Hebben we het over hetzelfde? Er staat daaronder een vak voor club.quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:30 schreef Zapper het volgende:
[..]
Je hoeft alleen namen in te vullen.
Wat raar, ik hoef alleen een (achter)naam in te vullenquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:18 schreef El_Bassie het volgende:
Hebben we het over hetzelfde? Er staat daaronder een vak voor club.
klopt...maar je kunt ook de club invullenquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:20 schreef Zapper het volgende:
[..]
Wat raar, ik hoef alleen een (achter)naam in te vullen
quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:24 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Waarom werkt Barcelona niet? Bv bij hesp en kluivert?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Bjoro op 25-02-2010 19:57:30 ]256 goals !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wedstrijd: Nederland-Ierland, 2e ronde WK '94 volgens mij.Jimmy Carter:
"Sometimes God answers prayers with 'Yes'
Sometimes He answers prayers with 'No'
Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
hier issiequote:
[ Bericht 12% gewijzigd door Bjoro op 05-03-2010 23:37:40 ]256 goals !
zie bovenstaande postquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:35 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Alleen 1 weet ik niet.
kijk trouwens eens hoe triest die gozert rechts op de foto op z'n tenen staat om een beetje groter te lijken !quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:38 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Oh ja, Mexicaans international!
Argentijns Internationalquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |