quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:13 schreef Copycat het volgende:
Op NoLife zijn ze er heilig van overtuigd dat de streams 26,95 gaan kosten voor 25 dagen.
Heeft hij dat daar dan óók gepost, dat het zoveel zou gaan kosten? Of hebben ze dat van FOK!quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:24 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik snap niet dat Bram daar nog post.
Nee dat niet.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Heeft hij dat daar dan óók gepost, dat het zoveel zou gaan kosten? Of hebben ze dat van FOK!
Anyway: het blijkft dat mensen het makkelijk serieus nemen. En dan misschien meteen al hun interesse verliezen vanwege "die afzetterij". Dus als ik hem was zou ik er geen geintjes over blijven maken.
Eens. Teveel mensen die alles wat zwart op wit op internet staat direct voor waar aannemen, zeker als het van de 'makers' afkomt.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:14 schreef Gert het volgende:
Anyway: het blijkft dat mensen het makkelijk serieus nemen. En dan misschien meteen al hun interesse verliezen vanwege "die afzetterij". Dus als ik hem was zou ik er geen geintjes over blijven maken.
Waar stond dat dan?quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:24 schreef Marrije het volgende:
Dan hebben ze het dus van Fok, als ze dan een paar berichten verder gelezen zouden hebben. . .
quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:37 schreef markvanrinsum het volgende:
hoeveel ga ik betalen voor streams ?
hier dusquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:42 schreef enjoybram het volgende:
26,95 per maand..... even nog we zijn er heel druk mee...
De verontwáárdiging.quote:
LOLquote:
Wat is een NZB?quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:40 schreef Jumparound het volgende:
omfg, het is op internet en neit gratis... is er ook een NZB van?
een soort van downloadlink voor nieuwsgroepenquote:
ga je thuis trainenquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:40 schreef zwaaibaai het volgende:
de training gaat niet door, zo word ik nooit een adonis.....
Heb je niet eens zo'n fitness-roeiding?quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:03 schreef zwaaibaai het volgende:
ik heb geen sloep, ik kan niet roeien thuis, er is geen rivier, en zulks....
ik heb wel halters trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |