Argentijns Internationalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, een aantal kon ik wel meteen zien, een paar moest ik iets langer over nadenken, en 2 of 3 (de oudere spelers, nr 7, 8 en 10) heb ik opgezocht, is niet zo moeilijk als je zo'n lijstje clubs hebtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. niet. Ik eerste en laatste had ik moeten weten, maar die middelste had ik echt nooit opgekomen
idee is leuk...wel makkelijk inderdaad !quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:41 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Wel leuk gevonden deze quiz.
Kunnen ze gewoon van de eigen site halen.
vaders en zonen is al eens geweest toch ?quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:43 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Wat zouden nog meer leuke ideeën zijn?
Familieleden.
Keepers ?quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:28 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Jullie nog andere ideeën?
is volgens mij ook al een keer geweest....dat je aan de omgeving een beetje kon zien welke het was, maar weet dat niet meer zekerquote:Op vrijdag 12 maart 2010 00:44 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ja.. stadions. Leuk.
beetje speurwerk, beetje Fokquote:
Ja vast, die is wel goed, hè ?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 00:59 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Hehe.
Umut had ze wel allemaal geweten denk ik.
hahahaquote:Op vrijdag 12 maart 2010 01:02 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Hij is een topper. De beste.
Kloon van methodmich.
Ik zie dat ik deze ook heb geopend !quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |