Zundapp ook, vooral die bouwprojectjes... Hier zijn we nu mee bezig:quote:Op woensdag 1 april 2009 19:27 schreef Dimitri_ het volgende:
Ja, of een solex. Dat is ook wel ruig.. Alleen duuuuuur..
Brommer van 2005 die je nu al moet opknappen omdat er roest op zit?quote:Op woensdag 1 april 2009 13:43 schreef Antony1989 het volgende:
Een Derbi sm50 limited DRD racing, uit 2005.
Setup voor de geïnteresseerden:
Airsal 80 ( licht home getuned )
Dell'orto 19mm carburateur
Yasuni Cross HM uitlaat
TWV: 14-52
Loopt wel erg lekker, alleen moet te vaak tanken...
Wil hem deze zomer helemaal gaan opknappen, goede kappen erop, alles spuiten, alles wat beetje roest weg, overal nieuwe boutjes e.d.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Let bij deze vooral op het NL
[ afbeelding ]
ikquote:Op woensdag 1 april 2009 19:59 schreef fs180 het volgende:
puch te koop gezet voor 250, kijken of iemand hem wilt, anders opknappen met mooi weer
ja, dacht het wel, had je aantal jaar de tijd voor.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:45 schreef no1uknow het volgende:
kan je een 'oud' brommerrijbewijs nog inleveren voor zo'n pasje?
quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:01 schreef no1uknow het volgende:
Hoi,
Ik wil graag de stervelg met de buitenband, maar ik zit een beetje krap bij kas. Is het niet mogelijk dat ik langskom, we een biertje drinken, we het een beetje gezellig maken, je mij in mijn kontje neukt en ik de stervelg meekrijg?
Groeten,
Bob.
Deze reactie is afkomstig van;
Naam: Bob
E-mailadres: [xx]@hotmail.com
Plaats nog een advertentie op Marktplaats
Als u deze e-mail als spam (ongewenste reclame) wilt melden, stuur dit bericht dan door naar spam@marktplaats.nl.
Belangrijke tips van Marktplaats.nl voor veilig handelen!
Kopen en verkopen via internet is handig, voordelig en heel erg leuk. Het is echter wel belangrijk om veilig te handelen. Lees hier alle tips van Marktplaats.nl
Handel in persoon: u weet precies met wie u zaken doet!
Als iets te mooi lijkt om waar te zijn, dan is dat meestal ook zo!
Wees voorzichtig als een (ver)koper woonachtig is in het buitenland, niet in persoon wil handelen en wil betalen met bijvoorbeeld Western Union Bank, MoneyGram of cheques.
Wij raden u af artikelen op te sturen naar het buitenland of grote bedragen over te maken naar iemand die u niet kent!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |