HAHA je zei doetquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:57 schreef nijnja het volgende:
[..]
Jij doet veel volwassener over komen
Vakantiewerkquote:
Oh? Ik word wakker op donderdagquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:58 schreef Noortje. het volgende:
Op donderdag ga ik slapen.
Idd. Op de afdeling zelf moet het nog wel naar bedden gebracht worden. Daar heb ik het overquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:58 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat doen ze niet meer zo moeilijk. Ze doen karren met ovens of zoen dan rijden ze rond met autootjes.
Maar ik ben nog onlinequote:
quote:
Dat lijkt me stug, bij de AH verdienen ze doorgaans het minimumloon + 5 cent ofzo. En da's € 2,80 oid.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:58 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het is toch zoZelfs mijn broertje verdiende op zijn 16e meer door bij de AH vakken te vullen. En dat is al een belachelijk laag loon.
Omaatjes helpen?quote:Op woensdag 25 maart 2009 @ 23:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Vakantiewerk5e jaar op een rij
Technische Dienst van een verpleeghuis
Bart wat was het record voor een volle SC?quote:
Beterebartquote:
Nietus!quote:Op woensdag 25 maart 2009 @ 23:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Maar ik ben nog online
Aha.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Vakantiewerk5e jaar op een rij
Technische Dienst van een verpleeghuis
Joahquote:
welquote:
das ist tollquote:
Krijg je er van he. Als ze weer burnouts trekken met hun rollator.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Joahals ze de boel weer eens slopen
Hoe bedoel u? In tijd?quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Bart wat was het record voor een volle SC?
Nee, in tekensquote:
Ola ninjaquote:
Tof toch?quote:Op woensdag 25 maart 2009 @ 23:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Joahals ze de boel weer eens slopen
Oh jaquote:
Jaquote:
Mijn broertje verdiende 4 euro per uur toen. Maar toen zaten ze hier ook wel erg in de personeelsnood, dus dat kan ook meegespeeld hebben.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:59 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dat lijkt me stug, bij de AH verdienen ze doorgaans het minimumloon + 5 cent ofzo. En da's € 2,80 oid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |