quote:En ik wil toch even bij deze OP stilstaan bij een andere held (buiten BUCKET OF HATE!), en dat is onzer allen George Carlin. Het ga je goed, ouwe patriot!
En om het geheel toch enigszins vrolijk te houden, een van mijn favoriete quotes van deze bijzondere persoon!
Did you ever have to sneeze while you're taking a piss? It's frightening isn't it!? It's frightening 'cause actually you can't do it! It's physically impossible to sneeze while pissing. Your brain won't let it happen. Your brain says: 'STOP PISSING!! WE'RE GOING TO SNEEZE NOW!'. Because your brain knows..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rust in vrede!
[ Bericht 35% gewijzigd door Lyzio op 25-03-2009 22:45:50 ]live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
Wie dan wel vraag je?quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:37 schreef lennartb.nl het volgende:
Ik moet even toegeven dat ik BUCKET OF HATE niet zelf heb bedacht
Ohja, verrekquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:39 schreef Poit het volgende:
Ik vind trouwens wel dat de op terug moet...
Die moet er iig even bij iddquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:39 schreef Poit het volgende:
Ik vind trouwens wel dat de op terug moet...
lolquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:38 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Wie dan wel vraag je?
Two and a half men
Beste bandnaam ooit tochquote:
quote:
Ik wil om schoonlikkenquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:42 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Volgens mij wil je alleen maar een GAM meet om mijn tunnel te aanschouwen
Als je dat doet krijg je 1000euro!quote:
Beter maak je eens een superstrakke OP!quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:46 schreef Edwinuss het volgende:
Pfff het is niet zo makkelijk om iets uit die computer te krijgen wat ergens op lijkt, programma ( logic 8 ) is behoorlijk uitgebreid en kom er eigenlijk niet uit.
Er is een DVD box te koop waarin dit allemaal naar voren komt. Maar om daar 150 euro voor te betalen
Dude!! DJ hebben we ook nodig!!quote:
Oeh ja! Een DJ! Dat is natuurlijk helemaal de shit. Old skool meets new age ofzoiets. Beetje Daft Punk achtig! Nah, als er dan toch een chick moet zijn dan gaan we gewoon met z'n allen voor Breathtaking. Die KLB-SC slet.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:48 schreef Poit het volgende:
[..]
Dude!! DJ hebben we ook nodig!!
En een groupie, da's disjfa
Een backstagesletje, koei?
quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:48 schreef Poit het volgende:
[..]
Dude!! DJ hebben we ook nodig!!
En een groupie, da's disjfa
Een backstagesletje, koei?
Wie?quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:49 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Oeh ja! Een DJ! Dat is natuurlijk helemaal de shit. Old skool meets new age ofzoiets. Beetje Daft Punk achtig! Nah, als er dan toch een chick moet zijn dan gaan we gewoon met z'n allen voor Breathtaking. Die KLB-SC slet.
Wat staat ons nog in de weg. Las Vegas here we comequote:Op woensdag 25 maart 2009 22:50 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik weet ook wel hoe we beroemd kunnen worden.
In April komt een platenbaas uit Portugal naar Groningen om een contract te bespreken met m'n beste vriend
Hij heeft al gezegd 100.000 uit te willen geven aan een eerste CD
Voorprogramma
Oh, April pas... Tijd zatquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:50 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik weet ook wel hoe we beroemd kunnen worden.
In April komt een platenbaas uit Portugal naar Groningen om een contract te bespreken met m'n beste vriend
Hij heeft al gezegd 100.000 uit te willen geven aan een eerste CD
Voorprogramma
Breathtaking! SHE!quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Wie?
Speaking of ladies.. Ik mis Laniboekje
Is dat niet de grootste cock tease in de geschiedenis van Fok! ?quote:
Ideaal dus.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:54 schreef Poit het volgende:
[..]
Is dat niet de grootste cock tease in de geschiedenis van Fok! ?
Thats mah doooog!quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:59 schreef Lyzio het volgende:
Ik ga me eens naast mijn vrouwtje scharen. Ze ligt in bed en is aanstekelijk leuk aan het lachen om iets op Comedy Central. Daarbij heeft ze ook niet erg veel aan en is ze best redelijk aangeschoten.
Ik hou ook van jullie, onvoorwaardelijk. Peace out braddah's.
Eej, bandbrother, de laatste stoot is van mij hequote:Op woensdag 25 maart 2009 22:59 schreef Lyzio het volgende:
Ik ga me eens naast mijn vrouwtje scharen. Ze ligt in bed en is aanstekelijk leuk aan het lachen om iets op Comedy Central. Daarbij heeft ze ook niet erg veel aan en is ze best redelijk aangeschoten.
Ik hou ook van jullie, onvoorwaardelijk. Peace out braddah's.
Nee niet gezien, lijkt me ook niet geweldig eigenlijk. Is ie wel leuk?quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:09 schreef Poit het volgende:
Iemand Yes Man gezien??
Zit hem nu te kijken, ik wil ook zulke muziek maken als in die band!!!
Klinkt niet geweldigquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:12 schreef Poit het volgende:
Tot op heden (eerste 45 minuten) istie wel grappig.
Ik ben nooit zo'n fan geweest van z'n gekkebekkengetrekquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:19 schreef Poit het volgende:
Nou, ben nu weer zo'n 5 minuten verder en heb toch twee keer hardop gelachen, maarja, gekke bekken van Jim Carrey blijven leuk.
En een best lekker wijffie
Dan lach je er de helft minder om. Maar dan nog, stiekem istie best leuk.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:21 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik ben nooit zo'n fan geweest van z'n gekkebekkengetrek
[ afbeelding ]
Klotekwaliteit inderdaad, en hij maakt echt te lamme grappen, en heeft heel weinig te maken met games. Hij heeft het nu al een kwartier over z'n game maar hij heeft nog niet uitgelegd wat de game uberhaupt isquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:31 schreef Poit het volgende:
Het redde geen minuut bij me.. Kutgeluid en nog een grotere kutkop, om over z'n grapje nog maar te zwijgen...
Goede keusquote:
Wat is er mis met de huidige OP?quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:47 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Beter maak je eens een superstrakke OP!
Nooit van gehoord!quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:40 schreef Poit het volgende:
Ik heb de eerste DVD van de serie True Blood gedownload.. Is dat wat?
AWESOOOOOOOOMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:41 schreef SocialDisorder het volgende:
Rock Band 2 binnen, drie nummers gespeeld. I present to you:
[ afbeelding ]
THE VEGETABLES OF DOOM!
Lol! Mijn Chars zijn Schletje en Schloerie met als bandnaam IN DE KONT!!!quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:41 schreef SocialDisorder het volgende:
Rock Band 2 binnen, drie nummers gespeeld. I present to you:
[ afbeelding ]
THE VEGETABLES OF DOOM!
Maar deze gaat over vampiersquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:42 schreef koei het volgende:
Jullie moeten Burn Notice gaan kijken, dat is leuk! En er speelt een mooie vrouw in mee (en de serie speelt zich af in het immer warme Miami...)
Het enige vrouwelijke personage uit Burn Notice die ik me kan herinneren was niet mooi. Eerder het type 'FHUTA and run before the meds wear off'...quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:42 schreef koei het volgende:
Jullie moeten Burn Notice gaan kijken, dat is leuk! En er speelt een mooie vrouw in mee (en de serie speelt zich af in het immer warme Miami...)
Pics?quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:42 schreef Poit het volgende:
[..]
Lol! Mijn Chars zijn Schletje en Schloerie met als bandnaam IN DE KONT!!!
FHUTA !!!!!!quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:46 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Het enige vrouwelijke personage uit Burn Notice die ik me kan herinneren was niet mooi. Eerder het type 'FHUTA and run before the meds wear off'...
Hoe heb je dat gedaan?quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:42 schreef Poit het volgende:
[..]
Lol! Mijn Chars zijn Schletje en Schloerie met als bandnaam IN DE KONT!!!
dan heb je de foute afleveringen gekeken denk ik. Ik bedoel de middelste hequote:Op woensdag 25 maart 2009 23:46 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Het enige vrouwelijke personage uit Burn Notice die ik me kan herinneren was niet mooi. Eerder het type 'FHUTA and run before the meds wear off'...
Profiel aanmaken op rockband.com, game en PSN-ID linken aan profiel, de rest wijst zichzelfquote:
yep, ik ookquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:49 schreef koei het volgende:
[..]
dan heb je de foute afleveringen gekeken denk ik. Ik bedoel de middelste he
[ afbeelding ]
Mwah, ik krijg er niet spontaan een harde plasser van koei...quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:49 schreef koei het volgende:
[..]
dan heb je de foute afleveringen gekeken denk ik. Ik bedoel de middelste he
[ afbeelding ]
UPquote:
Aaah natuurlijk, waarom kwam ik daar niet opquote:
Kijk nou maar gewoon de afleveringen. De eerste paar van seizoen 1 zijn wat minder, maar na een aflevering of drie wordt het echt tof!quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Mwah, ik krijg er niet spontaan een harde plasser van koei...
Burn Notice is serieus tof, maar die chick is echt niet mooi ofzo.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:53 schreef koei het volgende:
[..]
Kijk nou maar gewoon de afleveringen. De eerste paar van seizoen 1 zijn wat minder, maar na een aflevering of drie wordt het echt tof!
BLACK BOOKS!quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:58 schreef Fallen het volgende:
ow, series...
Ik heb m'n handen nog vol aan Lost...
En voor de meligheid, Black Books!
Nouja, misschien komt het deels ook wel omdat ze een tof personage speelt, maar lelijk is ze absoluut niet.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:55 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Burn Notice is serieus tof, maar die chick is echt niet mooi ofzo.
Konden de tieten niet groter ofzo?quote:
FALLEN! DOWNLOAD NU IT CROWD!quote:Op donderdag 26 maart 2009 00:02 schreef Fallen het volgende:
IT -crowd ken ik niet...
Heb sinds kort 3 seizoenen Black Books (dat is alles toch?) en dat vind ik geweldig.
Ja meneer!quote:Op donderdag 26 maart 2009 00:03 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
FALLEN! DOWNLOAD NU IT CROWD!
Er zijn inderdaad maar 3 seizoenen, van IT Crowd nu ook 3. IT Crowd is ongeveer hetzelfde als Black Books qua humor, maar dan voor nerds! Briljante serie! Ik weet zeker dat je het geweldig vindt!
Ik ben niet zo'n tietenmanquote:Op donderdag 26 maart 2009 00:01 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Konden de tieten niet groter ofzo?
En dat moet ook van mij!!!quote:
Hier ook niet!quote:
okay okay okay... ik ben al het zoeken...quote:
Fallen, misschien heb je het net gemist maar die CD is echt geweldig!!!quote:Op donderdag 26 maart 2009 00:09 schreef Fallen het volgende:
[..]
Hier ook niet!
En blond heeft ook niet de voorkeur...
[..]
okay okay okay... ik ben al het zoeken...
Jullie zetten mij aan tot illegale dingen....![]()
quote:Op donderdag 26 maart 2009 00:10 schreef Poit het volgende:
[..]
Fallen, misschien heb je het net gemist maar die CD is echt geweldig!!!
Jaman, binnen en geluisterd, gelijk maar even Last.Fm geinstalleerdquote:Op donderdag 26 maart 2009 00:16 schreef Fallen het volgende:
[..]Goed he?!
Lang geleden, toen de Jaguar net nieuw was heel veel Tempest 2000 gespeeld bij mijn neef.
Later kwam ik ergens nog een .xm file tegen (modtracker), en toen ben ik op zoek gegaan naar een Jaguar met Tempest 2000. Heb 'm ergens online gekocht... beetje onderhandeld over de prijs... en toen kreeg ik de Soundtrack CD erbij omdat de game niet nieuw was... zoals geadverteerd.
Prima!![]()
Maar je hebt dus alle 12 tracks binnen?
Truste koeiquote:
Trusten koei!quote:
Nice!quote:
Nice!quote:
U weetquote:
quote:
Moet je niet zoveel goedkoop bier zuipen!quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:03 schreef Lyzio het volgende:
Jezus, wat ben ik duf. Ben al twee keer onder de douche gekropen vanmorgen, 3 bakjes koffie op en ik voel me nog altijd alsof ik net wakker ben
Zo, jij bent er redelijk vroeg bij vandaag!quote:
ik was er om half 8 uit. Ik had verwacht dat ik stuk beroerder zou zijnquote:Op donderdag 26 maart 2009 09:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Moet je niet zoveel goedkoop bier zuipen!
[..]
Zo, jij bent er redelijk vroeg bij vandaag!
ik heb nou niet bepaald spijt van de keuze die ik gemaakt hebquote:Op donderdag 26 maart 2009 09:14 schreef Reintji het volgende:
Brak zijn is een keuze!
dat weer wel, maar ik heb erger verwacht.quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:22 schreef Reintji het volgende:
Jij bent toch ook niet brak?
Klinkt wel lekker maar het is ook echt niet meer dan een beat.quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:22 schreef Edwinuss het volgende:
Je kan zeggen wat je wil, maar dit is toch wel nice. Wel ff de hele video bekijken
Heb je inderdaad een punt, het is inderdaad niet meer dan een beat. Maar wel een toffe beat. Ik ben nu een tijdje bezig en heb nog niet echt iets moois uit het systeem kunnen halen, het is toch wel een kunst om bepaalde samples bij elkaar te plakken en het te laten werken.quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:29 schreef Poit het volgende:
[..]
Klinkt wel lekker maar het is ook echt niet meer dan een beat.
Als ik kijk naar die maat van me (check homepage) die complete nummers maakt from scratch dan is het toch wat ingewikkelder.
Geweldig om te zien hoe zo'n nummer er uit ziet in zo'n programma, tientallen filters, vervormer, versterkers die er allemaal overheengeklapt worden. Koning.
Ik denk dat hij dat met opzet doenquote:Op donderdag 26 maart 2009 09:33 schreef Poit het volgende:
Check deze gast ook eens, hij ziet er niet uit maar vanaf 2:30 wordt het echt erg nice
Het is ook echt belachelijk moeilijk, ben zelf zeker niet amuzikaal maar het lukt mij ook niet om een dikke beat te maken, gewoon geen inspiratie.quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:33 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Heb je inderdaad een punt, het is inderdaad niet meer dan een beat. Maar wel een toffe beat. Ik ben nu een tijdje bezig en heb nog niet echt iets moois uit het systeem kunnen halen, het is toch wel een kunst om bepaalde samples bij elkaar te plakken en het te laten werken.
Heb die nummers even geluisterd van die vriend van je, en het is behoorlijk tof ! Muziek verschilt nogal wat van elkaar!
Misschien, maar wat ie doet op dat keyboard is echt nicequote:Op donderdag 26 maart 2009 09:35 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat met opzet doen
quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:36 schreef Poit het volgende:
[..]
Misschien, maar wat ie doet op dat keyboard is echt nice
quote:Muzikaliteit is een complex van eigenschappen, die deels erfelijk zijn, maar die je ook kunt ontwikkelen. Een goed gehoor idem. Het is dus niet zo dat je alleen muzikaal bent als je een instrument bespeelt. Noten lezen is een vaardigheid die iedereen met oefening kan leren. Noten kunnen lezen heeft op zichzelf helemaal niets met muzikaliteit te maken. Wat heeft dan wél met muzikaliteit te maken? Eigenlijk is iedereen die van muziek houdt muzikaal. Als je namelijk amuzikaal bent (komt overigens weinig voor!), zegt muziek je niets.
Wat gebruik jij nu dan?quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:38 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik zou je ook aanraden om eens Fruity Loops te proberen, want daar werkt hij ook mee. Ik heb dat overgeslagen
[..]
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:48 schreef Edwinuss het volgende:
Haha, de gezegde die je uitspreekt is best raar als je kijkt naar je eerste uitspraakMaar maakt niet uit.
Ik ben bezig met Logic, is van apple ( Nieuwsgroepen 4 life )
Ben nu bezig wat beginsels aan het lezen, heb de complete documentatie naar mijn SV gestuurd via de e-mail om het uit te laten printen op het werk
Die gast is leukquote:Op donderdag 26 maart 2009 09:33 schreef Poit het volgende:
Check deze gast ook eens, hij ziet er niet uit maar vanaf 2:30 wordt het echt erg nice
Is ie er al voor de xbox in compleet band pakket? En zijn t dan dezelfde instrumenten als 1?quote:
Volgens mij komt er geen pakket uit met instrumenten van deel twee..quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:46 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Is ie er al voor de xbox in compleet band pakket? En zijn t dan dezelfde instrumenten als 1?
Die onbetrouwbare meuk zou ik nooit 2ehands halen. Gaat al snel genoeg kapot.quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:50 schreef Poit het volgende:
[..]
Volgens mij komt er geen pakket uit met instrumenten van deel twee..
Hier bij m'n lokale gameshop hebben ze deel 1 tweedehands staan voor de xdoos
PS3 versie halen man, jij op de bass, ik op gitaar, poit op drums en SB als badass leadsinger!quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:46 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Is ie er al voor de xbox in compleet band pakket? En zijn t dan dezelfde instrumenten als 1?
Nee hoor, ik roeg die van mij helemaal lens en geen problemen meerquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:52 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Die onbetrouwbare meuk zou ik nooit 2ehands halen. Gaat al snel genoeg kapot.
Date!!!quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:56 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
PS3 versie halen man, jij op de bass, ik op gitaar, poit op drums en SB als badass leadsinger!
Van Disturbed?quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:03 schreef Poit het volgende:
Net down with the sickness gedaan in amsterdam Orion
quote:
Arrrggh die wil ik ook spelen! Volgens fokgames wordt het complete pakket 150eu, maar een datum staat er niet bijquote:
Is dit nou een hypotetische vraagquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:23 schreef Lyzio het volgende:
Leaving on a Jetplane zit toch ook in Armageddon of ben ik nu gek?
Ja en jaquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:23 schreef Lyzio het volgende:
Leaving on a Jetplane zit toch ook in Armageddon of ben ik nu gek?
Nee, da's expert, ik dan em net aan op hardquote:
Maar ik wil rockband 2 met de band voor 150 euro wat ze gepersbericht haddenquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:30 schreef Poit het volgende:
http://www.bol.com/nl/s/g(...)tml?_requestid=23093
Gaat em niet wordenquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:32 schreef disjfa het volgende:
[..]
Maar ik wil rockband 2 met de band voor 150 euro wat ze gepersbericht hadden
Dan stop ik met muziekgames op consoles anders dan de dsquote:
Ik ookquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:32 schreef disjfa het volgende:
[..]
Maar ik wil rockband 2 met de band voor 150 euro wat ze gepersbericht hadden
Je werkt bij de groenteboerquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:40 schreef Lyzio het volgende:
Ik ga maar eens wat doen. Mensen meuk verkopenKomkommertijd.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:40 schreef Lyzio het volgende:
Ik ga maar eens wat doen. Mensen meuk verkopenKomkommertijd.
quote:
Moet je maar bij mij komen spelen gierige zuurpruimquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:40 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dan stop ik met muziekgames op consoles anders dan de ds
Gaan we gam sc rockbandparty bij jouw organiseren?quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Moet je maar bij mij komen spelen gierige zuurpruim
Zo is dat Edje.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:52 schreef Edwinuss het volgende:
Wat een belachelijk debat. Ze hebben een akkoord gemaakt, en ze zijn nu aan het debatteren. Maar het debatteren zal niks opleveren, aangezien ze niet open staan voor wijzigingen in het akkoord..
ga protesterenquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:52 schreef Edwinuss het volgende:
Wat een belachelijk debat. Ze hebben een akkoord gemaakt, en ze zijn nu aan het debatteren. Maar het debatteren zal niks opleveren, aangezien ze niet open staan voor wijzigingen in het akkoord..
Zie vorige topicquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:52 schreef disjfa het volgende:
[..]
Gaan we gam sc rockbandparty bij jouw organiseren?Ik ben voor.
Nee, geen tijd voor... moet nog film kijken, game uitspelen en straks langs de Mac...quote:
Overpriced karton op een broodje eten heeft prioriteit op de rest van je levenquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:58 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nee, geen tijd voor... moet nog film kijken, game uitspelen en straks langs de Mac...
Oeh, neem voor mij wat nuggets mee!!quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:58 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nee, geen tijd voor... moet nog film kijken, game uitspelen en straks langs de Mac...
Ik ben nogal links ingesteld volgens sommigen... en jaren terug was ik ook op de studentendemonstratie in Den Haag... en ik heb me kapot geërgerd aan de debiele studenten die allemaal stonden te schreeuwen voor meer studiefinanciering, want we hadden het allemaal zo slecht, maar na afloop van de demonstratie wel even de stad in om te shoppen en te vreten bij de Mac.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:59 schreef disjfa het volgende:
[..]
Overpriced karton op een broodje eten heeft prioriteit op de rest van je leven
Dat is goed
quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:48 schreef Fallen het volgende:
[..]
No way!
ICO en SotC gaan nooit de verkoop in!
Zover ik weet is spankers ook altijd wel in om een potje te rocken.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:02 schreef Poit het volgende:
lol, nee, het was een check of er animo voor was. Volgens mij willen Lennart en Lyzio wel, jij erbij en we hebben genoeg voor Rockband. Dit gaat alleen in combinatie met een grote hoeveelheid verdovende middelen natuurlijk.
Die twee spellen heb ik beide op special editionquote:
[GAM SC #78] Kijk uit malloot een kokosnoot!!quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:07 schreef disjfa het volgende:
[..]
Zover ik weet is spankers ook altijd wel in om een potje te rocken.
Alleen het probleem is, gaan mensen zingen?
Ah! Spuit 11 is van de partij.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:12 schreef Lyzio het volgende:
[..]
[GAM SC #78] Kijk uit malloot een kokosnoot!!
Ik nietquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:07 schreef disjfa het volgende:
[..]
Zover ik weet is spankers ook altijd wel in om een potje te rocken.
Alleen het probleem is, gaan mensen zingen?
quote:[..]
Die twee spellen heb ik beide op special edition![]()
Ik ookquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:07 schreef disjfa het volgende:
[..]
Die twee spellen heb ik beide op special edition![]()
Oh dat maakt niet uit, je hebt vast een extra kamertje voor jezelf overquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:17 schreef Poit het volgende:
[..]
Maar gooi genoeg bier in mij en ik sta ook te bleren hoor, voor mij geen probleem, voor jullie gehoor daarentegen
Ja, sorry, ik dacht misschien dat hij na 10 keer downloaden wel verder ging met filmenquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:23 schreef lennartb.nl het volgende:
Heheh ik zit over de fair use policy van de datalimiet van m'n website heen, alleen omdat ik dat filmpje van de stripper heb geupload meteen 5gb verkeer
:'Dquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:25 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, sorry, ik dacht misschien dat hij na 10 keer downloaden wel verder ging met filmen
Volgens mij is d'r blousje iets te kort.quote:
Toch maar Fruity Loops??quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:16 schreef Edwinuss het volgende:
kanker Logic 8. Snap er niks meer van.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:19 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Volgens mij is d'r blousje iets te kort.
ik vind hem nog aan de lange kant...quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:19 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Volgens mij is d'r blousje iets te kort.
Zal wel meevallen aangezien je nog in staat bent om te typenquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:45 schreef AQuila360 het volgende:
Tentamen overleefd alleen wel een schrijfblaar
Scherp +1quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:01 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Zal wel meevallen aangezien je nog in staat bent om te typen
quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:14 schreef Poit het volgende:
Die je nou moeilijk om een laffe 1000 pagina's???
Sukkel een schrijfblaar heb je toch niet op je vingertoppenquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:01 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Zal wel meevallen aangezien je nog in staat bent om te typen
Je bent nou eenmaal wat traag.. Geeft niet hoorquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:53 schreef Rossdale het volgende:
Waarom heb ik het nooit door wanneer de SC alweer vol is?Kom er altijd zo'n 5 a 6 pagina's te laat achter
Wie? Wat? Waar?quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:58 schreef Poit het volgende:
[..]
Je bent nou eenmaal wat traag.. Geeft niet hoor
Maar Rossmore! Jij ook zin in een Rockband avondje binnenkort?
Gouda city jewaits!!!quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wie? Wat? Waar?
Poit + Rockband = Iets waar Rossdale ook bij aanwezig is
Ik woon niet al te ver weg van Station Gouda.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:03 schreef disjfa het volgende:
Hoe zit het trouwens met het openbaar vervoer naar het cetrale station van gouda vanuit poit`s palace. En moeten we `s nachts bang zijn voor enge mensen buiten
Maar als er crisis is, is er minder werkquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:18 schreef AQuila360 het volgende:
WE VERKEREN IN CRISIS! Ga werken ofzo
Vroegah, echt anderhalf jaar geleden was je nog wel een toffe dude met een rare fetish voor slechte games. Maar tegenwoordig ben je echt een wannabe rellende schreeuwkoter geworden die helemaal niets grappigs, tofs of ook maar enigszins interessants te melden heeft. Ik begin je steeds irritanter te vinden kerel.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:18 schreef AQuila360 het volgende:
Edje en Disjfa ga eens wat nuttigs doen! ipv deze onzin de hele dag door!
WE VERKEREN IN CRISIS! Ga werken ofzo
Zal het proberenquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vroegah, echt anderhalf jaar geleden was je nog wel een toffe dude met een rare fetish voor slechte games. Maar tegenwoordig ben je echt een wannabe rellende schreeuwkoter geworden die helemaal niets grappigs, tofs of ook maar enigszins interessants te melden heeft. Ik begin je steeds irritanter te vinden kerel.
Serieus, nok nou eens met die zielige bullshit en keer terug naar die nog wel schattige onschuld die je vroeger had.
QFTquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vroegah, echt anderhalf jaar geleden was je nog wel een toffe dude met een rare fetish voor slechte games. Maar tegenwoordig ben je echt een wannabe rellende schreeuwkoter geworden die helemaal niets grappigs, tofs of ook maar enigszins interessants te melden heeft. Ik begin je steeds irritanter te vinden kerel.
Serieus, nok nou eens met die zielige bullshit en keer terug naar die nog wel schattige onschuld die je vroeger had.
ZIt een kern van waarheid inquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zal het proberen![]()
Maar kwa onzin gaat het nu gewoon te ver 1 SC per dag vol met totale onzin slaat ook nergens op! De SC is er wel voor dingen die je niet in die normale topics kwijt kunt maar dit gaat helemaal nergens meer over
Ik snap zowiezo niet dat die lui tijd hebben om dag en nacht met die onzin aan te komen![]()
quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:39 schreef disjfa het volgende:
Dus alles wat AQ nog komt doen is zeuren over waarom de SC tegenwoordig zo slecht is en zeurt dan nog meer hier
Ik heb nog hoop op verbetering en dat hoop ik elke dag aan te treffen maar tot nu toe vergeefsquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:39 schreef disjfa het volgende:
Dus alles wat AQ nog komt doen is zeuren over waarom de SC tegenwoordig zo slecht is en zeurt dan nog meer hier
Het enige wat je hier zegt elke dag tergend elke keer weer elke dag "ow wat is het hier kut. o wat ben ik blij dat ik werk"quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb nog hoop op verbetering en dat hoop ik elke dag aan te treffen maar tot nu toe vergeefs![]()
Komijnsteeg? Serieus? Ik heb daar gesolliciteerd voor een stageplek!quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:17 schreef Poit het volgende:
Zojuist And Justice For All... meegedrumd op expert!!Welliswaar maar drie sterren maar ik vind mezelf koning!
[..]
Ik woon niet al te ver weg van Station Gouda.
Routebeschrijving voor lopen naar Komijnsteeg
1,1 km – ca. 12 min.
Volgens Google Maps.
Ja maar heb nu stage en tentamen week dat kost al 50 uur per weekquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:49 schreef disjfa het volgende:
[..]
Het enige wat je hier zegt elke dag tergend elke keer weer elke dag "ow wat is het hier kut. o wat ben ik blij dat ik werk"
En dan ben je weer wegTop.
Dus de conclusie van de dag is dat als je niet de hele dag kan etteren je gewoon strontirritant bentquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dus dan blijft het idd bij die bliksem bezoekjes en is er geen touw aan vast te knopen door die hoge omloop snelheid
quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:50 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Komijnsteeg? Serieus? Ik heb daar gesolliciteerd voor een stageplek!
Schopje terugquote:
Goeie film maar teveel blauwe piemelsquote:
Inderdaadquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:30 schreef Poit het volgende:
[..]
Goeie film maar teveel blauwe piemels
Watchmen is een x-rated versie van de Smurfen?quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:30 schreef Poit het volgende:
[..]
Neequote:Op donderdag 26 maart 2009 16:35 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Watchmen is een x-rated versie van de Smurfen?
1 piemel is al teveel, en daar hoeftie niet eens blauw voor te zijnquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:30 schreef Poit het volgende:
[..]
Jij kijkt alleen lesbische porno zonder dildo`squote:Op donderdag 26 maart 2009 16:36 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
1 piemel is al teveel, en daar hoeftie niet eens blauw voor te zijn
quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:38 schreef disjfa het volgende:
[..]
Jij kijkt alleen lesbische porno zonder dildo`s
Dat stuk met die langevingers is briljant!quote:
Agreed.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:41 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]Lesbian porn, the best kind there is.
Ik red 5 stuksquote:Op donderdag 26 maart 2009 17:10 schreef Fallen het volgende:
[..]
Dat stuk met die langevingers is briljant!
Deze dus
ik wilde eerst de comic lezen voordat ik na de film ging. De comic schijnt heel goed te zijnquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:30 schreef Poit het volgende:
[..]
Heb de eerste, van de twaalf, gelezen, begon uiteindelijk precies zo als de film, dat was wel vetquote:Op donderdag 26 maart 2009 17:30 schreef RitseB het volgende:
[..]
ik wilde eerst de comic lezen voordat ik na de film ging. De comic schijnt heel goed te zijn
Sorry maar ik heb gewoon net iets meer met woordspelingenquote:Op donderdag 26 maart 2009 17:10 schreef Fallen het volgende:
[..]
Dat stuk met die langevingers is briljant!
Deze dus
Ik werk 's ochtends en 's avonds en op zaterdag in de middag. Tja dan kun je dus thuis zijn 's middagsquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:27 schreef koei het volgende:
pff, is iedereen vrij op donderdag ofzo?
Ik heb iig een rotdag gehadBlij dat ik vrij ben!
Och arme koeiquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:27 schreef koei het volgende:
pff, is iedereen vrij op donderdag ofzo?
Ik heb iig een rotdag gehadBlij dat ik vrij ben!
Daardoor had je toch tijdje terug ook problemen gehad met je opleiding? en hoe is dat afgelopen?quote:
de klit vinden?quote:
OMG check die 360 controllerquote:
IT-crowdquote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:00 schreef lennartb.nl het volgende:
sup bitches
tja wat doe je eraanquote:
Vrij weinig, ben de enige die nu niet op cursus is hier...quote:
dat kan ik hier ookquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:25 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
dat kan ik hier ookop me mobiel.
You not funny Mr Jones...quote:
quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:45 schreef Fallen het volgende:
[..]
You not funny Mr Jones...
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:48 schreef SummerBreeze het volgende:
Vandaag dus wederom weinig posts van mij en de posts die zullen komen gaan hoogstwaarschijnlijk een hele aggressieve en gejaagde ondertoon hebben...
Gewoon het is tof als je boos doetquote:
Wat een baasquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:58 schreef Edwinuss het volgende:
Hoe geniaal, er was iemand in V&A die Blu-Ray's verkocht voor een schappelijke prijs. Maar hij kocht ze bij een website en liet ze dan versturen naar het adres van de betaler.
Hij maakte dus winst.
Dat deed ik vroeger met Xbox live gold abbo'squote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:58 schreef Edwinuss het volgende:
Hoe geniaal, er was iemand in V&A die Blu-Ray's verkocht voor een schappelijke prijs. Maar hij kocht ze bij een website en liet ze dan versturen naar het adres van de betaler.
Hij maakte dus winst.
Waarom nu niet meer ?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat deed ik vroeger met Xbox live gold abbo's![]()
Veel mee verdiend gek
Nu weet iedereen waar je ze goedkoop haaltquote:
Dus eigenlijk ben je gewoon een eikelquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat deed ik vroeger met Xbox live gold abbo's![]()
Veel mee verdiend gek
Ik kocht ze gewoon en daarna verkocht ik ze weer dus wel met mij er tussen en niet zoals die kerel waar edje het over hadquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:15 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben je gewoon een eikel
Nee is niet strafbaar!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:15 schreef Edwinuss het volgende:
Maar als je dat doet is het toch niet strafbaar ? Want dit komt dan heel veel voor blijkbaar.
Dat keur ik ook af, ik snap dat het slim is. Maar je kan dat gewoon niet maken. Ik zou toen naar Coldplay en het postkantoor zou om 10 uur gaan verkopen, ik was er 5 voor tien en toen hing het bericht er al dat het uitverkocht was.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:17 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee is niet strafbaar!
Wat ik wel afkeur is het kopen van concertkaartjes enz en die dan met dikke winst verkopen boven de normale waarde omdat dat aanbod beperkt is.
Ik geloof dat ze dat wel willen verbieden ofzo?
Ja klopt dat is ook niet tof nee!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:21 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat keur ik ook af, ik snap dat het slim is. Maar je kan dat gewoon niet maken. Ik zou toen naar Coldplay en het postkantoor zou om 10 uur gaan verkopen, ik was er 5 voor tien en toen hing het bericht er al dat het uitverkocht was.
Vriendjespolitiek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |