Heeft hij dat daar dan óók gepost, dat het zoveel zou gaan kosten? Of hebben ze dat van FOK!quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:24 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik snap niet dat Bram daar nog post.
Nee dat niet.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Heeft hij dat daar dan óók gepost, dat het zoveel zou gaan kosten? Of hebben ze dat van FOK!
Anyway: het blijkft dat mensen het makkelijk serieus nemen. En dan misschien meteen al hun interesse verliezen vanwege "die afzetterij". Dus als ik hem was zou ik er geen geintjes over blijven maken.
Eens. Teveel mensen die alles wat zwart op wit op internet staat direct voor waar aannemen, zeker als het van de 'makers' afkomt.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:14 schreef Gert het volgende:
Anyway: het blijkft dat mensen het makkelijk serieus nemen. En dan misschien meteen al hun interesse verliezen vanwege "die afzetterij". Dus als ik hem was zou ik er geen geintjes over blijven maken.
Waar stond dat dan?quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:24 schreef Marrije het volgende:
Dan hebben ze het dus van Fok, als ze dan een paar berichten verder gelezen zouden hebben. . .
quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:37 schreef markvanrinsum het volgende:
hoeveel ga ik betalen voor streams ?
hier dusquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:42 schreef enjoybram het volgende:
26,95 per maand..... even nog we zijn er heel druk mee...
De verontwáárdiging.quote:
LOLquote:
Wat is een NZB?quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:40 schreef Jumparound het volgende:
omfg, het is op internet en neit gratis... is er ook een NZB van?
een soort van downloadlink voor nieuwsgroepenquote:
ga je thuis trainenquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:40 schreef zwaaibaai het volgende:
de training gaat niet door, zo word ik nooit een adonis.....
Heb je niet eens zo'n fitness-roeiding?quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:03 schreef zwaaibaai het volgende:
ik heb geen sloep, ik kan niet roeien thuis, er is geen rivier, en zulks....
ik heb wel halters trouwens
nee over sloeproeien, over water, in een sloep ( pirates of the carabian, als ze aan land gaan, doen ze dat in een sloep, oude reddingswerkers, en zo) .quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:22 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Heb je niet eens zo'n fitness-roeiding?
Mijn moeder wel.![]()
![]()
homo...quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:37 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik ga nog liever 25 dagen in het donker zitten.
distributieriemen of honda's?quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:37 schreef Copycat het volgende:
Ook jij moet roeien met de distributieriemen die je hebt.
roze is niet lelijk...quote:
Er staat ergens een linkje naar een registratieformulierquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:37 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik ga nog liever 25 dagen in het donker zitten.
daarom vroeg ik hetquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nix mis met Honda's.... behalve met die met een kapotte distributieriem
Peter, doe eens even een linkje naar "daar"quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:58 schreef Peter6000 het volgende:
Wel handig, 2 SC`s, en dat de ene helft hier zit, en de andere helft daar.
Nee.quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Peter, doe eens even een linkje naar "daar"
Ik ben er met open armen ontvangen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:01 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee.![]()
Ik vind dat de mensen daar erg verstard zijn, en niet open staan voor nieuwe users.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:01 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee.![]()
Ik vind dat de mensen daar erg verstard zijn, en niet open staan voor nieuwe users.
Dat verdient geen linkje.
Dat heeft ook zo zn geschiedenis.quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:01 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook Marrije met dubbel rquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat heeft ook zo zn geschiedenis.
Ik zit gewoon in beide
quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook Marrije met dubbel r
quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook Marrije met dubbel r
Darn nu al??? Het is pas donderdag 20.28 uurquote:
Nee daarom blijf ik maar ff hierquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Darn nu al??? Het is pas donderdag 20.28 uur![]()
Lukt het met dubbele tong wel om in 2 SC's te posten??
Hoe oud was je karretje eigenlijk ?? Ik besef me dat die van mij 13 word dit jaar.. Moet stiekum ook maar es aan wat anders denken. Ik heb een pest hekel aan auto's kopenquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:27 schreef Copycat het volgende:
Een gespleten tong is wat anders, Soury!
Dus jij snapt 'm ook al.quote:
Hee die Peet.. Ach zo erg is het toch niet in de SC .. De nieuwelingen moeten alleen een lijstje invullen. Cupmaat en gewicht (eigenlijk voor Coos) en de lengte en omvang van het geslacht als het een man isquote:
Wat een toeval, ik vroeg me net af in welke kleur de grijstinten vandaag zijn uitgevoerd.quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:13 schreef Peter6000 het volgende:
Ben benieuwd wat vanavond het nieuws van de dag wordt:
-- Nieuws over Lance (mogelijk via Twitter)
-- "Zijn jullie nou helemaal betoeterd", Wilders beent boos weg
-- Katja Schuurman drachtig
Er staat al een nieuw kunstwerk klaar voor in het nieuwe topic (verkapte tvp), waarin ik voortborduur op "het goede idee van Karel".quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:47 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Wat een toeval, ik vroeg me net af in welke kleur de grijstinten vandaag zijn uitgevoerd.
Ach was een standaard grapjequote:
Das wel handig voor als Mark van Rinsum hier zometeen weer een losse flodder komt dumpen.quote:
Die geeft toch geen antwoordquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:53 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Das wel handig voor als Mark van Rinsum hier zometeen weer een losse flodder komt dumpen.
Dat ie weet dat het een grapje was, dus.
Fannquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:56 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Voor die tijd is hij idd alweer weg.
Een soort snellere versie van FANN, is het.
Ik hoop blauw: dat die vervelende Karel in z'n schulp is gekropen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Er staat al een nieuw kunstwerk klaar voor in het nieuwe topic (verkapte tvp), waarin ik voortborduur op "het goede idee van Karel".
Voornamelijk geel, met zo`n gesloten hokje, waarvan ik de kleur op dit moment nog ff niet prijsgeef.
16 jaar, echt zo'n leeftijd waarop je ze moet loslaten, hè?quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:31 schreef Soury het volgende:
Hoe oud was je karretje eigenlijk ?? Ik besef me dat die van mij 13 word dit jaar.. Moet stiekum ook maar es aan wat anders denken. Ik heb een pest hekel aan auto's kopen
Daar heb ik iid ook wel es over gedacht.. Ik rij deze gewoon op ..En dan zie ik wel weer. Aan de andere kant is het gunstig om nu een nieuwe te kopen. Je krijgt er mistens een huis gratis bijquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
16 jaar, echt zo'n leeftijd waarop je ze moet loslaten, hè?
Ik heb er ook een hekel aan, want geen verstand van. Maar daar heb je autokennissen voor. Heb wel besloten niet meteen een goedkope duurkoop te doen, maar maar even te wachten op belasting en vakantiegeld en wat meer aan een nieuwe auto te spenderen. En dan maar hopen dat er nog wat voor mezelf overblijft.
Of misschien wen ik wel aan een autoloos bestaan.
Oh oh, cupmaat en gewicht??quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Hee die Peet.. Ach zo erg is het toch niet in de SC .. De nieuwelingen moeten alleen een lijstje invullen. Cupmaat en gewicht (eigenlijk voor Coos) en de lengte en omvang van het geslacht als het een man is![]()
Voor de dames (mij boeit het niet hoor)
Wie welquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh oh, cupmaat en gewicht??
Dan mag ik er vast niet meer komen, ik voldoe iig niet aan de eisen van Coos
Een nieuwe nieuwe? Dat kan ik niet betalenquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:24 schreef Soury het volgende:
Daar heb ik iid ook wel es over gedacht.. Ik rij deze gewoon op ..En dan zie ik wel weer. Aan de andere kant is het gunstig om nu een nieuwe te kopen. Je krijgt er mistens een huis gratis bij
Nee geen nieuwe.. Heb ik nooit gekocht, das een stomme investering ..Een andere bedoel ik . Ik zit aan een peugeot'tje te denken..Die vind ik wel leuk Maar aan de andere kant heeft de mazda van me me never nooit in de steek gelaten.quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een nieuwe nieuwe? Dat kan ik niet betalen.
Mijn fiets is/was nieuw nieuw. Daar was ik al retetrots op.
Mijn eerste vervoermiddel dat geen hand me down was.
Te vroeg ik rag mij mazda af tot de sloop, hoop nog op een jaartje of twee/drie .. Cc misschienquote:
Vertel!quote:
Ah, dan komt er nooit vers bloed natuurlijk..... tenzij er weer eens een kloon langskomt, al dan niet met infuus en andere drama'squote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |