Ik heb inderdaad ook vaak zat gehad dat ik een normale vraag stelde en geen normaal of überhaupt een reactie kreeg. Maar goed, op een gegeven moment laat ik het wel gaan want dan heb ik geen zin om me zo druk te maken op het internet.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:11 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik vraag vaak genoeg gewoon netjes dingen hoor, heb ook vaak genoeg met Bobby erover gepraat.
met terugwerkende kracht, k had nog 2 paginas te lezen van t topicquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:17 schreef Devvie het volgende:
SWARMA KAP NOU EENS MET DIE NOTES MAN
IK BEN AL OPGEHOUDEN
de posts in de notes zijn idd kinderachtig, maarja die heb je zelf gezetquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:11 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik wed dat de meeste notes kinderachtig zijn.
Krentenbol. is mod, op R&P. KoP heeft weer een ban en verder zijn sommige bezig met notes sparen.quote:
eierkoekenquote:
Just like back in the daysquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:18 schreef BobbyB het volgende:
Waar is krentje eigenlijk? Jullie hebben alle dames weggejaagd
Dat heb ik ook, maar aan de andere kant kan ik moeilijk dingen zo langs me heen laten gaanquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad ook vaak zat gehad dat ik een normale vraag stelde en geen normaal of überhaupt een reactie kreeg. Maar goed, op een gegeven moment laat ik het wel gaan want dan heb ik geen zin om me zo druk te maken op het internet.
JIJ STINKT !!quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:19 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
de posts in de notes zijn idd kinderachtig, maarja die heb je zelf gezet
quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Krentenbol. is mod, op R&P. KoP heeft weer een ban en verder zijn sommige bezig met notes sparen.
je was serieusquote:
Nu weet ik het, jullie hebben echt geen leven dat je het hele topic gaat nalezenquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:19 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
met terugwerkende kracht, k had nog 2 paginas te lezen van t topic
Hmm, oke, dat wist ik niet.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad ook vaak zat gehad dat ik een normale vraag stelde en geen normaal of überhaupt een reactie kreeg. Maar goed, op een gegeven moment laat ik het wel gaan want dan heb ik geen zin om me zo druk te maken op het internet.
Gedraag je dan!quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:11 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik vraag vaak genoeg gewoon netjes dingen hoor, heb ook vaak genoeg met Bobby erover gepraat.
En met dat eigen forum enzulks gaat echt niet werken, ik kan net de computer opstarten samen met Fok!. Ken wel mensen die een forum hebben/hadden, maar ik kan er gewoon niks van
Jawel?quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:19 schreef bloodysunday het volgende:
Krentebol is mod, dus officieel vijand!
nee hoor
Toen we alleen 4EBE en Maisnon hadden?quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:19 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Just like back in the days![]()
[..]
Ik normaal ook niet, maar op internet vind ik dat mijn energie echt niet waard.quote:Dat heb ik ook, maar aan de andere kant kan ik moeilijk dingen zo langs me heen laten gaan
No shit, tuurlijk moet ik me gedragenquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Gedraag je dan!
Waarom worden sommige mensen dan continu gebanned en andere helemaal niet?
De mods discrimineren echt niet op huiskleur of geaardheid, dus het ligt echt aan je postgedrag.
Krentenbollen verzuren niet.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:20 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
![]()
![]()
krentenbol !?
straks word ze ook verzuurd
[..]
je was serieus![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |