Audiofiel /= autist.quote:Op donderdag 26 maart 2009 08:25 schreef Loveless85 het volgende:
Je laat ook geen mogelijkheid onbenut ons lastig te vallen met je hobby![]()
Wat ben je sowieso voor een triangeljosti dat je zoiets niet eerst op meet, of als audiofiel even al die afmetingen zo uit je hoofd weet...
Mogelijk... Maar ik ben prijsbewust audiofiel en ik weet wat die dingen kosten. Dus liever van MP gehaald...quote:Op donderdag 26 maart 2009 08:27 schreef -_Tommy_- het volgende:
en naar een echte audiowinkel gaan voor een rek (wat gegarandeerd zal bestaan) is natuurlijk geen optie?
Dat zal wel vanwege een of andere duistere reden niet audiofiel genoeg zijn.quote:Op donderdag 26 maart 2009 08:29 schreef AlphaOmega het volgende:
IKEA heeft altijd wel stereomeubels waar goed over nagedacht is. Misschien daar eens kijken?
Oh nee hoor, die zijn best. Alleen... 55 cm diep moet het minimaal zijn. En da's geen standaard IKEA maat.quote:Op donderdag 26 maart 2009 08:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat zal wel vanwege een of andere duistere reden niet audiofiel genoeg zijn.
Ja dat viel mij idd ook al op.quote:Op donderdag 26 maart 2009 08:33 schreef Cybey het volgende:
Vind het wel grappig dat wanneer SinadO een topic opent dat de eerste alinea altijd hetzelfde lijkt te zijn
Je bent er al geweest? Want IKEA gaat erg ver.quote:Op donderdag 26 maart 2009 08:32 schreef sinadO het volgende:
[..]
Oh nee hoor, die zijn best. Alleen... 55 cm diep moet het minimaal zijn. En da's geen standaard IKEA maat.
ah, er was dus wél een afkorting voor randapparatuurquote:
Nou ben ik dan wel benieuwd wat jij als prijsbewuste audiofiel voor versterker gekocht hebt?quote:Op donderdag 26 maart 2009 08:30 schreef sinadO het volgende:
[..]
Mogelijk... Maar ik ben prijsbewust audiofiel en ik weet wat die dingen kosten. Dus liever van MP gehaald...
Vermogen heeft geen zak te maken met kwaliteit. En om kwaliteit is het audiofielen nou juist te doen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 08:49 schreef kloas_wokkel het volgende:
hoeveel vermogen heeft die versterker dan wel niet ?
Een halve meter diepe kwaliteit ?quote:Op donderdag 26 maart 2009 08:56 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Vermogen heeft geen zak te maken met kwaliteit. En om kwaliteit is het audiofielen nou juist te doen.
Nu klinkt het bijna alsof het over die klassieke grote neger gaat...quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:01 schreef kloas_wokkel het volgende:
[..]
Een halve meter diepe kwaliteit ?
Ik moest er ook al aan denken ja.quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:11 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Nu klinkt het bijna alsof het over die klassieke grote neger gaat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |