en je kan om te beginnen altijd nog ergens een gratis forum maken, gewoon om te kijken hoe het is. Ben zelf ook ooit admin geweest van een forum en het is gewoon ontzettend irritant als mensen je uitdagen en de sfeer verpesten om vervolgens te gaan miepen dat je daar wel erg snel gebanned wordquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als je het niet eens bent met de regelgeving dan kan je dat aangeven in de daarvoor bestemde topics, of open je eigen forum. Een domein kost bijna niks en een phpbb is zo in elkaar gezet.
En dat snel bannen valt behoorlijk mee.
En Bobby weet wel waar ik het over heb.
jij mag dalijk iedereen uitzwaaien als je zo doorgaat, meneertjequote:Op woensdag 25 maart 2009 22:04 schreef Devvie het volgende:
WTF swarma, mogen meneertjes nieteens zwaaien?
Eens.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat bannen niet altijd consequent gebeurt ben ik wel met je eens, maar goed, zoals ik al zei, heeft dat ook met je historie te maken. Een Paaskonijn flikkeren ze er sneller af dan een 4EBE om maar wat te noemen.
Er word daar echt niet meer naar me geluisterd, hier luisteren ze net zo veel naar me als daar. En een eigen domein gaat niet lukken, want ik weet niet zoveel van die dingen afquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als je het niet eens bent met de regelgeving dan kan je dat aangeven in de daarvoor bestemde topics, of open je eigen forum. Een domein kost bijna niks en een phpbb is zo in elkaar gezet.
En dat snel bannen valt behoorlijk mee.
En Bobby weet wel waar ik het over heb.
niet te optimistisch, je vorige was al een maandquote:
ja en die is tijden geleden, dus beginnen we op 48uurtjesquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:06 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
niet te optimistisch, je vorige was al een maand
Oh godquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:06 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
niet te optimistisch, je vorige was al een maand
7 notes sinds dat je 10 dagen geleden terug bent, niet om over naar huis te schrijvenquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:07 schreef reetveter het volgende:
[..]
Oh god, mijne is dan een maand
Maar dat wil ik heul niet
Precies. Op internet is het eenmaal makkelijk om tegen alles en iedereen aan te schoppen, wat een groot deel ook erg veel doet. Ik vind het in elk geval niet raar dat er zoveel gebanned wordt.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
en je kan om te beginnen altijd nog ergens een gratis forum maken, gewoon om te kijken hoe het is. Ben zelf ook ooit admin geweest van een forum en het is gewoon ontzettend irritant als mensen je uitdagen en de sfeer verpesten om vervolgens te gaan miepen dat je daar wel erg snel gebanned word
Ik denk dat het vooral aan de manier waarop het gevraagd wordt ligt. Maar goed, ik kom nooit in die topics dus daar weet ik verder ook niks vanaf.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:05 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Eens.
[..]
Er word daar echt niet meer naar me geluisterd, hier luisteren ze net zo veel naar me als daar. En een eigen domein gaat niet lukken, want ik weet niet zoveel van die dingen af
6notes sinds kerst welquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:09 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
7 notes sinds dat je 10 dagen geleden terug bent, niet om over naar huis te schrijven
Ik vraag vaak genoeg gewoon netjes dingen hoor, heb ook vaak genoeg met Bobby erover gepraat.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral aan de manier waarop het gevraagd wordt ligt. Maar goed, ik kom nooit in die topics dus daar weet ik verder ook niks vanaf.
En google eens, er zal vast genoeg te vinden zijn.
Ik wed dat de meeste notes kinderachtig zijn.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:09 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
7 notes sinds dat je 10 dagen geleden terug bent, niet om over naar huis te schrijven
de posts in de notes zijn idd kinderachtig, maarja die heb je zelf gezetquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:11 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik wed dat de meeste notes kinderachtig zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |