quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:28 schreef Wifebeater het volgende:
Motorbloempje weer in het topic, dat kan maar 1 ding betekenen; ze heeft wat nieuws gekocht en heeft een aai over d'r bol nodigFf checke
Altijd al gedacht dat het een knuffel Marokkaan was/is.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
[..]nou niet soft worden ehh
En heftig aan de midlifequote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Altijd al gedacht dat het een knuffel Marokkaan was/is.
Alleen die baart kriebelt zo.
30 maar. Veel te weinig voor een veelpleger (2e bekeuring)quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:41 schreef Cageon het volgende:
zo 2e auto bekeuring binnen 1e met de lease auto..![]()
30 euries..
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:10 schreef Wifebeater het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] OMG OMGOMG RofLLPANTOFFEL!!!!1111~~`hčinszztomatoketchup [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Had die fotograaf geen beter idee.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:29 schreef TataK het volgende:
Randy de Puniet kan zijn geluk niet op
http://www.motorfreaks.nl(...)onsor-lcr-honda.html
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pfat!quote:
BWOOAAP hebben we zowaar een sc00pquote:
unblurredquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:52 schreef Worldbeater het volgende:
Alleen jammer van nog steeds die leenmotor in de achtergrond.![]()
Wat een feestquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:27 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
NouGefeliciteerd
Welkom in 2009
Toch een trendvolger die WP.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
BWOOAAP hebben we zowaar een sc00porigneel gespoten voor zover te zien
geheel volgens huidige(?) witte trend
![]()
Ik heb geen erniaebtlejre en/of vopoirmbbeeerld meer, sindsdien inderdaad te softquote:
= stam + tquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Altijd al gedacht dat het een knuffel Marokkaan was/is.
Alleen die baart kriebelt zo.
Krijg toch de kanker pestpokkepleurisjongquote:
Flikker op met je BMW, geeneens een boxermotorquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:44 schreef TataK het volgende:
Van de week viel er een uitnodiging van m'n motorzaak op de deurmat. Of ik zin had om kennis te maken met de nieuwe K-serie van BMW? Ik mocht kiezen: proefrijden op de K1300GT, K1300S of K1300R.
Gevolg: komende vrijdagmiddag een ritje op de K1300S![]()
http://hellforleathermagazine.com/images/2009_BMW_K1300S.jpg
De GT is eigenlijk de tegenhanger van m'n FJR, maar ik vind het net een rijdende badkuip (oerlelijk, maar da's een kwestie van smaak natuurlijk). De R is de naakte versie, maar ik laat het naakt rijden liever over aan Bazziek en die mevrouw die bij Randy de Puniet op de foto stond. De S spreekt me veel meer aan. Hij is sportief te berijden maar geeft ook meer windbescherming dan de echte supersports. Toch wel fijn, want z'n top ligt op 285 (175 PK, 140 Nm). Niet dat ik dat ga halen komende vrijdag
heHquote:
Oh datquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Pfat!
Onmiskenbaar.Alleen jammer van nog steeds die leenmotor in de achtergrond.
![]()
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:34 schreef Wifebeater het volgende:
Krijg toch de kanker pestpokkepleurisjong [ afbeelding ]
Gefeliciteerd, je hebt de eer mijn eerste testobject te zijn na verschillende betichtingen te soft te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |