oh ja, dan kan het beter droog blijvenquote:
Dat kan ook prima tochquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
oh ja, dan kan het beter droog blijven
Ik ga vandaag maar eens vroeg naar bed, is de planning
ik heb op de terugweg naar huis nog prima geslapen in de busquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat kan ook prima toch
Heb wel als een koning geslapen vannacht, regen
HAha, dat is ook altijd goed.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik heb op de terugweg naar huis nog prima geslapen in de bus
Weet ik, maar volledig gesloopt.quote:
idd. 's ochtend kom je enigszins uitgeslapen op je werk en 's avonds kom je uitgerust thuisquote:
Da's oo kneit goed.quote:
Ik kan niet slapen naar werk, dan crash ik nogal hard denk ik.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
idd. 's ochtend kom je enigszins uitgeslapen op je werk en 's avonds kom je uitgerust thuisOver het algemeen dan, ben nu een beetje gaar
Maar dat kan ook door de koppijn komen
Dan is het niet verstandig nee. Dat is dan het voordeel van OV. ook het enigequote:Op woensdag 25 maart 2009 20:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Da's oo kneit goed.
Van werk?
[..]
Ik kan niet slapen naar werk, dan crash ik nogal hard denk ik.
Zo ook op de terugweg.
Dan de fiets?quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan is het niet verstandig nee. Dat is dan het voordeel van OV. ook het enigeEn op mijn traject is het ook goedkoper
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |