quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:37 schreef Hyman het volgende:
[..]
Sorry, maar dat klinkt alsof iemand loopt te schijten op zn gemakje, terwijl hij in de kerk zit
Kijk, daar vind ik dan weer geen zak aan. Ieder zn ding.quote:
owja echt net alsof ik in de spiegel kijk ofzo hoorquote:
Fucked up jostibandquote:
is maar goed ookquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:41 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Kijk, daar vind ik dan weer geen zak aan. Ieder zn ding.
Voel je je persoonlijk aangesproken mattie? Hoeft niet hoorquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:39 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Als je er geen reet van af weet, hou dan gewoon op.
Oké, het was bij wijze van spreken danquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:41 schreef DownPoison het volgende:
[..]
owja echt net alsof ik in de spiegel kijk ofzo hoor
Geen idee, ik houd me niet bezig met die tak van muziek.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:41 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Voel je je persoonlijk aangesproken mattie? Hoeft niet hoorZe draaien weleens Evanescence op begrafenissen. Amy heeft zelfs een speciaal nummer geschreven voor de begrafenis van haar beste vriendin, toch?
Dat is wel weer waar.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:41 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Voel je je persoonlijk aangesproken mattie? Hoeft niet hoorZe draaien weleens Evanescence op begrafenissen. Amy heeft zelfs een speciaal nummer geschreven voor de begrafenis van haar beste vriendin, toch?
sommige nummers zijn wel leukquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:42 schreef Hyman het volgende:
Evanescene vind ik nog niet eens heel erg
Ik dacht dat je nog redelijk openminded was wat betreft muziek, maar niets blijkt minder waar.quote:
Zeg dan niet dat ik er niks vanaf weet.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:42 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Geen idee, ik houd me niet bezig met die tak van muziek.
Komt door Amy haar stem?quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:42 schreef Hyman het volgende:
Je had het over funeral doom. Of nee, je dacht dat je het daarover had.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:43 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Zeg dan niet dat ik er niks vanaf weet.
Zoals het staat.quote:
Hahaquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:43 schreef Onorgineel het volgende:
http://www.burorenkema.nl(...)e_stemmen_gelden.php
Fucking geniaaaaaaaaaaal![]()
![]()
Gooit itunes em gelijk op Evanescence. (shuffle)quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:42 schreef Hyman het volgende:
quote:Top 10 funeral songs
by Richard on October 2, 2006
A survey of 5000 Britons carried out on behalf of The Bereavements Register has revealed the top 10 songs requested at funerals. And a strange list it is
1. Goodbye My Lover - James Blunt
2. Angels - Robbie Williams
3. I’ve Had the Time of My Life - Jennifer Warnes and Bill Medley
4. Wind Beneath My Wings - Bette Midler
5. Pie Jesu - Requiem
6. Candle in the Wind - Elton John
7. With or Without You - U2
8. Tears in Heaven - Eric Clapton
9. Every Breath You Take - The Police
10. Unchained Melody - Righteous Brothers
WT is gewoon slecht..quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:46 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Gooit itunes em gelijk op Evanescence.
Ik luisterde dat veel toen ik nog een bruggertje was. Samen met within temptation.
Dat wist ik niet toen ik 13 wasquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:46 schreef s0k het volgende:
Zo, om jullie emo's maar ff de kop in te drukken met al dat gezanik over muziek.
[..]
Tearing the veil of grace!quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:46 schreef Sjoegerd het volgende:
Cradle of Filth - The smoke of her burning
quote:
Hehe, nee ik dacht dat je Evanescence bedoeldequote:Op woensdag 25 maart 2009 20:44 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Je had het over funeral doom. Of nee, je dacht dat je het daarover had.
Ik heb serieus zo'n fase gehad dat ik de hele tijd Xzibit en Eminem zat te luisterenquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:49 schreef DownPoison het volgende:
[..]
![]()
het was bij mij op zijn ergst toch nog beyonce.. rap heb ik nooit leuk gevonden
quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:50 schreef Desunoto het volgende:
Bij mij was het Usher op z'n ergst. Yeah, yeah!
sterkte,quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:49 schreef BurnaBoy het volgende:
Maar ik ga ervandoor, er is hier namelijk visite waar ik bij moet wezen![]()
![]()
![]()
Doeii![]()
Maar dat is opzich nogsteeds wel goede muziek tochquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:50 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik heb serieus zo'n fase gehad dat ik de hele tijd Xzibit en Eminem zat te luisteren
en via rap kwam ik in aanraking met likin park en daarna allemaal metalquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:49 schreef DownPoison het volgende:
[..]
![]()
het was bij mij op zijn ergst toch nog beyonce.. rap heb ik nooit leuk gevonden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |