quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:07 schreef Bulletdodger het volgende:
Veel fokkers zitten er wel op te hopen
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:26 schreef RvLaak het volgende:
Of zij die hopen dat we na deze crisis een realistisch monetair en financieel stelsel gaan krijgen.
Realistische huizenprijzen zou ook wel leuk zijn natuurlijk
Dat klopt..jij hebt er geen verstand van.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:12 schreef xenobinol het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Maar gelukkig lig jij daar niet wakker van, want ik heb er geen verstand van.
Ik troost mij met de gedachte dat de mensen die er wel verstand van schijnen te hebben er ook massaal naast zitten, even kijkend naar de rokende puinhopen in de financiele sectorquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:14 schreef capricia het volgende:
Dat klopt..jij hebt er geen verstand van.
Sounds like sour grapes to mequote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:12 schreef xenobinol het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Maar gelukkig lig jij daar niet wakker van, want ik heb er geen verstand van.
Als je de wereld aan hun over zou laten, was het nog een veel grotere puinzooi geweest...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:17 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik troost mij met de gedachte dat de mensen die er wel verstand van schijnen te hebben er ook massaal naast zitten, even kijkend naar de rokende puinhopen in de financiele sector
Dan moet ie wel snel zijnquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:58 schreef dutch_renter het volgende:
financiėle ellende of paniek zijn niet de enige reden om te verkopen. Iemand die 20 jaar geleden zijn huis heeft gekocht en afgelost kan zijn huis voor de prijs van 10 jaar geleden verkopen en nog steeds "de jackpot" binnen slepen.
Laatste dag vandaag, dan lekker steun trekken uit de WWquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:32 schreef Bulletdodger het volgende:
Sounds like sour grapes to me
Hoe staat het trouwens met je baan?
Ja gelukkig gaan ze alleen maar over het geldquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:38 schreef capricia het volgende:
Als je de wereld aan hun over zou laten, was het nog een veel grotere puinzooi geweest...
Ik zou zeker even een time-out nemen als het kan.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:48 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Laatste dag vandaag, dan lekker steun trekken uit de WW![]()
Het schijnt van de week mooi weer te worden dus ik ga eens aan mijn kleurtje werken
Eigenlijk zit het me niet lekker, maar een time-out kan denk ik even geen kwaad.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:53 schreef capricia het volgende:
Ik zou zeker even een time-out nemen als het kan.
De meeste mensen hebben liever gewoon een vaste baan. Maar als je het financieel kunt trekken, zou ik zeker een tijdje met 'verlof' gaan. Even wat nieuwe energie opdoen en voor jezelf op een rijtje zetten welke volgende stappen je wilt ondernemen. Ik zou niet zomaar in het wilde weg gaan solliciteren.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:55 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Eigenlijk zit het me niet lekker, maar een time-out kan denk ik even geen kwaad.
Tsjah als je dat een fijn gevoel geeft moet je dat zeker doenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:48 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Laatste dag vandaag, dan lekker steun trekken uit de WW![]()
Jij hapt ook zo lekker hčquote:
Ja, maar goed ik had al een edit gedaan zoals je gezien hadquote:
Vastigheid is niet een grote noodzaak voor mij, wat ik wel wil is dat ik wat meer kan bijdragen aan de maatschappij. Momenteel zit ik me een beetje te verdiepen in de opwekking van duurzame energie, interessant vakgebied dat volgens mij wel eens flink kan gaan groeien de komende jaren.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:57 schreef capricia het volgende:
De meeste mensen hebben liever gewoon een vaste baan. Maar als je het financieel kunt trekken, zou ik zeker een tijdje met 'verlof' gaan. Even wat nieuwe energie opdoen en voor jezelf op een rijtje zetten welke volgende stappen je wilt ondernemen. Ik zou niet zomaar in het wilde weg gaan solliciteren.
Door te chargeren krijg je vaak mooie felle reacties, houd de discussie levendig zeg maarquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:04 schreef Bulletdodger het volgende:
Ja, maar goed ik had al een edit gedaan zoals je gezien had
lullig voor je dat je per morgen geen baan meer hebt, maar om nou meteen te hopen dat andere mensen dezelfde ellende bijvoorbeeld met hun huis tegemoet gaan, dat gaat me gewoon te ver.
Je zou zelf beter moeten weten?
Prima wat mij betreft maar laten we ons aan de feiten houdenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:13 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Door te chargeren krijg je vaak mooie felle reacties, houd de discussie levendig zeg maar
Maak je niet druk. Je hebt geen eigen huis, dus zit je goed.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:55 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Eigenlijk zit het me niet lekker, maar een time-out kan denk ik even geen kwaad.
Ach als je de huur niet meer kan betalen heb je een net zo groot probleem, dan moet je met je bankstel onder een brug gaan wonen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:26 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Maak je niet druk. Je hebt geen eigen huis, dus zit je goed.
Natuurlijk niet vergeten om even huur- en zorgtoeslag aan te vragen vanwege lagere inkomsten.
Jij hebt geen vrienden, familie?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:35 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Ach als je de huur niet meer kan betalen heb je een net zo groot probleem, dan moet je met je bankstel onder een brug gaan wonen.
Ja ik heb gelukkig wel vrienden en familie maar die wil ik daar toch niet mee lastig vallen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:39 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Jij hebt geen vrienden, familie?
Maar de kans dat iemand z'n huur niet meer kan betalen acht ik in deze tijden minder groot dan dat iemand z'n hypotheek niet meer kan betalen. De klappen vallen nu vooral in de bovenkant van de middenklasse. Bij de babyboomers die in eeuwigdurende voorspoed zijn gaan geloven of jongeren met een hoog inkomen die een veel te duur huis hebben aangeschaft en die nu worden ontslagen.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:20 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
nu de prijzen zo hard onderuit gaan en de vooruitzichten zo slecht zijn, hoeveel % zouden jullie nu onder de prijs bieden, 50-60%?
Ik zou geld toe vragen, je bewijst die mensen immers een dienst door ze van hun vaste hypotheekkosten af te helpen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:20 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
nu de prijzen zo hard onderuit gaan en de vooruitzichten zo slecht zijn, hoeveel % zouden jullie nu onder de prijs bieden, 50-60%?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |