quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:14 schreef on_air het volgende:
[..]
Nooit op de wallen geweest zeker. In de Bloedsteeg staan een aantal dames... nondeju.
Dat is de Bloedsteeg. Smalste straat in de stad.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
![]()
Inderdaad, en dan dat overdekte straatjeAltijd humor om daar mensen mee naar toe te nemen. Die denken meteen dat je ergens naar binnen gaat
Maar dat is een goed stukje daar ja
Ja en gewoon 2 richting wandelverkeer...Als je een harde lul hebt kom je er dwars niet doorheen zeg maarquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:18 schreef on_air het volgende:
[..]
Dat is de Bloedsteeg. Smalste straat in de stad.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik er niet dagelijks kom, vroegah fietste ik er wel eens doorheen als ik van m'n werk af kwam...quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:14 schreef on_air het volgende:
[..]
Nooit op de wallen geweest zeker. In de Bloedsteeg staan een aantal dames... nondeju.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja en gewoon 2 richting wandelverkeer...Als je een harde lul hebt kom je er dwars niet doorheen zeg maar
Het is geregeld. De connecties hier zijn primaquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb 'm destijds officieel uit de iTunes-store geplukt. Kon 'm verder ook niet snel vinden.
Er doorheen fietsen, dan zie je idd niet de "goede" dames.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:22 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik er niet dagelijks kom, vroegah fietste ik er wel eens doorheen als ik van m'n werk af kwam...
Hoerig... ja, dat heb je wel es op de wallenquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Op de wallen staan best lekkere wijven soms![]()
Niet veel, maar ze zijn er wel![]()
Beetje hoerig meestal, maar daar hou ik wel van
quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:24 schreef on_air het volgende:
[..]
Het is geregeld. De connecties hier zijn prima.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja en gewoon 2 richting wandelverkeer...Als je een harde lul hebt kom je er dwars niet doorheen zeg maar
Ik begrijp dat ik dus nog een keertje op de bloedsteeg moet gaan kijken...quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:24 schreef on_air het volgende:
[..]
Er doorheen fietsen, dan zie je idd niet de "goede" dames.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:26 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ik dus nog een keertje op de bloedsteeg moet gaan kijken...
Ik heb dinsdag vrij genomen, om m'n oren te laten herstellenquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:26 schreef SilentChaos het volgende:
Was't maar Holiday![]()
Maandag wel vrij(METALLICA
![]()
![]()
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |