Het lijk me nog steeds gek om welke soort metal dan ook op je begravenis gespeeld te hebbenquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:34 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ga eens dood.
[..]
Doom metal, maar dan vooral met een orkest/orgel/iets. Sorry dat ik andere muziek luister dan de meeste mensen..
quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:35 schreef s0k het volgende:
kunnen we anders het posten van voorkeursmuziek waarop jullie polsen snijden in MUZ doen?
Is dat niet gewoon een vorm van symphonische metal dan?quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:34 schreef Darkestrah het volgende:
Doom metal, maar dan vooral met een orkest/orgel/iets. Sorry dat ik andere muziek luister dan de meeste mensen..
Mij ook.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:35 schreef KermitKikker het volgende:
[..]
Het lijk me nog steeds gek om welke soort metal dan ook op je begravenis gespeeld te hebben
damn J-rock/J-Pop wil er bij niet inkomenquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:35 schreef Dramatic_Chipmunk het volgende:
[ afbeelding ]
Indie staat wel erg hoog
Joah, zo kan je het ook zien.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:36 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Is dat dan niet gewoon een vorm van symphonische metal dan?
quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:35 schreef s0k het volgende:
kunnen we anders het posten van voorkeursmuziek waarop jullie polsen snijden in MUZ doen?
zo te horen welquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:36 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon een vorm van symphonische metal dan?
quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:35 schreef Hyman het volgende:
Zeg sjoerd, het valt me mee dat je geen emo luistert
quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:37 schreef MASD het volgende:
Doom metal is tof, net als stoner en drone.
Sorry, maar dat klinkt alsof iemand loopt te schijten op zn gemakje, terwijl hij in de kerk zitquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:34 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ga eens dood.
[..]
quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:37 schreef Hyman het volgende:
[..]
Sorry, maar dat klinkt alsof iemand loopt te schijten op zn gemakje, terwijl hij in de kerk zit
Nooooooooo...quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:36 schreef Hyman het volgende:
[..]
Woa
We hebben nog een emo in de zaal.
Als je er geen reet van af weet, hou dan gewoon op.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:35 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ja precies. En dan draaien ze die muziek
Prachtig verwoord. Ik had het niet anders gedaan. Wat een kutmuziek zegquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:37 schreef Hyman het volgende:
[..]
Sorry, maar dat klinkt alsof iemand loopt te schijten op zn gemakje, terwijl hij in de kerk zit
quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:37 schreef MASD het volgende:
Doom metal is tof, net als stoner en drone.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |