Maar meester Léon gaf er een kusje opquote:
Kijk, jij weet hoe het zit s0k.quote:Op donderdag 26 maart 2009 00:05 schreef s0k het volgende:
[..]
jouw schier oneindig schare aantal kloons. Daarmee krijg jij toch zeker 5 SC topics tegelijk vol.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 00:05 schreef RenRen- het volgende:
Je HOEFT niet mee te posten. Het is een teken van stoppen, als het zeer gaat doen
Nee joh, gewoon doorbijten. Gaat vanzelf wegquote:Op donderdag 26 maart 2009 00:05 schreef RenRen- het volgende:
Je HOEFT niet mee te posten. Het is een teken van stoppen, als het zeer gaat doen
Ik denk iedereen welquote:Op donderdag 26 maart 2009 00:06 schreef Lauriette91 het volgende:
God, wat zal ik straks lekker slapen.
Juist.quote:
Bart_inc. ken je niet?quote:Op donderdag 26 maart 2009 00:05 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik ken serieus geen kloon van jou?
Dat snap ik dus ook niet, en ze zat er ook al twee jaar ofzo.quote:Op donderdag 26 maart 2009 00:03 schreef TheArt het volgende:
[..]
Toont nog maar eens aan hoe schandalig laag ze hun personeel betalenDat mensen daar überhaupt nog gaan werken.
Ja nou dat heb ik nu dus. Alleen nu is het even kut want winterperiode en het excuus dat de krant en mijn baas gebruikt: "kredietcrisis". Alleen daar geloof ik dan weer niet zo in.quote:Op donderdag 26 maart 2009 00:03 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik wil best een leuke baan en wat minder verdienen
quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:47 schreef nijnja het volgende:
FIPO!! LOOOZURTS!!!!
Maar ik weet niet of het door fok komtquote:Op donderdag 26 maart 2009 00:05 schreef RenRen- het volgende:
Jawel, maar meerquote:
Hoho, je vergeet de uitzonderingquote:Op donderdag 26 maart 2009 00:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het schijnen alle user id's te zijn tussen 122.195 en 124.946
Wat vind ik dat fijn dat je me dat even verteltquote:Op donderdag 26 maart 2009 00:06 schreef Lauriette91 het volgende:
God, wat zal ik straks lekker slapen.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 00:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoho, je vergeet de uitzondering
1. Je bent stiekem danny?quote:Op donderdag 26 maart 2009 00:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoho, je vergeet de uitzondering
hij gaat lekkerquote:
Mja, de rest is geheimquote:
klopt schatquote:
Best steady ja.quote:
Dannyquote:
IK WEET WEL PRECIES WAT JE BEDOELDEquote:
Ouwequote:Op donderdag 26 maart 2009 00:08 schreef Hyman het volgende:
Ik ga zo slapen denk ik
Ik heb last van mn hoofd, en ik wil rust
Oh, zonde. Danny's zoon dan? Zit ik dan nog in de buurtquote:
Dat is het al langquote:Op donderdag 26 maart 2009 00:08 schreef Noortje. het volgende:
Jongens, het is donderdag!
Truste dan maar he.quote:
Mja, zoon, dochter, probleemkind, name it.quote:Op donderdag 26 maart 2009 00:08 schreef s0k het volgende:
[..]
Oh, zonde. Danny's zoon dan? Zit ik dan nog in de buurt
quote:
Slaap lekker lieve noorskaquote:
Het gaat snel he knulquote:
slaap lekker babequote:
Ik heb een stok nodigquote:Op donderdag 26 maart 2009 00:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het gaat snel he knulOuwe mannen als wij trekken dat slecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |