oh ja, dan kan het beter droog blijvenquote:
Dat kan ook prima tochquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
oh ja, dan kan het beter droog blijven
Ik ga vandaag maar eens vroeg naar bed, is de planning
ik heb op de terugweg naar huis nog prima geslapen in de busquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat kan ook prima toch
Heb wel als een koning geslapen vannacht, regen
HAha, dat is ook altijd goed.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik heb op de terugweg naar huis nog prima geslapen in de bus
Weet ik, maar volledig gesloopt.quote:
idd. 's ochtend kom je enigszins uitgeslapen op je werk en 's avonds kom je uitgerust thuisquote:
Da's oo kneit goed.quote:
Ik kan niet slapen naar werk, dan crash ik nogal hard denk ik.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
idd. 's ochtend kom je enigszins uitgeslapen op je werk en 's avonds kom je uitgerust thuisOver het algemeen dan, ben nu een beetje gaar
Maar dat kan ook door de koppijn komen
Dan is het niet verstandig nee. Dat is dan het voordeel van OV. ook het enigequote:Op woensdag 25 maart 2009 20:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Da's oo kneit goed.
Van werk?
[..]
Ik kan niet slapen naar werk, dan crash ik nogal hard denk ik.
Zo ook op de terugweg.
Dan de fiets?quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan is het niet verstandig nee. Dat is dan het voordeel van OV. ook het enigeEn op mijn traject is het ook goedkoper
Ik kan niet eens op mijn werk komen met de fiets, want er is een bepaald stuk van het traject dat verboden is voor fietsen en een alternatief is er niet echt.quote:
Neuh, maar totaal niet fit. Zo even een halve liter Monster erin, hopen dat ik dan de laatste paar uurtjes vol kan makenquote:
Whehe, das lomp...quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kan niet eens op mijn werk komen met de fiets, want er is een bepaald stuk van het traject dat verboden is voor fietsen en een alternatief is er niet echt.
Monster?quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:51 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Neuh, maar totaal niet fit. Zo even een halve liter Monster erin, hopen dat ik dan de laatste paar uurtjes vol kan maken
Ik moet door een tunnel en die is niet toegankelijk voor fietsen, dan zou ik dat stukje met de bus moeten en mijn fiets meenemen, maar dan kan ik net zo goed het hele traject de bus pakken. Of ik moet het voetveer pakken, dan kan ik wel de rest fietsen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Whehe, das lomp...
Da's bij mij geen probleem. Het is ook maar 5 minuten fietsen dus zou het zelfs lopend afkunnen maar goed.
Oh, ok.quote:
Ja, dat schiet neit bepaald op inderdaad.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik moet door een tunnel en die is niet toegankelijk voor fietsen, dan zou ik dat stukje met de bus moeten en mijn fiets meenemen, maar dan kan ik net zo goed het hele traject de bus pakken. Of ik moet het voetveer pakken, dan kan ik wel de rest fietsen.
inderdaad. Merk het ook aan mijn conditie toen ik nog naar school/bijbaantje ging, fietste ik bijna iedere dag zo'n 20 tot 30 minuten enkele reis. En nu alleen naar de sport (1x per week), of als ik de stad in ga.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat schiet neit bepaald op inderdaad.
Wel ruk, stukkie fietsen is altijd wel chill imo.
Nog nooit gedronken.. maar ik ben daar niet zo van.quote:
Dat zijn in mijn ogen geen Friese meiden, maar meiden die toevallig in Friesland wonen. De echte zijn veel te nuchter voor die flauwekul. En het zal voornamelijk om van die beïnvloedbare 12-16 jarigen gaan, en daar ga ik niet echt mee om. Als ze me zo aanspreken lach ik ze keihard uit. Dom gedoe.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dean, heb jij daar ook last van, Dat veel meiden bij jou een Gooische r hebben? Las ik in de krant, veel Frieze meiden hebben een Gooische r
quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat zijn in mijn ogen geen Friese meiden, maar meiden die toevallig in Friesland wonen. De echte zijn veel te nuchter voor die flauwekul. En het zal voornamelijk om van die beïnvloedbare 12-16 jarigen gaan, en daar ga ik niet echt mee om. Als ze me zo aanspreken lach ik ze keihard uit. Dom gedoe.
Het is ook een dom spel..quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
wat is patience toch eigenlijk een stom spelletjeEn nee
dat komt niet alleen omdat het niet lukt
Drink het zo nu en dan, gemiddeld 2 per week. Collega leegt 3-5 per dag alleen op het werk al, dat vind ik ook wat overdrevenquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nog nooit gedronken.. maar ik ben daar niet zo van.
Addictquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:29 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Drink het zo nu en dan, gemiddeld 2 per week. Collega leegt 3-5 per dag alleen op het werk al, dat vind ik ook wat overdreven
Heb het wel eens op maar ik vind het echt niet te zuipen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nog nooit gedronken.. maar ik ben daar niet zo van.
whehe nee joh, patience ftwquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
wat is patience toch eigenlijk een stom spelletjeEn nee
dat komt niet alleen omdat het niet lukt
in de vakantie is het nog wel te doen, want dan kan je nog een beetje gebruik maken van de mogelijkhedenquote:
Mja, op de pc vind ik het ook niet geweldig...quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
in de vakantie is het nog wel te doen, want dan kan je nog een beetje gebruik maken van de mogelijkheden, maar op de PC zijn die mogelijkheden een stuk beperkter
Misschien ook wel, maar hoop het nietquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik dacht het ging om meiden van 15 tot 25 jaar of zo
Ik?quote:
dan heb je de juiste vriendinnenquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:37 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Misschien ook wel, maar hoop het nietMijn vriendinnen niet in ieder geval.
Die collega van jequote:
Uiteraardquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dan heb je de juiste vriendinnen![]()
Ik zou mij doodlachen als ik een Friezin tegen zou komen die expres een Gooische r opzet.quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat zijn in mijn ogen geen Friese meiden, maar meiden die toevallig in Friesland wonen. De echte zijn veel te nuchter voor die flauwekul. En het zal voornamelijk om van die beïnvloedbare 12-16 jarigen gaan, en daar ga ik niet echt mee om. Als ze me zo aanspreken lach ik ze keihard uit. Dom gedoe.
Plus roken, petje, vlot Golfje, snacksverslaafd en trance of Nederlandstalige muziek. Need I say more?quote:
en nog strak in zijn trainingspak..quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:48 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Plus roken, petje, vlot Golfje, snacksverslaafd en trance of Nederlandstalige muziek. Need I say more?
Preciesquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik zou mij doodlachen als ik een Friezin tegen zou komen die expres een Gooische r opzet.
stereotype sjonniequote:Op woensdag 25 maart 2009 21:48 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Plus roken, petje, vlot Golfje, snacksverslaafd en trance of Nederlandstalige muziek. Need I say more?
of jeans met veel te veel van die 'vale plekken' en gaten enzo erin, chasin shirtje aan, en nike air max.quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en nog strak in zijn trainingspak..
Haha, nee dat niet. Gewoon netjes in overhemd en spijkerbroek.quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en nog strak in zijn trainingspak..
Het heeft wel iets ja. Versta er alleen vrij weinig vanquote:
Mooiste wat er isquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het heeft wel iets ja. Versta er alleen vrij weinig van
preciesquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik ook, kan ik ze ook verstaan
Dat je niet steeds naar TT pagina 888 hoeft te gaan voor een ondertitelingquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik ook, kan ik ze ook verstaan
quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:06 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
lekker origineel! Niet eens een kusje
preciesquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat je niet steeds naar TT pagina 888 hoeft te gaan voor een ondertiteling
Wat! Geen kusje?quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:06 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nicoooooooquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:06 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
goed, ga zo lekker slapenquote:
hoi luctorquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
nicooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo![]()
Is het weer zo verquote:
ik heb hier een mooie aluminiumquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:13 schreef eer-ik het volgende:
*zoekt knuppel
*duikt weg in een hoekjequote:Op woensdag 25 maart 2009 22:13 schreef eer-ik het volgende:
*zoekt knuppel
Houtquote:
Ik denk dat het niet voor jou bedoeld isquote:
Yup.quote:
Welke straat spreken we af?quote:
Haha, vrees niet.quote:
ik ken alleen utrecht centraalquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Yup.
[..]
Welke straat spreken we af?
[..]
Haha, vrees niet.
Je loopt hier niet aan de overkant @#$)*#$)%*# hard te schreeuwen.
Na het elftal.. nu een knokploegquote:
Tegenwoordig is dat meer de regel dan uitzondering..quote:
hoezo niet?quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ga naar bed
vroeg naar bed gaan, is weer niet gelukt
Inderdaadquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Tegenwoordig is dat meer de regel dan uitzondering..![]()
laten we maar hopen dat het zo blijft!quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je zou het haast zeggen.
't volk is alweer vertrokken...
*klopt af
Kapoetsj?quote:
Hahaquote:Op donderdag 26 maart 2009 00:44 schreef The_Dean het volgende:
Ook, word minstens 4 uur hier. Werken tot 2, kwart voor 3 thuis. Biertje en een filmpje en dan eens lekker slapen. Als ik halverwege niet in slaap val
Jij nog ruige plannen?quote:
Je kent mequote:
Thuisquote:
Nee, want pauperpauperpauperweerquote:
Ik drink het niet omdat ik geen energie nodig heb die ik moet verkrijgen uit een drankje en vooral omdat ik het verschrikkelijk goor vind.quote:Op donderdag 26 maart 2009 07:27 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik drink trouwens ook wel vaak energiedrank (Bullit, gewoon Red Bull dus) maar ik merk daar niets van. Geen gestuiter of extra 'wakker' o.i.d. Jammer wel
Kort lijstje School en Stage SC! Komt Lauriette hier nog wel eens?quote:Op donderdag 26 maart 2009 01:57 schreef Stomme_Eend het volgende:Top 100 van woensdag 25 maart 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
15. 156 Lauriette91
58. 086 jna
58. 086 Psychonikeo
65. 080 Daph_
75. 074 PieterBas
78. 073 Bravebart
Dit document is automatisch gegenereerd en zonder handtekening geldig.
Dat is het 'probleem' bij mij: ik vind het wel lekkerquote:Op donderdag 26 maart 2009 07:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, want pauperpauperpauperweer
[..]
Ik drink het niet omdat ik geen energie nodig heb die ik moet verkrijgen uit een drankje en vooral omdat ik het verschrikkelijk goor vind.
Jepquote:
Mij te zoet.quote:Op donderdag 26 maart 2009 08:10 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat is het 'probleem' bij mij: ik vind het wel lekker
[..]
Jep
Gisteren was het weer toch niet zo erg?quote:Op donderdag 26 maart 2009 08:10 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat is het 'probleem' bij mij: ik vind het wel lekker
[..]
Jep
Hier in utrecht wel hoor...quote:Op donderdag 26 maart 2009 08:18 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Gisteren was het weer toch niet zo erg?Na 4en heeft het hier niet meer geregend (paar druppels, niets noemenswaardigs)
Moet ff kijken, heb om 13.00 uur ook een afspraak. Als die niet te lang duurt, gooi ik 'm ff langs. I'll be in touchquote:
Gooi jij 'm effe langs danquote:Op donderdag 26 maart 2009 08:32 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Moet ff kijken, heb om 13.00 uur ook een afspraak. Als die niet te lang duurt, gooi ik 'm ff langs. I'll be in touch
Vond het wel een mooie uitdrukkenquote:
quote:Ik had trouwens gedroomd dat ik Lisse zou gaan rijden op een zaterdag voor Paki.
Kwam toen op de zaak, zag ik allemaal van die gasten van shift 3 rondlopen om te kijken of hun karren er al stonden, stond er nog maar een kar of 12... Waren die allemaal van mij. 911 stops. Boos paki opgebeld en niet meer gaan werken, en toen werd ik wakker
Ik vind het vreselijk om niks te doen te hebbenquote:
Werk regelenquote:Op donderdag 26 maart 2009 09:13 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik vind het vreselijk om niks te doen te hebbenVerveel me de pleures
In tegenstelling tot veel mensen vind ik het heerlijk om het druk te hebben
Mogguh trouwens
Ik sta onderaan in de rij, aangezien er ook nog 4 assistenten (die fulltime in dienst zijn) wachten op werk. Ik ben werkstudent en heb in principe een nulurencontractquote:
ik bedoelde het ook niet helemaal cynischquote:Op donderdag 26 maart 2009 09:13 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik vind het vreselijk om niks te doen te hebbenVerveel me de pleures
In tegenstelling tot veel mensen vind ik het heerlijk om het druk te hebben
Mogguh trouwens
Ja, kutdroomquote:Op donderdag 26 maart 2009 08:50 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Vond het wel een mooie uitdrukken![]()
[..]![]()
Halloquote:
Goedquote:Op donderdag 26 maart 2009 09:55 schreef HostiMeister het volgende:
Hoi niko en milou hoe is het hier?
'hier' kan ik niet over oordelen, maar hier is het goedquote:Op donderdag 26 maart 2009 09:55 schreef HostiMeister het volgende:
Hoi niko en milou hoe is het hier?
Ik zie het!quote:
Ik werk ff gewoonquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:37 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Saaierds![]()
Ik ben gister naar Ronald Goedemondt geweest.. aanrader!
was het spannend? nog interessante klussen gekregen?quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:52 schreef Daph_ het volgende:
Klaar met vergaderen, gelijk weer even declaratie ingeleverd
Ik mag een brief schrijven die naar alle studenten en docenten van Amsterdam/Diemen verstuurd gaat wordenquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:54 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik werk ff gewoon
dat is een... cabaretier? Ik ken m (nog) niet..
[..]
was het spannend? nog interessante klussen gekregen?
Jaquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:54 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik werk ff gewoon
dat is een... cabaretier? Ik ken m (nog) niet..
Awh lekkerquote:
De milkyway en minikitkat(geen chunky) heb ik nog steeds niet opgegetenquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:56 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja![]()
[..]
Awh lekkerJe laat ze toch niet weer liggen tot zaterdag?
dat is nog een weekquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:56 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik mag een brief schrijven die naar alle studenten en docenten van Amsterdam/Diemen verstuurd gaat wordenOf ik dat aanstaande donderdag even af wil hebben
Oh en we gaan uit eten met de medezeggenschapsraad.. Waarschijnlijk wordt het een sterrenrestaurant
Hopelijk heeft de controller volgende week mijn declaratie overgemaakt
Ja maar eigenlijk heb ik in die week helemaal geen tijdquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:07 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat is nog een week
en eten bij een sterrenrestaurant.. geen problemen met de crisis daar?
Ahquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:16 schreef PieterBas het volgende:
Goedemorgen
Net even mijn vader naar Schiphol gebracht.. Stond er op de A4 6 km file.. dacht ik slim te zijn, en nam de A44/N44, stond ik daar ook in de file
ooooh.. stiekemerd!quote:
Jij bent niet de enige die slim denkt te zijnquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:16 schreef PieterBas het volgende:
Goedemorgen
Net even mijn vader naar Schiphol gebracht.. Stond er op de A4 6 km file.. dacht ik slim te zijn, en nam de A44/N44, stond ik daar ook in de file
dan wordt het krapquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:17 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja maar eigenlijk heb ik in die week helemaal geen tijd
Nou we schijnen een budget te hebben, en aangezien niemand ooit iets gedeclareerd heeft op dat budget, hebben we besloten dat we dan maar lekker uit eten gaan enzo om het budget op te maken
Goede reden om wat leuks te gaan doenquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:17 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja maar eigenlijk heb ik in die week helemaal geen tijd
Nou we schijnen een budget te hebben, en aangezien niemand ooit iets gedeclareerd heeft op dat budget, hebben we besloten dat we dan maar lekker uit eten gaan enzo om het budget op te maken
Er hangt zo'n mooie matrix bord met het aantal kilometers file voor de afslag.. maar daar gaven ze niks op.. Op de heenweg zag ik de file op de A4, had ik net zo goed kunnen stoppen bij de McDonalds bij Leiderdorpquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:18 schreef Psychonikeo het volgende:
Jij bent niet de enige die slim denkt te zijn
We moeten de economie toch stimuleren?quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:18 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ooooh.. stiekemerd!
[..]
Jij bent niet de enige die slim denkt te zijn
[..]
dan wordt het krap
En wel makkelijk.. budget dan maar gewoon opmaken. Dat is nou juist waarom het slecht gaat met de economie
Nog suggesties toevallig voor dure/mooie/leuke restaurants in Amsterdam en omgeving?quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:19 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Goede reden om wat leuks te gaan doen
Mac donaldsquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Er hangt zo'n mooie matrix bord met het aantal kilometers file voor de afslag.. maar daar gaven ze niks op.. Op de heenweg zag ik de file op de A4, had ik net zo goed kunnen stoppen bij de McDonalds bij Leiderdorp
Ben daar niet zo bekend, maar ik denk dat er genoeg dure/mooie/leuke restaurants zittenquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:26 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nog suggesties toevallig voor dure/mooie/leuke restaurants in Amsterdam en omgeving?
Was een betere optie geweestquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:27 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Mac donalds
Pannenkoekenboerderij Leiderdorp
quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:31 schreef PieterBas het volgende:
Lerares stuurt naaktfoto's aan leerling
Waarom had ik niet zulke docentes in Zweden...
Hoewel.. Mijn leraar Zweeds.. maakte toch wat pikante getinte opmerkingen naar mij
Lekker eten daarzoquote:
Moest 2 keer lezen voordat ik het woordje Hij zag staanquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:39 schreef PieterBas het volgende:
"I think you are a very nice person".. en toen wreef hij over mijn rug..
Ik had toen iets van:.... ok![]()
geef het dan aan mijquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:26 schreef Daph_ het volgende:
[..]
We moeten de economie toch stimuleren?Anders blijft het liggen, volgend jaar krijgen we dan weer hetzelfde geld en gebeurt er niks mee
Als we het opmaken krijgen we het volgend jaar weer en dan kan de economie verder gestimuleerd worden
is dat al pikant?quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:39 schreef PieterBas het volgende:
"I think you are a very nice person".. en toen wreef hij over mijn rug..
Ik had toen iets van:.... ok![]()
Jij bent geen smr lidquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
geef het dan aan mij
[..]
is dat al pikant?
beetje jammerquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:47 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Jij bent geen smr lidIk had zelf ook wel wat willen hebben hoor, alleen gaat dat niet
Nah, kon er achter af wel om lachen..quote:
tja.. bij dat soort mensen die je toch te vriend moet houden, zou ik juist blij zijn als ze het bij je rug houdenquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nah, kon er achter af wel om lachen..
Hey, niet fucken met de McFlurry gastquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Lekker eten daarzo. Een stel cultuurbarbaren.. moesten daar nog even door McDrive.. voor een McFlurry...
Ik zou niet durven.. maar als je uitgebreid heb zitten eten bij een pannenkoekenrestaurant en daar ook ijs kon bestellen, waarom wil je dan nog langs de McDrivequote:Op donderdag 26 maart 2009 12:01 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hey, niet fucken met de McFlurry gast
Dat is waar hoorquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik zou niet durven.. maar als je uitgebreid heb zitten eten bij een pannenkoekenrestaurant en daar ook ijs kon bestellen, waarom wil je dan nog langs de McDrive
was je toch al?quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:56 schreef jna het volgende:
daar ben ik dan
En meteen lid geworden van C
Omroep C. Die willen meer Friese Punkmuziek op de tv Dean. Echt waar! lid worden!quote:
Dat meen je niet!!quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:05 schreef jna het volgende:
[..]
Omroep C. Die willen meer Friese Punkmuziek op de tv Dean. Echt waar! lid worden!
ik kan het proberen
jaquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:13 schreef The_Dean het volgende:
Trouwens, even een vraag:
Stel, ik wil wat naar mij op laten sturen, maar niet onder mijn naam... kan ik gewoon een andere naam bij mijn adres zetten? Ze kijken toch alleen naar de postcode en huisnummer?
Pfieuw!quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:16 schreef jna het volgende:
maar pabo verstuurd gewoon in een onherkenbare verpakking hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
hadden ze antwoord gegeven op de vragen die je had dan?quote:
hahaquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:16 schreef jna het volgende:
maar pabo verstuurd gewoon in een onherkenbare verpakking hoor
Milou(quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:20 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hadden ze antwoord gegeven op de vragen die je had dan?
[..]
haha
ja.. dat weet ik, maar ondanks dat zij de vragen gesteld had, zat jij toch met vragen. In ieder geval 1 vraagquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:21 schreef jna het volgende:
[..]
Milou() had die vragen gesteld, maar geen antwoord gekregen
Die vraag was niet zo belangrijk dat ik m'n lidmaatschap er van af liet hangen. Het is tenslotte maar 6 euroquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja.. dat weet ik, maar ondanks dat zij de vragen gesteld had, zat jij toch met vragen. In ieder geval 1 vraag
Waarom dan toch besloten om het te doen?
ok ok.. Ik was gewoon nieuwsgierig.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:28 schreef jna het volgende:
[..]
Die vraag was niet zo belangrijk dat ik m'n lidmaatschap er van af liet hangen. Het is tenslotte maar 6 euro
quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:34 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ok ok.. Ik was gewoon nieuwsgierig.
Ik heb inmiddels ook mijn inschrijfgeld terug van Powned en een T-shirt verdient. Dat allemaal door 1 iemand lid te maken
Kan je dat geld weer besteden aan omroep C! Daar kan je ook een cadeau kiezen als je lid wordtquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:34 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels ook mijn inschrijfgeld terug van Powned en een T-shirt verdient. Dat allemaal door 1 iemand lid te maken
Als je nu eens wat meer info geeft...quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:35 schreef jna het volgende:
[..]
Kan je dat geld weer besteden aan omroep C! Daar kan je ook een cadeau kiezen als je lid wordt
C wil het gat dichten dat door publieke omroepen wordt gecreëerdquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als je nu eens wat meer info geeft...
Een PowNed shirt?quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:34 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Je kan maar 1 cadeau kiezen hequote:Op donderdag 26 maart 2009 13:39 schreef Daph_ het volgende:
En daar zit geen addertje onder het gras?Dat kan gewoon niet kloppen..
Ik ben als muzikant uiteraard vol voor meer kunst/cultuur/muziek op tv, maar heb het idee dat het zo'n kunstzinnig geneuzel Radio 1 tvzender wordquote:
Ja duh dat begreep ik ook welquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:41 schreef jna het volgende:
[..]
Je kan maar 1 cadeau kiezen he(ik zeg het maar even voor de zekerheid
) Je blijft natuurlijk wel lid totdat je zelf opzegt maar dat is tegenwoordig overal
Dat zou dan echt dé 1 april grap van het jaar zijn wereldwijdquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:40 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Een PowNed shirt?
Je kon toch sowieso al gratis lid worden?
En ik denk nogsteeds dat dit dé 1 aprilgrap van het jaar is.
Normaal betaal je 12 euro maar als je onder de 26 bent betaal je 6 euro. Ik denk niet dat er veel jongeren lid zijn geworden. Plus dat die cd's enzo natuurlijk misschien 1,50 inkoop is in ruil voor promotie van die artiest enzo.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:42 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja duh dat begreep ik ook wel
Maar iemand die lid wordt kost ze dus alleen maar geldDat kan niet goed gaan, dus dan zal er in mijn optiek wel een addertje onder het gras zitten
Truequote:Op donderdag 26 maart 2009 13:45 schreef jna het volgende:
[..]
Normaal betaal je 12 euro maar als je onder de 26 bent betaal je 6 euro. Ik denk niet dat er veel jongeren lid zijn geworden. Plus dat die cd's enzo natuurlijk misschien 1,50 inkoop is in ruil voor promotie van die artiest enzo.
www.omroepc.nlquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:46 schreef Daph_ het volgende:
[..]
TrueMja, misschien eens kijken
Website? Boekenbon
Daarom vroeg ik de link ook, want die site kon ik zelf ook wel vindenquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:47 schreef jna het volgende:
[..]
www.omroepc.nl
Dan wel lid worden via mij he, misschien krijg ik nog 2 mensen zo gek dat ze lid worden en dan verdien ik er zelfs aan
Goed bezigquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:47 schreef jna het volgende:
[..]
www.omroepc.nl
Dan wel lid worden via mij he, misschien krijg ik nog 2 mensen zo gek dat ze lid worden en dan verdien ik er zelfs aan
ja, maar gratis lid worden kan daar niet. Alleen als iemand anders via jou lid wordt.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:40 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Een PowNed shirt?
Je kon toch sowieso al gratis lid worden?
En ik denk nogsteeds dat dit dé 1 aprilgrap van het jaar is.
ohquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:54 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik de link ook, want die site kon ik zelf ook wel vinden
ja want het publiek op fok is echt cultureel ingesteld jaquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:54 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
Open een topic zou ik zeggen![]()
Zullen er altijd wel een paar zijnquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:58 schreef jna het volgende:
[..]
ja want het publiek op fok is echt cultureel ingesteld ja
Donequote:Op donderdag 26 maart 2009 13:55 schreef jna het volgende:
[..]
oh![]()
Dan heb ik je e-mail nodig. PM maar
Jawel, maar dat GeenStijl op tv wil, dat stuk... niet die hele veilingdinges, alleen dat PowNed.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:55 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja, maar gratis lid worden kan daar niet. Alleen als iemand anders via jou lid wordt.
En lid worden kan via: https://registratie.powned.tv/refund/?id=455926913
Maar alle omroepen moeten de boel toch op 1 april rond hebben?
Dat wordt sowieso een bashtopic ben ik bangquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:58 schreef jna het volgende:
[..]
ja want het publiek op fok is echt cultureel ingesteld ja
Huh? Fraai is dat. Ik heb geen ander e-mailadres eigenlijkquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:02 schreef jna het volgende:
huh, als ik je email adres invul Daph zegt ie dat het niet geldig is![]()
heb je toevallig nog een ander adres wat ik kan gebruiken?
Ja, maar daar hebben ze nu al heel veel geld ingestopt. Zou zonde zijn als ze er niets mee zouden doen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Jawel, maar dat GeenStijl op tv wil, dat stuk... niet die hele veilingdinges, alleen dat PowNed.
Omroep c zegt dat ie niet geldig isquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:04 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Huh? Fraai is dat. Ik heb geen ander e-mailadres eigenlijk![]()
Ja, mijn werkmail, maar die geef ik liever nietZegt Omroep C dat ie het niet doet of krijg je de mail terug?
Is ook goedquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:06 schreef jna het volgende:
[..]
Omroep c zegt dat ie niet geldig isMaar misschien kan ik een mail naar mezelf laten sturen en dan jou de link die ik krijg pm'en
Lullig ja, ik zat een keer bij een voorstelling van Bert Visscher toen ie een knieblessure had, die avond was ie niet zo drukquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:03 schreef Milou__ het volgende:
De hoofdrolspeler van vanavond heeft een knieblessure
ja, nee, ik heb net SOS kinderdorpen ook een bommail gestuurd dat ze moeten kappen met post sturenquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:02 schreef jna het volgende:
[..]
Pm je email dan maar als je lid wilt worden van omroep C
Gooi anders een bom op zo'n dorpquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, nee, ik heb net SOS kinderdorpen ook een bommail gestuurd dat ze moeten kappen met post sturen![]()
Ben je wel van het gezeik af..quote:
Spaar nu voor je eigen F-117 Nighthawkquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:20 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ben je wel van het gezeik af..
Ze moeten ook van die reclame maken: "Er zijn nog steeds kinderen in Afrika.... En daar kunnen we iets aan doen!"
quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:26 schreef Bootje84 het volgende:
Goeiemiddag volk! :w
Eindelijk ff tijd
Breek me de bek niet openquote:
REPLY TO ALLquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:27 schreef PieterBas het volgende:
Altijd handig.. een enquete sturen naar je klanten/medewerkers zonder de e-mail adressen van andere weg te halen![]()
Wat ben je aan het doen dan?quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:28 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open![]()
Ben ff blij dat ik zit en ff kan bijkomen..
Het persoon vraag er eigenlijk wel omquote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het persoon vraag er eigenlijk wel om
Nee gelukkig nietquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:31 schreef jna het volgende:
Milou, werd je nog betrokken bij de voorstelling gister?
Ik had het gister ook al gevraagd, maar toen sliep je al denk ik.
Ja dacht ik al, geeft niksquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:33 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nee gelukkig nietNa de tijd wel ff gepraat.
De voorstelling zelf was echt super. Een mix tussen theo maassen en bert visscher![]()
Gister sliep ik al
Ken gebeurenquote:
Die is dan express neem ik aan?quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:37 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ken gebeuren![]()
Was niet alleen daarom hoor, ook omdat ik het idee had dat je inderdaad reply to all ging doen
Ik néem nu even pauze.. Heb ik even verdiend.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:30 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Wat ben je aan het doen dan?![]()
Hoelang heb je nog pauze?
Nou eigenlijk was de bedoeling "Ken beuren", maar ik had er "ge" voorgetyptquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:39 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Die is dan express neem ik aan?
Of is dat je Amsterdamse tongval?
Jammer, zat al klaar hierquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:37 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Vanavond weer een kans![]()
Mijn telefoon is nu leeg
haha.. okquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:41 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nou eigenlijk was de bedoeling "Ken beuren", maar ik had er "ge" voorgetyptDus hij klopt inderdaad niet
Maar hij moest wel anders dan jij dacht
Heb je liever een vinger in je snee dan een snee in je vinger..?quote:
Zo dom ben ik ook weer niet..quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:37 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ken gebeuren![]()
Was niet alleen daarom hoor, ook omdat ik het idee had dat je inderdaad reply to all ging doen
Heb je goedquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:40 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik néem nu even pauze.. Heb ik even verdiend.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |