Ik leef geloof ik toch redelijk normaal en haal m'n gemiddelde boodschappen toch ook voor dat bedrag.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:22 schreef oinkoink12 het volgende:
Als je een beetje normaal leeft is 50 euro per week met 2 man niet te doen.
Ja misschien als je 1 dag bapao's eet en 1 dag noodles ofzo.
Mja jij kunt dat veel vinden, ik wil graag thuis komen in een huis dat vooral niets weg heeft van een kantoorpand en waar ik echt "thuis" kan zijn.quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:22 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat vind ik wel vrij veel (lees: zonde van het geld).
Wel student geen collegegeld of boeken? Of betaalt paps dat?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:15 schreef Flashwin het volgende:
Huur 435
Creditcard 50
Tel abo 50
Sportclub 16
Boodschappen 100
Ziekenfonds 100
750 totaal. Gemiddeld voor een student lijkt me...
Hmm ik denk dat het makkelijk te doen is. Sterker nog ik heb een aantal jaren met 2 op die manier geleefdquote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:22 schreef oinkoink12 het volgende:
Als je een beetje normaal leeft is 50 euro per week met 2 man niet te doen.
Ja misschien als je 1 dag bapao's eet en 1 dag noodles ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koop veel in de reclame's en heb regelmatig een stuk oude kaas of 6 flessen wijn maar over het algemeen komen we rond van 50 euro bij de AH per week max. 15 euro bij groentenboer ong. en dan zo nu en dan een tripje naar de slager als ik tijd over heb en regelmatig voor 5 euro bloempjes
1x in de maand aldi voor hondenvoer (mini hier wil niet anders..) en vleeswaar (lang houdbaar en vriendlief zegt geen verschil te proeven).Zodra de keuken hier wat gegroeid is ga ik over op regelmatiger zelf brood bakken en pasta maken..
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Alles met betrekking tot school betaalt paps iddquote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:38 schreef BertusG het volgende:
[..]
Wel student geen collegegeld of boeken? Of betaalt paps dat?
Overigens, credit card tot je vaste lasten rekenen? Heb je een grote schuld af te betalen of zo? Anders is je credit card gebruik gewoon variabel en niet vast.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:45 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Alles met betrekking tot school betaalt paps idd
Als wij met 30 euro per week genoeg zouden hebben aan eten, dan had ik elke maand 280 euro extra zakgeldquote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:18 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
het is echt prima te doen van 60,- - dan is het niet zo dat je elk dubbeltje om moet draaien hoor ! Er zijn hele gezinnen die rond komen van 30,- per week.. (goed, dan eet je wel alleen gekookte aardappels).
Idd, maar wel een creditcard van 50 euro/maandquote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:38 schreef BertusG het volgende:
[..]
Wel student geen collegegeld of boeken? Of betaalt paps dat?
serieus?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:01 schreef Sport_Life het volgende:
6 euro voor een kaas?? Ik betaal 2 euro nogwat voor 20 plakkies ofzo.
Heb een limiet van 1000 en staat constant "gemaxxed". Elke maand wordt er zo rond de 50 euro van afgeschreven.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:54 schreef HiZ het volgende:
[..]
Overigens, credit card tot je vaste lasten rekenen? Heb je een grote schuld af te betalen of zo? Anders is je credit card gebruik gewoon variabel en niet vast.
awwquote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:08 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Idd, maar wel een creditcard van 50 euro/maand
Bodemloze put, waarschijnlijk betaal je vrijwel alleen rente, zonde man!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:39 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Heb een limiet van 1000 en staat constant "gemaxxed". Elke maand wordt er zo rond de 50 euro van afgeschreven.
Geld moet rollenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:45 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Bodemloze put, waarschijnlijk betaal je vrijwel alleen rente, zonde man!
De kaas die ik eet is voor 800 gram ongeveer 15 euro. En daarnaast voorverpakte plakken belegen kaas als ik naar het werk ga. Kaas is helaas best duur, vooral als je net als ik van hele oude brokkelkaas houdt en die kan je niet eens bij een supermarkt kopen (maar daar hebben we de kaasboeren voor).quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:38 schreef oinkoink12 het volgende:
ja meestal i sdat 6 euro voor 800 gram ofzo gewoon AH jong belegen, zo'n homp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |