Vanmorgen om 6 opgestaan. Ook 5 uur geslapen. Morgen weer om 6 opquote:Op donderdag 26 maart 2009 08:34 schreef remlof het volgende:
Mogguh, ik heb toch mooi maar even 5 uur slaap gescoord vannacht. Maar vanavond is het weekend
Dat is zo'n ding waar je in kan gaan liggen, je ogen dicht doen en voor je het weet is het twee uur later toch?quote:
wat je zegt ben je zelfquote:Op donderdag 26 maart 2009 08:34 schreef Juicyhil het volgende:
Waarom zit er nu opeens allerlei enge crewgasten hiero?
Mits uitgekleed.quote:
Ik ben heul niet engquote:
ik wel danquote:
Daar moet over te praten zijnquote:
Hihi.quote:
FA`squote:
ik had liever uitgeslapen tot 1, en dan tot 5 uur ofzo college gevolgdquote:
Als de lieve Heer zou willen dat wij vroeg zouden opstaan, had de zon wel eerder opgekomen en had ons bioritme het wel beter geaccepteerd.quote:Op donderdag 26 maart 2009 08:51 schreef swarmahoer het volgende:
ik had liever uitgeslapen tot 1, en dan tot 5 uur ofzo college gevolgdvroeg opstaan is niet mijn ding
En dan had de Bio-stabiel wel gewerktquote:Op donderdag 26 maart 2009 08:54 schreef Cybey het volgende:
[..]
Als de lieve Heer zou willen dat wij vroeg zouden opstaan, had de zon wel eerder opgekomen en had ons bioritme het wel beter geaccepteerd.
net zoals alle tentamens die ik verneukt heb afgelopen jaren, het heeft zo moeten zijnquote:Op donderdag 26 maart 2009 08:54 schreef Cybey het volgende:
[..]
Als de lieve Heer zou willen dat wij vroeg zouden opstaan, had de zon wel eerder opgekomen en had ons bioritme het wel beter geaccepteerd.
He bobzor, ik heb advies nodig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |