quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:51 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat zijn veel uitroeptekens. Waarom
watquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:51 schreef nijnja het volgende:
[..]
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Geen idee! Is de postbank nou giro?quote:Op woensdag 25 maart 2009 @ 23:51 schreef nijnja het volgende:
WIE VERNEUKT DIE LEEJOUT NOU WEER ?!
quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:47 schreef nijnja het volgende:
FIPO!! LOOOZURTS!!!
quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:51 schreef nijnja het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Uitleg
Ik heb het ook liever op een dinsdag. Dan ben ik sowieso vrij.quote:
Dusquote:
Lis is er helemaal nietquote:
schatquote:
Uitleg?quote:
Ligt er aan, ¤ 3,60 p/u in ieder gevan.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:51 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Hoeveel verdien je per dag? Ik stem voor een collecte.
Save the best for lastquote:
quote:
In congo kan je nog meer verdienenquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:52 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ligt er aan, ¤ 3,60 p/u in ieder gevan.
In ieder gevangquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:52 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik geef je wel een uurloon.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:52 schreef Noortje. het volgende:
[..]
jij rellertquote:
vast geen appeltabakquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:53 schreef Darkestrah het volgende:
Eindelijk begint er verschil te komen in mn 'Last 3 months' en mn 'Overall' artiesten lijstje op lastfm.
en het ruikt hier naar waterpijp.
Nou lis is er niet en toch zet fiets haar drin, als inquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:53 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja ik deed mijn vraag in jouw quote typen. Sorry!
Altijd, blijf jij stationhangen wederomquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |