Van.. van ... ja??!quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:58 schreef on_air het volgende:
Oja, ik ging For What Its Worth ook draaien.
Ja, maar het merendeel is niet zo heftig als dit hoor, soms zijn ze alleen wat verward met de datum en tijd enzo, maar merk je verder niet echt iets aan ze...quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
70%? pff, dat is wel een hoog percentage zeg![]()
ff wat koffie scoren
Lijkt mij wel.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:04 schreef on_air het volgende:
[..]
Hebben we dan dezelfde band in gedachte?
Jaa! die is goedquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
High Fidelity - Scream If You Want to Go Faster.
Meteen het weekendgevoel te pakken.
Kan 'em niet vinden...quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
High Fidelity - Scream If You Want to Go Faster.
Meteen het weekendgevoel te pakken.
Ah, gelukkig maarquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:03 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ja, maar het merendeel is niet zo heftig als dit hoor, soms zijn ze alleen wat verward met de datum en tijd enzo, maar merk je verder niet echt iets aan ze...
Kijk maar uit!quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:09 schreef TIM-846 het volgende:
Ik kon net niets postenHij gaf de hele tijd aan dat ik niet 2x achter elkaar dezelfde reactie kon plaatsen, maar ik had niet 1 reactie geplaats
Idd, hoewel we ze dan wel medicatie geven tegen de onrust en fixeren, in het belang van hun en onze veiligheid...quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, gelukkig maar. Beter dat dan dat ze agressief worden, oid
*wijst de weg richting de wallenquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:12 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb zin in een lekker wijf
Oh sorry, zei ik dat hardop
aubquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:12 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb zin in een lekker wijf
Oh sorry, zei ik dat hardop
Nooit op de wallen geweest zeker. In de Bloedsteeg staan een aantal dames... nondeju.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:13 schreef MutZ het volgende:
[..]
*wijst de weg richting de wallen
Oh wacht, je zei lekker
Op de wallen staan best lekkere wijven somsquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:13 schreef MutZ het volgende:
[..]
*wijst de weg richting de wallen
Oh wacht, je zei lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |