ze moeten ze gewoon drank drugs en hoeren gevenquote:Op donderdag 26 maart 2009 09:58 schreef Maanvis het volgende:
Ik probeer het iig wel effe. Als het concept tegenvalt (bijv. door de koekjes en chocola clan) dan stop ik
.
5 dagen geen eten en te weinig slaap leidt ook tot verregaande hallucinaties, neem dat maar van mij aan!quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ze moeten ze gewoon drank drugs en hoeren gevendan krijg je TV
De kick-off van dit programma zal zijn op vrijdag 24 april. Drie dagen lang zullen Bart Spring in ’t Veld,quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:54 schreef Jimbo het volgende:
ligt eraan of het de eerste dag bevalt en het niet te duur is...
dan krijg je van die moraal ridders van de humanitaire rechten achter je aanquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
5 dagen geen eten en te weinig slaap leidt ook tot verregaande hallucinaties, neem dat maar van mij aan!
Kicken ik ben bereid meer te dokkenquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
5 dagen geen eten en te weinig slaap leidt ook tot verregaande hallucinaties, neem dat maar van mij aan!
10 zou een mooie prijs zijn...quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:52 schreef Jumparound het volgende:
maareh, 15 euro, zou je dat betalen?
En wat verwacht je daarvoor?quote:
Komt ook overeen met die ongeveer 30 cent per dag, plus dat ze binnenhebben wat ze binnenhebben als mensen voor de hele periode in één keer € 10,- betalen....quote:
Ja vind ik ook , maar waar haal je die 29,95 info vandaan?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:02 schreef Lavenderr het volgende:
Ik betaal gewoon die 29,95, vind dat helemaal niet zo veel, als je bedenkt dat je er een maand
voor kan kijken. 24/7 toch?
Dat zag ik hierboven staan in een post van Soury. Dus ik dacht dat dat de prijs was.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:18 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ja vind ik ook , maar waar haal je die 29,95 info vandaan?
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:23 schreef Lavenderr het volgende:
Dat zag ik hierboven staan in een post van Soury. Dus ik dacht dat dat de prijs was.
Lavenderr , de makers van The Bunker zijn dacht ik , nog druk in gesprek over de kosten van de streams.quote:
Wat een rare redenering? Gerelateerd aan fok dus niet betalen en dan wel gratis, OP FOK!, de topics volgen...quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:45 schreef Papabear het volgende:
Het is mij net iets teveel gerelateerd aan FOK!, dus ik zal geen betalende user zijn.
Maar ik zal de topics wel volgen
26,95 was een garpje van Bram. Bart had het eerder serieus over 'een stuk minder dan twee kwartjes per dag'. Ik gok tussen de 30 en 35 cent per dag. Minder dan een tientje per 25 dagen, dus.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:23 schreef Lavenderr het volgende:
Dat zag ik hierboven staan in een post van Soury. Dus ik dacht dat dat de prijs was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |