010 @ 00:09
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 23:46 schreef theturk het volgende:

[..]


Wat een kutkick
aequedonderdag 10 juni 2010 @ 08:14
Ziggo tja...

Ik moet er maar mee doen.

Ze probeerden een leuk geintje uit te halen.

Vorige bewoonster had bij Ziggo een schuld uitstaan. Ziggo dacht dat wij wel bereid waren dit te betalen.
En dus schreven ze simpelweg iets over de 400 euro af.

Nu ben ik niet zo welvarend als de meeste hier en kan ik me dit niet veroorloven.

Dus ik bellen en krijg ik inderdaad zo'n trekpop aan de lijn.
Alle info doorgegeven krijg ik het volgende te horen:

Ziggo:Ja meneer uw schuld en uw aansluitkosten + maandelijkse bedrag is afgeschreven.
Ik: Schuld?
Ziggo: ja meneer uw schuld die vorig jaar ontstaan is
Ik: dat is knap, vooral omdat ik pas sinds kort hier woon en Ziggo heb aangevraagd. Vind u het ook niet vreemd dat er dan aansluitkosten zijn afgeschreven?
Ziggo: ja dat is vreemd, maar dit gebeurt vaker (WTF??)

Uiteindelijk alles opgelost, bedrag terug gehad en nog later alle zenders gratis.

Maar op een dag kwam er een brief van ziggo in de bus dat ze ipv maandelijks nu voor 3 maanden gaan afrekenen.
En ja hoor paar dagen daarna afgeschreven.
Dus weer bellen met Ziggo.

Kreeg dit keer een mannelijke pipo aan de lijn. En die wist mij te vertellen dat hij dit niet kon veranderen.
Na veel gezeik ging hij toch kijken wat hij kon doen.

Uiteindelijk opgelost en weer per maand. En omdat dit de zoveelste fout was in korte tijd kregen we 3 maanden gratis..

BLOEDEN LIJERS BLOEDEN!
kikoooooodonderdag 10 juni 2010 @ 08:31
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 16:20 schreef Cp. het volgende:

[..]

Hier bij XS4ALL gaat het wel anders hoor, geen blaadjes iig, krijgen echt training hier.

Cp.
Wat een kutbaan heb jij.
ManianMandonderdag 10 juni 2010 @ 08:34
Ziggo

Ziggo service
Syytöndonderdag 10 juni 2010 @ 08:50
Ik mag hopen dat je huisgenoot wel zo snugger is om op zijn minst internet bij een andere provider aan te vragen.
Salatreldonderdag 10 juni 2010 @ 09:01
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 15:47 schreef PDOA het volgende:
- Haal de stroom niet 30sec maar 60sec van het modem

dat is vooral een giller als je telefonie ook via dat modem loopt
#ANONIEMdonderdag 10 juni 2010 @ 09:07
Nog nooit problemen met Ziggo gehad.
classpcdonderdag 10 juni 2010 @ 09:37
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 10:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Die zijn er bijna niet.
KPN + TweakDSL
ADSL
theturkvrijdag 11 juni 2010 @ 07:28
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 00:09 schreef bioloogje het volgende:

[..]

Wat een kutkick <---- is een kutkick
Maikuuulvrijdag 11 juni 2010 @ 08:07
Wtf boeit de naam waar het op staat, maak die gast gewoon het geld over ofzo.

Mensen die een naam in een systeem willen wijzigen terwijl ze er verder nooit iets mee doen zolang je internet hebt ist toch geen probleem ?
Walter81vrijdag 11 juni 2010 @ 08:30
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 15:18 schreef PDOA het volgende:
Standaard antwoord bij netwerkproblemen: 'ja, dan moet u even uw modem resetten!'
Als ik bel n.a.v. een ADSL-storing bij mijn provider, begin ik altijd mijn verhaal met:
'ik heb de bekabeling gecontroleerd, heb de modem en pc gereset, en heb op virussen gescand, heb het filter verwijderd gehad, en dat maakt geen verschil, dus het probleem ligt niet bij mij. Dus die stappen kunnen we overslaan'.

Dat scheelt meestal. Dan pas willen ze aannemen dat ze zelf een storing hebben.

Ook eens meegemaakt, belde ik om een storing te melden, op zondagochtend om 8:00u.
Zegt die pipo: "goh, er is bij ons niets bekend van een storing". Nee sukkel, waarschijnlijk dat ik de eerste ben die belt.
ManianManvrijdag 11 juni 2010 @ 08:31
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 08:30 schreef Walter81 het volgende:

[..]

Als ik bel n.a.v. een ADSL-storing bij mijn provider, begin ik altijd mijn verhaal met:
'ik heb de bekabeling gecontroleerd, heb de modem en pc gereset, en heb op virussen gescand, heb het filter verwijderd gehad, en dat maakt geen verschil, dus het probleem ligt niet bij mij. Dus die stappen kunnen we overslaan'.

Dat scheelt meestal. Dan pas willen ze aannemen dat ze zelf een storing hebben.

Ook eens meegemaakt, belde ik om een storing te melden, op zondagochtend om 8:00u.
Zegt die pipo: "goh, er is bij ons niets bekend van een storing". Nee sukkel, waarschijnlijk dat ik de eerste ben die belt.
Walter81vrijdag 11 juni 2010 @ 08:35
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 08:31 schreef ManianMan het volgende:

[..]

Helpdesk was trouwens ook pas vanaf 8:00 te bereiken, dus leek me al sterk dat er eerder iemand gebeld had.
ManianManvrijdag 11 juni 2010 @ 08:37
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 08:35 schreef Walter81 het volgende:

[..]

Helpdesk was trouwens ook pas vanaf 8:00 te bereiken, dus leek me al sterk dat er eerder iemand gebeld had.
Ja de service van Ziggo is niet veel waard vind ik zelf. Ziggo internet opzich is relaxed
Rapaillevrijdag 11 juni 2010 @ 09:40
TS,

Geef gewoon aan dat je gaat scheiden. Vragen of je het zo kan doorgeven (waarschijnljk niet, dat soort falers willen waarschijnlijk bewijs). Als dat wel kan stuur je even een briefje met de gegevens.

Overigens zijn Ziggo wel de grootste internetfalers tot nu toe. Ik moet elke dag minimaal 2x even de stroom van mijn modem afhalen, anders werkt het gewoon niet Ik denk dat ik maar een stopcontact met afstandbediening ga kopen
dikke_dondervrijdag 11 juni 2010 @ 10:31
ik heb bij Telfort problemen met internet..moden e.d. al reset gegeven, stroom eraf gehaald. pc ga ik nieteens herstarten of scannen want dat is bullshit.

anyway, ik moest van de helpdesk de router 2x een harde reset geven (standaard instellingen terug zetten) en dat werkte niet. ze gingen een monteur langsturen.

dus de monteur komt in de volgende dag en ik was niet thuis. me vriendin heeft hem opgevangen. de monteur loopt naar de aansluiting van de router en zegt "ohw ik zie het al, er zit verf op de aansluiting en daarom werkt het niet". dus hij schraapt wat verf eraf en verdwijnt weer. sinds wij in dat huis zitten zat dat verf er al op en nooit problemen mee gehad.

dat was dinsdag..en nu is het internet nog steeds klote. alleen woensdag werkte het relatief normaal
ManianManvrijdag 11 juni 2010 @ 10:34
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 10:31 schreef dikke_donder het volgende:
ik heb bij Telfort problemen met internet..moden e.d. al reset gegeven, stroom eraf gehaald. pc ga ik nieteens herstarten of scannen want dat is bullshit.

anyway, ik moest van de helpdesk de router 2x een harde reset geven (standaard instellingen terug zetten) en dat werkte niet. ze gingen een monteur langsturen.

dus de monteur komt in de volgende dag en ik was niet thuis. me vriendin heeft hem opgevangen. de monteur loopt naar de aansluiting van de router en zegt "ohw ik zie het al, er zit verf op de aansluiting en daarom werkt het niet". dus hij schraapt wat verf eraf en verdwijnt weer. sinds wij in dat huis zitten zat dat verf er al op en nooit problemen mee gehad.
dat was dinsdag..en nu is het internet nog steeds klote. alleen woensdag werkte het relatief normaal
Prachtig
Walter81vrijdag 11 juni 2010 @ 10:40
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 08:37 schreef ManianMan het volgende:

[..]

Ja de service van Ziggo is niet veel waard vind ik zelf. Ziggo internet opzich is relaxed
In mijn geval ging het over Tele2
leppehvrijdag 11 juni 2010 @ 12:02
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 15:47 schreef PDOA het volgende:
Alsof mensen zelf niet denken aan het resetten van de modem. Volgens mij krijgen die helpdeskers gewoon zo'n A4'tje met standaard antwoorden.

- Dan moet u uw modem resetten
- Start uw computer eens opnieuw op
- Controleer uw firewall-instellingen
- Er zit een virus op uw pc
- Er is hier geen melding van een storing, het ligt dus aan uw computer
- Ik verbind u door met mijn collega, graag een half uur geduld a.u.b.
- Haal de stroom niet 30sec maar 60sec van het modem
etc.
Je wilt niet weten wat voor mongolen je aan de lijn krijgt hoor, mensen denken ECHT zelf niet aan het resetten van hun modem.
Walter81vrijdag 11 juni 2010 @ 14:29
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:02 schreef leppeh het volgende:

[..]

Je wilt niet weten wat voor mongolen je aan de lijn krijgt hoor, mensen denken ECHT zelf niet aan het resetten van hun modem.
Als ik de volgende keer met de hd bel, en ze de schuld weer bij mij leggen, zal ik zeggen dat als ik geen verstand van internetaansluitingen heb, ik wel op de helpdesk zou werken.
Yorritvrijdag 11 juni 2010 @ 14:55
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:02 schreef leppeh het volgende:

[..]

Je wilt niet weten wat voor mongolen je aan de lijn krijgt hoor, mensen denken ECHT zelf niet aan het resetten van hun modem.
mensen die claimen 'er verstand van te hebben' zijn vaak t ergst
Maikuuulvrijdag 11 juni 2010 @ 15:07
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:02 schreef leppeh het volgende:

[..]

Je wilt niet weten wat voor mongolen je aan de lijn krijgt hoor, mensen denken ECHT zelf niet aan het resetten van hun modem.
Inderdaad, 90% van de problemen worden opgelost door: jawel de klant zelf.

Ik vond het altijd schitterend om infantiele mongolen aan de lijn te hebben die dachten dat ze alles wel even beter wisten Ik lachte me kapot.

infantiele klante zoals 90% van ze allemaal"Ja der is hier een ICT specialist die zeg dat het aan jullie ligt dus stuur maar een monteur". Of ... "Nee nee jongen ik weet waar ik het over heb mij hoef je niets te vertellen"

ik: De vraag die ik dan stelde was: Owja ? hoe branden de lampjes op het modem dan ?

"Uhhhhh nee nee het ligt bij jullie, Wireless brand ....."

Ik: Ja das niet de modem dat is een router.

Uiteraard brande de lampjes op het modem gewoon normaal en moest de klant gewoon ff de router resetten, nounou wat een ict specialist zeg

Mensen in dit topic die denken dat ze het allemaal weten en denken dat een modem hetzelfde is als een router, nog mooier is als ze denken dat een router (behalve die van netgear en sitecom die bij ZIGGO gekocht is ) ondersteund word en er zomaar een monteur gestuurd word.

Heerlijk altijd, helaas ben ik er weg
theturkzaterdag 12 juni 2010 @ 10:01
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 00:09 schreef bioloogje het volgende:

[..]

Wat een kutkick <--- dit is een kutkick
Walter81maandag 14 juni 2010 @ 08:09
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 15:07 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Inderdaad, 90% van de problemen worden opgelost door: jawel de klant zelf.

Ik vond het altijd schitterend om infantiele mongolen aan de lijn te hebben die dachten dat ze alles wel even beter wisten Ik lachte me kapot.

infantiele klante zoals 90% van ze allemaal"Ja der is hier een ICT specialist die zeg dat het aan jullie ligt dus stuur maar een monteur". Of ... "Nee nee jongen ik weet waar ik het over heb mij hoef je niets te vertellen"

ik: De vraag die ik dan stelde was: Owja ? hoe branden de lampjes op het modem dan ?

"Uhhhhh nee nee het ligt bij jullie, Wireless brand ....."

Ik: Ja das niet de modem dat is een router.

Uiteraard brande de lampjes op het modem gewoon normaal en moest de klant gewoon ff de router resetten, nounou wat een ict specialist zeg

Mensen in dit topic die denken dat ze het allemaal weten en denken dat een modem hetzelfde is als een router, nog mooier is als ze denken dat een router (behalve die van netgear en sitecom die bij ZIGGO gekocht is ) ondersteund word en er zomaar een monteur gestuurd word.

Heerlijk altijd, helaas ben ik er weg
Is het bij Ziggo nog steeds zo, dat ze geen ondersteuning geven bij internetproblemen, als ze weten dat er een router tussenhangt?
Surveillance-Fietsmaandag 14 juni 2010 @ 08:21
quote:
Op maandag 14 juni 2010 08:09 schreef Walter81 het volgende:

[..]

Is het bij Ziggo nog steeds zo, dat ze geen ondersteuning geven bij internetproblemen, als ze weten dat er een router tussenhangt?


wut
dikke_dondermaandag 14 juni 2010 @ 08:38
gelukkig weet ik wel het verschil tussen de modem en router

het lijkt mij logisch als de helpdesk ondersteuning bied tot de modem.
ze kunnen de modem altijd proberen te bereiken. als dat lukt, veel plezier meneer/mevrouw de klant, maar het probleem ligt bij jullie en niet bij ziggo of waar dan ook.
Rapaillemaandag 14 juni 2010 @ 09:51
quote:
Op maandag 14 juni 2010 08:09 schreef Walter81 het volgende:

[..]

Is het bij Ziggo nog steeds zo, dat ze geen ondersteuning geven bij internetproblemen, als ze weten dat er een router tussenhangt?
Volgens mij krijg je alleen ondersteuning als je de router via Ziggo gekocht hebt. Maar dat modem is op een of andere manier errrrrug brak. Hij werkt ook niet samen met de meeste routers
jaggamaandag 14 juni 2010 @ 10:03
Het is je reinste bullshit dat je een router bij ziggo zou moeten kopen omdat deze schijnbaar beter is.

Ik heb zelf een Linksys router ertussen hangen, en heb nooit maar dan ook nooit problemen gehad, behalve een keertje te moeten resetten.

Kreeg wel eens naar mijn hoofd geslingerd van een helpdeskmedewerker dat mijn router schijnbaar slecht was omdat het niet eentje van ziggo was. Was er gelijk klaar mee
Robarmaandag 14 juni 2010 @ 10:07
Ziggo, niets mis mee

hierbij wil ik Ziggo bedanken voor de volgende gratis paketten porno, film 1, sport 1, alle HD kanalen, .... eigenlijk alles

#ANONIEMmaandag 14 juni 2010 @ 10:56
quote:
Op maandag 14 juni 2010 10:07 schreef Robar het volgende:
Ziggo, niets mis mee

hierbij wil ik Ziggo bedanken voor de volgende gratis paketten porno, film 1, sport 1, alle HD kanalen, .... eigenlijk alles


Dreambox?
Robarmaandag 14 juni 2010 @ 11:00
quote:
Op maandag 14 juni 2010 10:56 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dreambox?
Euh?!?! Ik ben niet zo snel . . . wat bedoel je daarmee?

(op de één of andere manier denk ik dat ik me heel erg dom ga voelen na jouw antwoord)
Maikuuulmaandag 14 juni 2010 @ 11:10
quote:
Op maandag 14 juni 2010 08:09 schreef Walter81 het volgende:

[..]

Is het bij Ziggo nog steeds zo, dat ze geen ondersteuning geven bij internetproblemen, als ze weten dat er een router tussenhangt?
Ze geven wel ondersteuning bij een router, maar mocht het zijn dat de lampjes op het modem correct branden en het modem gewoon online is, dan wordt gevraagd om de router ertussenuit te halen omdat dat 90% van de gevallen het probleem is...

En nee das geen onzin.

Ook mensen die beweren dat de modem brak is / niet werkt met een router, ik ben nog nooit iemand tegen gekomen die een router kocht en er geen internet mee kreeg via Ziggo. Als je natuurlijk niet snapt dat je het modem even van de stroom af moet halen zodra je er een router achterhangt ( anders ziet hij hem niet natuurlijk ) dan geven de meesten de modem de schuld.

90% van de tijd ligt het probleem echt bij de klant en niet bij Ziggo, maar als je nooit bij een helpdesk hebt gewerkt dan zal je mij waarschijnlijk ongelijk te geven.
ManianManmaandag 14 juni 2010 @ 11:12
quote:
Op maandag 14 juni 2010 10:56 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dreambox?
Wtf is een dreambox