Heb heel de film in de bioscoop gezienquote:
Ik had 20 jaar eerder geboren moeten worden..quote:Op donderdag 26 maart 2009 02:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb heel de film in de bioscoop gezien
Pet Shop Boys zingen ze in heel europa nog.quote:
Waar de rap begon.quote:
Ik ben helemaal geen Queen fan maar dit is indrukwekkend. Freddy is de beste live performer ooit.quote:
Ik dacht dat het er om ging om het jaartal waarin het uitgevoerd werd, maar mijn excuses.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:16 schreef cafca het volgende:
Killing an arab is natuurlijk niet echt een 80's nummer.....
Dat basspel van tony levin, wat een held.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:46 schreef Siniti het volgende:
Over King Crimson gesproken:![]()
i repeat myself under stress i repeat myself under stress i repeat myself under stress i repeat myself under stress
Terecht!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:30 schreef On het volgende:
[..]
Ik dacht dat het er om ging om het jaartal waarin het uitgevoerd werd, maar mijn excuses.
Ik laat hem toch lekker staan omdat hij zo goed is.
Ik wist niet dat het aan andere voorwaarden moest voldoen behalve jaren 80 en live. En als er iets een tijdsicoon is......quote:
Op zich niet, maar overdaad schaadtquote:Op zaterdag 28 maart 2009 08:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het aan andere voorwaarden moest voldoen behalve jaren 80 en live. En als er iets een tijdsicoon is......
Daarnaast is er sowieso weinig mis met Doe Maar.
Ook een goeie band ja, the sound.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:33 schreef MuadDib het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |