abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67581246
vaste lasten:
Huur (all in) 775
telefoon 20
verzekering 30
eten 150
loterij 15
internet 30
tickets 150
uitgaan e.d 250
kleding 150
restpost 250
totaal 1820

sparen 750

Probeer structureel 1/3 van netto inkomen (vast maandsalaris) te sparen. Gratificaties, vakantiegeld/bonus e.d. wordt ook direct opzij gezet. Veel kosten worden door werk al gedekt (zorgverzekering e.d.). Geef verder relatief veel uit aan stappen (in het buitenland vooral).
pi_67622506
Telefoon abonnement ¤40,00
Uitgaan ¤200
Roken ¤100

Dat was het, woon nog thuis.
  woensdag 1 april 2009 @ 20:26:45 #203
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_67624530
quote:
Op woensdag 1 april 2009 19:27 schreef Elwood1802 het volgende:
Telefoon abonnement ¤40,00
Uitgaan ¤200
Roken ¤100

Dat was het, woon nog thuis.
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
  woensdag 1 april 2009 @ 20:27:20 #204
197456 ytram
...dacht je!
pi_67624553
Autoverzekering ¤ 51,60
Wegenbelasting ¤ 34,-
Benzine ¤ 65,-
Telefoonrekening ¤ 26,33
Zorgverzekering ¤ 94,65
Collegegeld ¤ 156

Totaal: ¤ 427,58 (vaste lasten per maand)

Dit is exclusief uitgaan (¤60,-), eten/drinken (¤30,-), kleding (¤ 50,-), overige éénmalige uitgaven (gem. ¤50,-). Thuiswonend

Totaal: ¤ 190,- (variabelen per maand)

Wat er overblijft spaar ik voor vakantie of hobby's...

[ Bericht 14% gewijzigd door ytram op 01-04-2009 20:37:30 ]
- Logica brengt je van A naar B...Fantasie brengt je overal... -
pi_67635230
Netto hypotheekrente: 462
gemeentelijke belasting: 65
auto belasting: 35
overlijdensrisico premie: 40
Ziektekostenverzekering: 215
uitvaartverzekering: 10
verzekering huisdier: 16
beleggingsrekening hypotheek: 101
Water: 27
verzekeringen (totaal): 75
essent gas + electra: 237
internet, telefoon, tv: 60
staatslot: 14
mobiele telefoons (2x): 45

totaal: 1402

Daarnaast nog wat gegarandeerde variabele lasten:
tanken: 100 euro per maand
boodschappen: 600 euro per maand

Edit: ik vergeet erbij te vermelden dat wij met z'n drietjes thuis zijn (we hebben 1 kind) en in het zuiden des lands wonen.
Alleen met zelfspot kun je overleven...
  donderdag 2 april 2009 @ 08:05:34 #206
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_67635270
Huur 580
zorgverzekering 157
auto verzekering 36
verzek. rechtsbijstand 04
wegenbelasting 09
telefoon 50
benzine 100
totaal dus 936

zo ongeveer (nog teveel zeg die huur ben ik mee bezig dat kan enorm minder maargoed moet je wel die woonruimte nog zien te vinden/krijgen )
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_67638369
quote:
Op donderdag 2 april 2009 07:58 schreef Tezz het volgende:
Netto hypotheekrente: 462
gemeentelijke belasting: 65
auto belasting: 35
overlijdensrisico premie: 40
Ziektekostenverzekering: 215
uitvaartverzekering: 10
verzekering huisdier: 16
beleggingsrekening hypotheek: 101
Water: 27
verzekeringen (totaal): 75
essent gas + electra: 237
internet, telefoon, tv: 60
staatslot: 14
mobiele telefoons (2x): 45

totaal: 1402

Daarnaast nog wat gegarandeerde variabele lasten:
tanken: 100 euro per maand
boodschappen: 600 euro per maand

Edit: ik vergeet erbij te vermelden dat wij met z'n drietjes thuis zijn (we hebben 1 kind) en in het zuiden des lands wonen.
Eet jij alleen AH excellent? Of zijn kinderen zo duur?
  donderdag 2 april 2009 @ 10:36:23 #208
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_67638482
Ik meen 1400 per maand, met 2 personen (inclusief boodschappen)
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_67638884
quote:
Op donderdag 2 april 2009 10:33 schreef moz het volgende:

[..]

Lees eerdere posts eens terug, er zijn alle hele discussies geweest over mensen die 200 per week uitgeven aan boodschappen. Leer er mee leven, sommige mensen leven duur.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_67639067
quote:
Op donderdag 2 april 2009 10:47 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Lees eerdere posts eens terug, er zijn alle hele discussies geweest over mensen die 200 per week uitgeven aan boodschappen. Leer er mee leven, sommige mensen leven duur.
Jij zegt tenminste gewoon dat je duur leeft . Anderen vonden hun 200,- per week heel normaal..
pi_67639114
quote:
Op donderdag 2 april 2009 10:52 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Jij zegt tenminste gewoon dat je duur leeft . Anderen vonden hun 200,- per week heel normaal..
Die anderen zullen heus ook wel toe kunnen geven dat het voor veel mensen een dure levensstijl is. De medemens met het minimum loon kan het niet betalen, da's voor iedereen duidelijk.
  Moderator donderdag 2 april 2009 @ 10:56:15 #212
236264 crew  capricia
pi_67639208
quote:
Op donderdag 2 april 2009 10:53 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Die anderen zullen heus ook wel toe kunnen geven dat het voor veel mensen een dure levensstijl is. De medemens met het minimum loon kan het niet betalen, da's voor iedereen duidelijk.
Het zelfde geldt voor een huur van 800 euro. Of voor stappen 300 euro.
Verschillen zijn er nou eenmaal.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_67639278
quote:
Op donderdag 2 april 2009 10:56 schreef capricia het volgende:

[..]

Het zelfde geldt voor een huur van 800 euro. Of voor stappen 300 euro.
Verschillen zijn er nou eenmaal.
Exacto
pi_67644085
quote:
Op donderdag 2 april 2009 10:33 schreef moz het volgende:

[..]

Hmm, ja, beschamend puntje. Ik probeer iedere week minder te besteden aan boodschappen, maar het lukt op een of andere manier niet!
Ik eet niet alleen dure producten, maar we houden wel van een lekker biefstukje op z'n tijd. Daarnaast gaat er ook best wel veel op aan drank en hapjes (we krijgen regelmatig visite).

Hoewel we het kunnen uitgeven en niet hoeven te besparen, ga ik toch echt proberen om minder uit te geven.
Alleen met zelfspot kun je overleven...
  donderdag 2 april 2009 @ 14:16:56 #215
238694 Rbhp
sakwadicock
pi_67645006
Heel herkenbaar hoor. Ook ik geef per keer zo'n 40-50 euro uit aan boodschappen en ik doe gemiddeld 2-3x per week boodschappen. Verder ga ik elk weekend uit eten en ben daar gemiddeld per maand zo'n 250 euro aan kwijt. Huur is voor de rekening van mijn baas. Heb wel extra verzekeringen afgesloten van zo'n 130 euro per maand en ga graag 1x per kwartaal een weekendje weg (meestal Maleisie, Singapore of HK). Voor de rest niks.
No bad soldiers under a good leader
  donderdag 2 april 2009 @ 15:16:14 #216
4090 Sandyman
Super nubila jubila
pi_67646724
quote:
Op donderdag 2 april 2009 14:16 schreef Rbhp het volgende:
een weekendje weg (meestal Maleisie, Singapore of HK).
Vanuit Nederland:
Maleisie, 13 uur vliegen.
Singapore, 14 uur vliegen.
Hong Kong, 12 uur vliegen.

Ik ga er dus maar vanuit dat je niet in Nederland woont? Of zit je gewoon 1/3 van je 'vakantie' in het vliegtuig?
If a man hasn't discovered something that he will die for, he isn't fit to live.
  donderdag 2 april 2009 @ 17:39:52 #217
238694 Rbhp
sakwadicock
pi_67651332
Excuus, ik woon sinds 2005 in China.

Oh ja; als ik zou willen, dan kan ik met gemak voor 1 euro per dag avondeten in China. Dan heb je rijst met een bepaald prutje erop (tomaat met ei, of gehakt met saus, etc.). Maar ik kies liever voor een goede Italiaan. Ook ontbijt kan heel goedkoop hier, een bapao voor 15 euro cent. Doe mij maar een lekkere flat white en een sandwich bij de Jamaica Blue.

Ik wou dat ik zelf zo gevarieerd thuis kon koken. Het blijft meestal toch wel bij wat kipvleugeltjes of (tonijn)biefstukje grillen.

[ Bericht 87% gewijzigd door Rbhp op 02-04-2009 18:10:42 ]
No bad soldiers under a good leader
  Moderator donderdag 2 april 2009 @ 18:29:14 #218
236264 crew  capricia
pi_67652648
Vakanties en wintersporten hakt er altijd wel goed in hier.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_67652766
quote:
Op donderdag 2 april 2009 18:29 schreef capricia het volgende:
Vakanties en wintersporten hakt er altijd wel goed in hier.
Ja, hier ook.. dit jaar Egypte 12 dagen is 2300,- (voor 2 personen, niet pp).

Daarvoor zetten we ook maandelijks geld opzij. Wij sparen 300,- per maand: 200,- 'voor later' en de andere 100,- voor een bepaald doel.. nu voor de vakantie. Dat redden we uiteraard niet helemaal, maar vakantiegeld komt er natuurlijk nog bij - dan kom je een aardig eind.
  Moderator donderdag 2 april 2009 @ 18:33:42 #220
236264 crew  capricia
pi_67652795
quote:
Op donderdag 2 april 2009 18:32 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Daarvoor zetten we ook maandelijks geld opzij. Wij sparen 300,- per maand: 200,- 'voor later' en de andere 100,- voor een bepaald doel.. nu voor de vakantie. Dat redden we uiteraard niet helemaal, maar vakantiegeld komt er natuurlijk nog bij - dan kom je een aardig eind.
Een voordeel: op vakantie ben je geen geld aan boodschappen kwijt..
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_67652986
quote:
Op donderdag 2 april 2009 18:33 schreef capricia het volgende:

[..]

Een voordeel: op vakantie ben je geen geld aan boodschappen kwijt..
pi_67653382
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 20:12 schreef Serinde het volgende:
Ik vind dat wij best veel aan boodschappen uitgeven, maar als ik dit zie valt dat toch mee
Roken jullie beiden? Hoe kom je in godsnaam op twee-hon-derd euro per week

Sorry, ben heel nieuwsgierig
Ik rook minimaal. er gaan hier één a twee pakjes sigaretten per week doorheen. We drinken wel behoorlijk. Er gaat hier wekelijks wel een flesje vodka, 4 flesjes rode wijn en 4 flesjes witte wijn doorheen. Dan zo één a twee keer per maand een fles whisky en campari. Verder geven we heel veel uit aan eten. We eten graag goed en gezond. Da's best prijzig. Met die tweehonderd euro redden we het volgens mij niet eens, eerlijk gezegd. Maar goed, we werken allebei erg hard en in de spaarzame vrije uurtjes hebben we er best iets voor over om het naar ons zin te hebben. En nee, dat lukt niet met Chicken Tonight of andere Unilever bagger uit karton...
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 23:46 schreef pisnicht het volgende:
ach kom op man, ik gun een ieder zijn verdiensten maar 800,- is gewoon niet reeel of ze moeten elke week vette feesten houden met dure drank. Dan kan ik er nog iets van geloven
Vette feesten met dure drank? Neuh, al gebiedt de eerlijkheid me te zeggen dat we de nachtapotheker ook nog een keer of twee per week langs laten komen...is ook nog 100 euro per week..

Het is heel simpel. Zoals ik net al zei werken we beiden heel hard. We verdienen goed en dat geven we ook flink uit..tegelijkertijd sparen we ook nog flink. En wat anderen daarvan vinden moeten ze geheel zelf weten. Als jij gelukkig wordt van een pak spaghetti van twee kwartjes met een sausje voor de andere helft van je euro; more power to ya!

[ Bericht 0% gewijzigd door IntensiveGary op 02-04-2009 19:00:18 ]
pi_67653663
quote:
Op donderdag 2 april 2009 18:54 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Ik rook minimaal. er gaan hier één a twee pakjes sigaretten per week doorheen. We drinken wel behoorlijk. Er gaat hier wekelijks wel een flesje vodka, 4 flesjes rode wijn en 4 flesjes witte wijn doorheen. Dan zo één a twee keer per maand een fles whisky en campari. Verder geven we heel veel uit aan eten. We eten graag goed en gezond. Da's best prijzig. Met die tweehonderd euro redden we het volgens mij niet eens, eerlijk gezegd. Maar goed, we werken allebei erg hard en in de spaarzame vrije uurtjes hebben we er best iets voor over om het naar ons zin te hebben. En nee, dat lukt niet met Chicken Tonight of andere Unilever bagger uit karton...
[..]

Vette feesten met dure drank? Neuh, al gebiedt de eerlijkheid me te zeggen dat we de nachtapotheker ook nog een keer of twee per week langs laten komen...is ook nog 100 euro per week..

Het is heel simpel. Zoals ik net al zei werken we beiden heel hard. We verdienen goed en dat geven we ook flink uit..tegelijkertijd sparen we ook nog flink. En wat anderen daarvan vinden moeten ze geheel zelf weten. Als jij gelukkig wordt van een pak spaghetti van twee kwartjes met een sausje voor de andere helft van je euro; more power to ya!
En die drank consumeren jullie met zijn tweeën of komen daar mensen bij helpen? Ik heb zelf een soortgelijke consumptie, maar kan gelukkig zeggen dat ik nooit alleen drink en enkel in het weekend. Anders moet je toch eens je lever laten checken
pi_67653754
quote:
Op donderdag 2 april 2009 19:03 schreef Drive-r het volgende:

En die drank consumeren jullie met zijn tweeën of komen daar mensen bij helpen? Ik heb zelf een soortgelijke consumptie, maar kan gelukkig zeggen dat ik nooit alleen drink en enkel in het weekend. Anders moet je toch eens je lever laten checken
Gaat snel hoor...twee kleine glaasjes p.p. bij het eten en dan 's avonds op de bank nog een vodkaatje of twee, m'n meisje drinkt dan nog een glaasje of twee wijn en dan gaat het rap... Ook komen er regelmatig gasten, ja.

Maar inderdaad, we drinken stevig.
pi_67654288
quote:
Op donderdag 2 april 2009 19:06 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Gaat snel hoor...twee kleine glaasjes p.p. bij het eten en dan 's avonds op de bank nog een vodkaatje of twee, m'n meisje drinkt dan nog een glaasje of twee wijn en dan gaat het rap... Ook komen er regelmatig gasten, ja.

Maar inderdaad, we drinken stevig.
Zo deden wij het ook een tijdje, maar daar zijn we inmiddels we afgestapt. In principe ben je behoorlijk alcoholist namelijk, daar vond ik mezelf nog wat te jong voor
pi_67657781
quote:

[..]

[..]

Oei, een klein rekensommetje (4 flessen wit, 4 flessen rood, een fles wodka, 1/4 whisky en 1/4 campari) geeft zo'n 9.5 flessen per week... dat keer gemiddeld 5 glazen... is 47,5 glas per week. Dit gedeeld door 2 komt op zo'n 23 à 24 glazen pp per week... dus minimaal 3 glazen pp per dag.

Nu wil ik hier geen vingertje opsteken hoor, maar dat is wel veel... En dan niet alleen om het geld (ik begrijp idd waar die 200 vandaan komt nu ), maar meer vanwege de alcohol.. Moeten jullie uiteraard zelf weten, maar is het niet verstandiger om misschien 1 alcoholvrije dag in te lassen ofzo? Ik drink ook erg graag een glaasje wijn, maar beperk me tot het weekend (en een glas rode wijn als we pasta eten, maar dat is vaak in het weekend ).
pi_67658909
quote:
Op donderdag 2 april 2009 21:15 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Oei, een klein rekensommetje (4 flessen wit, 4 flessen rood, een fles wodka, 1/4 whisky en 1/4 campari) geeft zo'n 9.5 flessen per week... dat keer gemiddeld 5 glazen... is 47,5 glas per week. Dit gedeeld door 2 komt op zo'n 23 à 24 glazen pp per week... dus minimaal 3 glazen pp per dag.

Nu wil ik hier geen vingertje opsteken hoor, maar dat is wel veel... En dan niet alleen om het geld (ik begrijp idd waar die 200 vandaan komt nu ), maar meer vanwege de alcohol.. Moeten jullie uiteraard zelf weten, maar is het niet verstandiger om misschien 1 alcoholvrije dag in te lassen ofzo? Ik drink ook erg graag een glaasje wijn, maar beperk me tot het weekend (en een glas rode wijn als we pasta eten, maar dat is vaak in het weekend ).
wie zegt dat ze dat alleen drinken?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_67658931
quote:
Op donderdag 2 april 2009 21:50 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

wie zegt dat ze dat alleen drinken?
Hijzelf . In zijn post daarna.
pi_67659008
En de laatste zin?..
pi_67659048
quote:
Op donderdag 2 april 2009 21:53 schreef Ml-etje het volgende:
En de laatste zin?..
Ja, die las ik ook.. ze krijgen idd ook gasten - maar hij noemt zelf 'twee glazen bij het eten en dan 's avonds nog een wodka'tje of 2'... dat is toch al vier glazen op een dag.
pi_67663683
Ik woon nog thuis en studeer in de avonduren.

------------------------------------------
Internet: 50
Zorgverzekering: 60
eten: 200
Fitness abo: 25
Auto:
Belasting: 65 per maand
Verzekering: 50/60 (?) per maand
Benzine: 500/600 per maand
Sparen:
600/700
Onderhoud auto 150/200
Hobby+rest: 100/200
pi_67677854
quote:
Op zondag 29 maart 2009 17:12 schreef Kwelit het volgende:

[..]

Mag ik vragen hoe jij als student aan een hypotheek komt of woon je toevallig samen?
Mijn huisbaas had problemen met de belastingdienst en moest daardoor noodgedwongen dit huis verkopen. Aangezien het huis goed verhuurd is (er wonen nog 3 mensen) adviseerde iemand mij het huis zelf te kopen. Door zijn goede contacten bij de bank heb ik een hypotheek (geheel aflossingsvrij) kunnen krijgen.
pi_67685663
huur: 430
verzekering: 124
mobiel: gemiddeld 45
essent: 130
waterschap: 25
telefoon vast/internet: 35
digitale tv: 7,50
gemeente: 30
belasting: 40
rechtsbijstand met extra verzekeringen: 30

ik denk dat ik op een kleine 850 euro vaste lasten kom. eenpersoonshuishouden met een 3 kamer appartement.

pi_67691385
quote:
Maar goed, we werken allebei erg hard en in de spaarzame vrije uurtjes hebben we er best iets voor over om het naar ons zin te hebben. En nee, dat lukt niet met Chicken Tonight of andere Unilever bagger uit karton...
Iedereen werkt hard, je stelt jezelf nu boven veel mensen en doet net of andere mensen niet hard werken. Een eigen bedrijf is natuurlijk meer werk dan een fulltime baan (in de meeste gevallen), maar wij hebben bijvoorbeeld ook beiden een baan en een kind (en 2e op komst) en dan maak je net als jullie ook lange dagen.

En of je nu gelukkig wordt van meer dan 1000 euro per maand aan drank en eten uit te geven om het in je spaarzame uurtjes naar je zin te hebben, ik begrijp het niet helemaal. Is je gezondheid (lang werken, veel drank) niet belangrijker?
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
pi_67692004
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 22:14 schreef Kahlen het volgende:

[..]

Iedereen werkt hard, je stelt jezelf nu boven veel mensen en doet net of andere mensen niet hard werken. Een eigen bedrijf is natuurlijk meer werk dan een fulltime baan (in de meeste gevallen), maar wij hebben bijvoorbeeld ook beiden een baan en een kind (en 2e op komst) en dan maak je net als jullie ook lange dagen.

En of je nu gelukkig wordt van meer dan 1000 euro per maand aan drank en eten uit te geven om het in je spaarzame uurtjes naar je zin te hebben, ik begrijp het niet helemaal. Is je gezondheid (lang werken, veel drank) niet belangrijker?
Wat doe jij in je vrije uurtjes?
Niet dat 1000 euro nodig is maar ben dan wel benieuwd wat jij doet.
pi_67692062
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 22:14 schreef Kahlen het volgende:

[..]

Eens inderdaad. Het lijkt bij IG wel alsof 'het naar je zin hebben' afhangt van producten van zeer goede kwaliteit..
pi_67729419
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 22:34 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Eens inderdaad. Het lijkt bij IG wel alsof 'het naar je zin hebben' afhangt van producten van zeer goede kwaliteit..
Dat kan toch een keuze van hem en partner zijn?

Voor mij: (per maand, samenwonend, de eerste 4 items x2 is totaal van huishouden)
Huur: 250
GWE: 40
Boodschappen: 100
Gezamelijke rekening sparen: 25 (voor nieuwe wasmachine oid)
Zorg verz. 83
Collegegeld 155
Telefoon 22,50
Div Verzekeringen 20
Totaal: 695,50

Lunch op werk krijg ik vergoed, net als OV reiskosten, verder beiden weinig thuis vandaar lage GWE

[ Bericht 1% gewijzigd door GForceT1 op 05-04-2009 22:27:49 (ikmoetbeterlerentellen) ]
pi_67735635
quote:
Op zondag 5 april 2009 14:50 schreef GForceT1 het volgende:

[..]

Dat kan toch een keuze van hem en partner zijn?

Voor mij: (per maand, samenwonend, de eerste 4 items x2 is totaal van huishouden)
Huur: 250
GWE: 40
Boodschappen: 100
Gezamelijke rekening sparen: 25 (voor nieuwe wasmachine oid)
Zorg verz. 83
Collegegeld 155
Telefoon 22,50
Div Verzekeringen 20
Totaal: 635,50

Lunch op werk krijg ik vergoed, net als OV reiskosten, verder beiden weinig thuis vandaar lage GWE
dat doe je goed..
pi_67763063
quote:
Op donderdag 2 april 2009 17:39 schreef Rbhp het volgende:
Excuus, ik woon sinds 2005 in China.

Oh ja; als ik zou willen, dan kan ik met gemak voor 1 euro per dag avondeten in China. Dan heb je rijst met een bepaald prutje erop (tomaat met ei, of gehakt met saus, etc.). Maar ik kies liever voor een goede Italiaan. Ook ontbijt kan heel goedkoop hier, een bapao voor 15 euro cent. Doe mij maar een lekkere flat white en een sandwich bij de Jamaica Blue.

Ik wou dat ik zelf zo gevarieerd thuis kon koken. Het blijft meestal toch wel bij wat kipvleugeltjes of (tonijn)biefstukje grillen.
Dat klinkt lekker! Heb je wat recepten?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_67783479
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 19:41 schreef blessed19 het volgende:
huur: 0
verzekering: lieve ouders
mobiel: 20
Gas/Electra: 100-200
telefoon vast/internet: 50
digitale tv: inbegrepen

170 euro
Ik zal best nog wat moeten betalen aan water/gemeente/whatever, maar geen idee hoeveel (woon hier nog maar net)

Leuk huis met 4 slaapkamers(onderhand twee slaapkamers omgebouwd naar een walk-in closet en een studieruimte)
De preciese vaste lasten weet ik niet, de rekening die ik kreeg klopte niet dus dat moet nog opnieuw worden vastgesteld. (3000 euro voor een gaskacheltje dat nooit aanstaat )

Ik moet wel m'n eigen lunch betalen.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 7 april 2009 @ 08:50:37 #241
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_67783560
quote:
Op donderdag 2 april 2009 18:32 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Die 2300 euro zou ik dus liever door het jaar aan boodschappen besteden, toch weer bijna 200 euro per maand die ik aan lekkere dingen zou kunnen uitgeven
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_67788635
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 08:50 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Die 2300 euro zou ik dus liever door het jaar aan boodschappen besteden, toch weer bijna 200 euro per maand die ik aan lekkere dingen zou kunnen uitgeven
Tja ik zou toch veel liever een onvergetelijke ervaring willen dan meer snoep wat je toch weer uitschijt.
pi_67788714
Huur: 850 euro
GWL: 160 euro
Internet: 25 euro
Telefoon: 30 euro

-----
1065 totaal

En aan eten en drinken zo'n 50 euro per week.
  dinsdag 7 april 2009 @ 11:48:44 #244
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_67788857
Student.

Huur ( incl servicekosten ) 350 p.m.
Internet 7,50 p.m.
Telefoon: 35 p.m.
Eten: 100 euro p.m. ( schatting )
Wat overige dingen: 20 p.m.

515 euro ofzo.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_67789073
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 11:40 schreef Pas259 het volgende:

[..]

Tja ik zou toch veel liever een onvergetelijke ervaring willen dan meer snoep wat je toch weer uitschijt.
Of gewoon allebei natuurlijk.
pi_67790211
quote:

[..]

En dik worden zeker?
pi_67790232
¤ 140,- IZZ
¤ 40,- Telefoon
¤ 8,- Gezamelijke kosten studentenhuis (Internet en wasmachine)
¤ 400,- Huur

Dus +- ¤ 600,- p.m.

Daarnaast:
¤ 150,- Boodschappen (boodschappen doe ik samen met mijn vriendin, samen +- ¤300,- p.m.)
¤ 70,- Lunch op werk
¤ 200,- tot 400,- Vrije tijds besteding (uit eten, bios maar ook kadotjes etc)
¤ ???,- Sparen (sterk afhankelijk van de bovenstaande post)
¤ 100,- Overig

En nog belasting voor de auto v/d zaak, maar dat merk ik nooit echt omdat dat direct wordt ingehouden.

Totale uitgaven per maand: tussen de ¤1200,- en ¤2000,- inclusief sparen.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 7 april 2009 @ 12:44:26 #248
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_67790396
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 11:40 schreef Pas259 het volgende:

[..]

Jij hebt het over snoep, geloof niet dat ik het daarover had... Ik geniet graag van het leven en dan gaat mijn voorkeur uit naar 365/366 dagen genieten ipv 12
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 12:37 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

En dik worden zeker?
Que?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_67790482
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 12:44 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Jij hebt het over snoep, geloof niet dat ik het daarover had... Ik geniet graag van het leven en dan gaat mijn voorkeur uit naar 365/366 dagen genieten ipv 12
[..]

Que?
Het is nogal vervelend dat er wordt gedaan alsof je niet lekker kunt eten van 250,- per maand voor twee personen. We eten zeer gevarieerd, altijd lekker en mensen willen altijd blijven eten omdat het zo lekker is.

Al zou ik die 200,- maandelijks over hebben, dan nog zou ik het niet uit willen geven aan eten! Ik vind het onzin om daar meer geld aan te besteden dan nodig, ik eet nu altijd lekker en gezond. Uit eten gaan is uiteraard iets anders, maar dat doen we minimaal eens per maand.

Ik weet echt niet hoe ik in godsnaam 450,- per maand uit zou moeten geven aan eten, tenzij ik elke dag vreselijk ga zitten snacken, dus vandaar mijn opmerking net.
pi_67790529
quote:

[..]

volgens mij gaf zij 300 euro per maand met zijn 2en aan eten uit. Daar had jij 500 van willen maken?

edit: 250 was het dus. Vind het ook wat zonde om meer uit te geven aan eten, wij hebben hetzelfde bestedingspatroon qua eten als haar en dan eten we best lekker elke dag.
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')