abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67427820
Ik douche ook nooit in de sportsschool. Niet uit preutsheid, maar ik vind het daar niet fijn. Zoveel kakelende vrouwen bij elkaar, ik hou er niet van.

Dus ga ik thuis in bad.
pi_67427903
ik verbaas me altijd hoe comfortabel sommige vrouwen met hun lichaam zijn.. zeg maar....
en hoeveel niet het daar beneden bijhouden die echt gewoon naakt ronddartelen... ik zal dat denk ik nooit kunnen. Ik douche wel dan enzo, maar altijd nog met buik in en in een hoekje en zo snel mogelijk weer afdrogen enzo ik wou dat ik ook zo comfortabel kon doen
Ja doei.
pi_67427908
Badderen
  Vis een optie? donderdag 26 maart 2009 @ 13:34:48 #254
70532 loveli
N
pi_67428010
Let op de google ads!
crap in = crap out
pi_67428020
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 13:32 schreef motorbloempje het volgende:
ik verbaas me altijd hoe comfortabel sommige vrouwen met hun lichaam zijn.. zeg maar....
en hoeveel niet het daar beneden bijhouden die echt gewoon naakt ronddartelen... ik zal dat denk ik nooit kunnen. Ik douche wel dan enzo, maar altijd nog met buik in en in een hoekje en zo snel mogelijk weer afdrogen enzo ik wou dat ik ook zo comfortabel kon doen
Moet je in België zijn Echt veel vrouwen met harige oksels&schaamstreek
pi_67428076
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 13:34 schreef loveli het volgende:
Let op de google ads!
quote:
Sexverslaving
Opname in Nederland binnen 24 uur! Privézorg: Effectief en Succesvol
!!
pi_67428116
Ik dartel vrolijk bloot rond, boeit me niets.
En wel netjes geschoren.
  Vis een optie? donderdag 26 maart 2009 @ 13:37:33 #258
70532 loveli
N
pi_67428119
De eerste drie die er bij mij stonden waren:
Relatiebemiddeling, Gratis Vrouwen en Single Ukraine Ladies!
crap in = crap out
pi_67428143
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 13:34 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Moet je in België zijn Echt veel vrouwen met harige oksels&schaamstreek
In Amsterdam, Amstelveen en omstreken zijn er ook genoeg die dat hebben hoor
pi_67428156
Ik ben preuts douchte met mn basketbalteam wel gewoon na de training (maar dat ging in het begin ook niet van harte, maar het went!) en in de sportschool douche ik alleen als ik gelijk door moet naar iets/iemand anders, maar tegenwoordig duik ik de douche in bij de zonnebanken Kan ik in mn eentje en die is warmer
Maar naakt rondlopen doe ik niet, ook niet als ik alleen ben
In ondergoed heb ik er tegenwoordig geen problemen meer mee! Ik kleed me eigenlijk overal wel om als het moet
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_67428175
Privacy telt wat mij betreft meer mee dan preutsheid, ja. Gewoon af en toe een momentje voor jezelf, zonder dat je rekening hoeft te houden met anderen. Meestal stel ik me er zelf wel op in, maar bij langer dan 5 dagen in gezelschap anders dan mijn vriend, begint het toch een beetje benauwend te worden.
Venus in pocketformaat
© loveli
  Vis een optie? donderdag 26 maart 2009 @ 13:40:00 #262
70532 loveli
N
pi_67428197
Oksels niet scheren vind ik een misdaad, maar elders compleet kaal vind ik ook weer zo extreem. Ben ik ouderwets?
crap in = crap out
pi_67428203
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 13:32 schreef motorbloempje het volgende:
Een beetje gezond besef dat mensen er misschien niet op zitten te wachten dat ze zo ronddartelen is voor sommige vrouwen anders ook niet slecht.

Ik vraag me af welke post die reclame over seksverslaving heeft veroorzaakt!
Are you pondering what I'm pondering?
pi_67428229
Ik zag m'n ex net in de supermarkt. Huu.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_67428289
Compleet kaal daar hoeft van mij ook niet, maar ik vind het wel zo netjes om het een beetje bij tehouden. Je ziet soms bossen....

En in de sportschool douche ik ook liever niet, maar dat is meer vanwege de slappe straal. Daar kan ik écht mijn haar niet wassen binnen het uur!!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_67428348
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 13:40 schreef loveli het volgende:
Oksels niet scheren vind ik een misdaad, maar elders compleet kaal vind ik ook weer zo extreem. Ben ik ouderwets?
Compleet kaal: niet verplicht.
Zijkanten bijwerken: toch wel een goed idee

Ik zag op een gegeven moment moeder en dochter in het zwembad (gemeenschappelijke kleedkamer): schaamhaar tot aan navel en tot halverwege de dijen Echt borsthaar Grutten, dat is best schrikken
pi_67428368
Het is trouwens ook raar om een omaatje naakt in de kleedkamer te zien die alles weg heeft gehaald
pi_67428392
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 13:44 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Compleet kaal: niet verplicht.
Zijkanten bijwerken: toch wel een goed idee

Ik zag op een gegeven moment moeder en dochter in het zwembad (gemeenschappelijke kleedkamer): schaamhaar tot aan navel en tot halverwege de dijen Echt borsthaar Grutten, dat is best schrikken
Baaaaah moest dat? Nu heb ik visioenen
pi_67428409
oksels scheer ik ALTIJD helemaal (niet zo ' uiteraard' blijkt dus weer )

' daar beneden ' altijd een klein plukje anders ziet het er zo kaal uit, maar verder wel netjes bijgehouden.
Alleen haaaaat ik 't scheren daar echt bultjes
Ja doei.
pi_67428412
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 13:40 schreef loveli het volgende:
Voor mij hoeft dat ook niet. Ik vind het het mooist als er een klein driehoekje is, heel kort gewiekt. Helemaal kaal is zo pedofielerig. En in de sauna zie je dan ook van die mensen die daar allemaal bultjes hebben ipv haartjes. Charming!! Bij mannen vind ik het helemáál lelijk als het helemaal kaal is daar.
  Vis een optie? donderdag 26 maart 2009 @ 13:46:10 #271
70532 loveli
N
pi_67428420
Knolselderij!
crap in = crap out
pi_67428470
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 13:46 schreef loveli het volgende:
Knolselderij!
pi_67428499
hoe voorkom je bultjes dan?

als ik 't echt echt echt mooi glad wil hebben moet het een paar dagen ' staan ' en dan weghalen (langer haar gaat makkelijker?) maar 2 dagen daarna is 't echt een hel
Ja doei.
pi_67428516
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 13:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zag m'n ex net in de supermarkt. Huu.
Ik snap dat nooit. Het is toch iemand die je ooit leuk hebt gevonden. Waarom is hij nu ineens huu dan?? Of heeft ie rare dingen geflikt??
pi_67428572
Helemaal kaal vind ik ook lelijk maar ik weet niet echt een tussenvorm die er niet raar uitziet.
Bij mannen vind ik een volle bos trouwens veel lelijker, doe dan maar kaal.
Are you pondering what I'm pondering?
  Vis een optie? donderdag 26 maart 2009 @ 13:50:39 #276
70532 loveli
N
pi_67428612
Co, laat je geheugen je deze keer in de steek? De details weet ik niet meer, maar ex van DaD is geen fris persoon. Hij ging iig vreemd.
crap in = crap out
  donderdag 26 maart 2009 @ 13:51:03 #277
3185 Adelante
To let it go now
pi_67428628
Interessante weetjes
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_67428644
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 13:48 schreef motorbloempje het volgende:
hoe voorkom je bultjes dan?

als ik 't echt echt echt mooi glad wil hebben moet het een paar dagen ' staan ' en dan weghalen (langer haar gaat makkelijker?) maar 2 dagen daarna is 't echt een hel
Ik epileer
De eerste weken verga je van de bultjes, maar mijn huid is er nu aan gewend! Prima glad, alleen even rood net na het ontharen.

Co, ik weet 't niet hoor. Je hebt veel met iemand gedeeld, en dan blijkt het gewoon echt niet de ware... Ik heb ook een brrr-gevoel bij mijn ex.
pi_67428679
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 13:49 schreef Mini_rulez het volgende:
Helemaal kaal vind ik ook lelijk maar ik weet niet echt een tussenvorm die er niet raar uitziet.
Bij mannen vind ik een volle bos trouwens veel lelijker, doe dan maar kaal.
Nah... Wat is er mis met korthouden?
pi_67428705
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 13:50 schreef loveli het volgende:
Co, laat je geheugen je deze keer in de steek? De details weet ik niet meer, maar ex van DaD is geen fris persoon. Hij ging iig vreemd.
Ik denk dat ik toen op vakantie was, want het zegt me weinig. Maar als het een vreemdganger is: dan is een welgemeend HUU op zijn plaats!!
  Vis een optie? donderdag 26 maart 2009 @ 13:53:03 #281
70532 loveli
N
pi_67428710
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 13:52 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Nah... Wat is er mis met korthouden?
Als ze maar een andere tondeuse gebruiken dan die voor hun hoofdhaar.
crap in = crap out
pi_67428870
En ik ga lekker niet op internet beschrijven hoe ik het allemaal bijhou. De mensen die dat aangaan, komen er vanzelf achter of zijn reeds op de hoogte
pi_67428935
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 13:48 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik snap dat nooit. Het is toch iemand die je ooit leuk hebt gevonden. Waarom is hij nu ineens huu dan?? Of heeft ie rare dingen geflikt??
Behoorlijk rare dingen ja. Ik heb bij een psycholoog gezeten door hem. . Dus ik werd wel een beetje zenuwachtig. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_67428988
tips en trucs vind ik altijd wel fijn

maar epileren

auw
Ja doei.
pi_67429076
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 13:59 schreef motorbloempje het volgende:
tips en trucs vind ik altijd wel fijn

maar epileren

auw
I'm telling you: de eerste drie keer doet het helse pijn, maar het went snel. Ook voor oksels&bikinilijn
Groot voordeel: je krijgt geen stoppeltjes

Anders: koop zo'n zwarte turkse scrubwashand, regelmatig scrubben (na het douchen, als je huid een beetje zacht is).
  donderdag 26 maart 2009 @ 14:01:43 #286
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_67429077
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 13:44 schreef Daph_ het volgende:
Het is trouwens ook raar om een omaatje naakt in de kleedkamer te zien die alles weg heeft gehaald
bij omaatjes valt het heel vaak gewoon "uit"volgens mij. net als ze op hun hoofd ook een beetje kaal worden...

Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_67429105
Ik heb best veel exen, ik geloof niet dat ik er aan 1 een hekel heb. Bij sommigen vraag ik me wel af, wat ik daar in godsnaam in zag en sommigen spreek ik ook nooit meer, maar ik ben nog steeds goed bevriend met een paar.
pi_67429130
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 14:01 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

I'm telling you: de eerste drie keer doet het helse pijn, maar het went snel. Ook voor oksels&bikinilijn
Groot voordeel: je krijgt geen stoppeltjes

Anders: koop zo'n zwarte turkse scrubwashand, regelmatig scrubben (na het douchen, als je huid een beetje zacht is).
en harsen

?

Rene maakt wel 's een grapje door te zeggen dat ik dat dan maar moet doen, maar dat lijkt me niet kunnen, toch?
Misschien later als ik geld heb maar eens zo'n laserbehandeling? Of toch epileren.. hoe lang ben je daar mee bezig?
Ja doei.
pi_67429158
ik kom mijn exen nooit tegen, en de laatste keer dat ik er een tegenkwam, op een Fok! meet, zat hij aangeschoten tegen me aan te huilen dat hij het nooit uit had moeten maken en zulks
Ja doei.
pi_67429264
Ik kwam laatst ook een ex tegen (toen ik met SHE door de stad liep, hahaha) en ik schrok ervan! Terwijl ik heul geen hekel aan hem heb, het al heel lang geleden is en hij best aardig is (maar wel een softie en niet mijn type)
  donderdag 26 maart 2009 @ 14:07:04 #291
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_67429280
mn paracetamolletjes zijn duidelijk uitgewerkt: ik zit hier met een gloeihoofd en waterige oogjes ontzettend oppervlakkig te ademen door mn mond... ik lijk wel een verkouden peuter
pi_67429315
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 14:07 schreef kwakveense het volgende:
mn paracetamolletjes zijn duidelijk uitgewerkt: ik zit hier met een gloeihoofd en waterige oogjes ontzettend oppervlakkig te ademen door mn mond... ik lijk wel een verkouden peuter
join the club

mijn ibu's lijken nu wel ff te helpen, da's fijn want zit weer handleidingen te vertalen
Ja doei.
pi_67429399
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 14:03 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

en harsen

?

Rene maakt wel 's een grapje door te zeggen dat ik dat dan maar moet doen, maar dat lijkt me niet kunnen, toch?
Misschien later als ik geld heb maar eens zo'n laserbehandeling? Of toch epileren.. hoe lang ben je daar mee bezig?
Ik gebruik gewoon zo'n Silképil, of hoe dat heet. Voor je benen sowieso een aanrader; die pijn went echt in no time, en het resultaat is bij veel vrouwen zoveel mooier!

Als je het eens probeert op je oksels en/of bikinilijn: zorg dat de haartjes echt kort zijn, anders doet het wel echt zeer
Uiteindelijk kost het net zoveel tijd als scheren, hoor. Maar het resultaat is gewoon mooier.
  donderdag 26 maart 2009 @ 14:09:47 #294
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_67429413
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 14:07 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

join the club

mijn ibu's lijken nu wel ff te helpen, da's fijn want zit weer handleidingen te vertalen
ik heb thuis ibu's
en paracetamol met coffeine
en paracetamol met codeďne
en pilletjes waar ik slaperig van word zodat ik een middagdutje zou kunnen doen

maar nu nog even verder artikelen lezen.
pi_67429508
Kwakveense, volgens mij is vooral de combi paracetamol-cafeine-aspirine de bom, moet je eens op googelen!
pi_67429542
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 14:09 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik gebruik gewoon zo'n Silképil, of hoe dat heet. Voor je benen sowieso een aanrader; die pijn went echt in no time, en het resultaat is bij veel vrouwen zoveel mooier!

Als je het eens probeert op je oksels en/of bikinilijn: zorg dat de haartjes echt kort zijn, anders doet het wel echt zeer
Uiteindelijk kost het net zoveel tijd als scheren, hoor. Maar het resultaat is gewoon mooier.
Silkepil dus.. ik mocht nog een verjaardagscadeau kiezen
maar ik wilde ook al een keukenmachine (moet nog even uitzoeken welke ik wil en welke goed is, jij nog tips?) dus moet denk ik kiezen
Ja doei.
  donderdag 26 maart 2009 @ 14:16:52 #297
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_67429668
Ik ben niet echt positief over epileren: m'n benen worden niet echt glad (tenzij ik een hele poos niet geëpileerd heb, dan is er nog een schijn van gladheid) en als ik het daarna wil bijhouden krijg ik last van ingegroeide haartjes die ook als ze eenmaal uit gekomen zijn een bultje achterlaten wat uiteindelijk resulteert in een litteken. Mijn benen zijn een slagveld, baal er echt goed van . En niet ontharen is uiteraard ook geen optie. Ik heb wel eens speciaal spul geprobeerd om de ingegroeide haartjes uit te laten komen (Ingrow Go ), maar dat hielp ook niet .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 26 maart 2009 @ 14:18:10 #298
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_67429723
Huh?!

Deze pm krijg ik net:
quote:
hoi, ik ben steve.

mijn nichtje gaat haar 1ste communie doen en ik wou haar een speciale verassing geven , hopelijk kan je mij daarbij helpen.
mijn nichtje is een GROOTTE fan van jullie maar heeft nog geen concert meegemaakten daardoor geen gesigneerde fotos van jullie. mijn vraag aan jouw is , of je gesigneerde fotos van jullie op kan sturen met mss nog een felecitatie met haar 1ste communie. dit zou mij haar echt een gelukkige communie kunnen bezorgen. hopelijk kan je mij helpen. laat a.u.b iets terug horen via mijn netlog.

als het zou lukken kan je het opsturen naar xxx. met vriendelijke groet steve.
Waar gaat dit over? .

[ Bericht 2% gewijzigd door Viking84 op 26-03-2009 14:32:39 ]
Niet meer actief op Fok!
pi_67429769
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 14:18 schreef Viking84 het volgende:
Huh?!

Deze pm krijg ik net:
[..]

Waar gaat dit over? .
wtf?
Ja doei.
  donderdag 26 maart 2009 @ 14:19:58 #300
3185 Adelante
To let it go now
pi_67429793
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 14:18 schreef Viking84 het volgende:
Huh?!

Deze pm krijg ik net:
[..]

Waar gaat dit over? .
Je heet niet toevallig Kathleen?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')