Moet je in België zijnquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:32 schreef motorbloempje het volgende:
ik verbaas me altijd hoe comfortabel sommige vrouwen met hun lichaam zijn.. zeg maar....
en hoeveel niet het daar beneden bijhouden![]()
die echt gewoon naakt ronddartelen... ik zal dat denk ik nooit kunnen. Ik douche wel dan enzo, maar altijd nog met buik in en in een hoekje en zo snel mogelijk weer afdrogen enzo
ik wou dat ik ook zo comfortabel kon doen
In Amsterdam, Amstelveen en omstreken zijn er ook genoeg die dat hebben hoorquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Moet je in België zijnEcht veel vrouwen met harige oksels&schaamstreek
Een beetje gezond besef dat mensen er misschien niet op zitten te wachten dat ze zo ronddartelen is voor sommige vrouwen anders ook niet slecht.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:32 schreef motorbloempje het volgende:
ik verbaas me altijd hoe comfortabel sommige vrouwen met hun lichaam zijn.. zeg maar....
en hoeveel niet het daar beneden bijhouden![]()
die echt gewoon naakt ronddartelen... ik zal dat denk ik nooit kunnen. Ik douche wel dan enzo, maar altijd nog met buik in en in een hoekje en zo snel mogelijk weer afdrogen enzo
ik wou dat ik ook zo comfortabel kon doen
Compleet kaal: niet verplicht.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:40 schreef loveli het volgende:
Oksels niet scheren vind ik een misdaad, maar elders compleet kaal vind ik ook weer zo extreem. Ben ik ouderwets?
Baaaaah moest dat? Nu heb ik visioenenquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Compleet kaal: niet verplicht.
Zijkanten bijwerken: toch wel een goed idee
Ik zag op een gegeven moment moeder en dochter in het zwembad (gemeenschappelijke kleedkamer): schaamhaar tot aan navel en tot halverwege de dijenEcht borsthaar
Grutten, dat is best schrikken
Voor mij hoeft dat ook niet. Ik vind het het mooist als er een klein driehoekje is, heel kort gewiekt. Helemaal kaal is zo pedofielerig. En in de sauna zie je dan ook van die mensen die daar allemaal bultjes hebben ipv haartjes. Charming!! Bij mannen vind ik het helemáál lelijk als het helemaal kaal is daar.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:40 schreef loveli het volgende:
Oksels niet scheren vind ik een misdaad, maar elders compleet kaal vind ik ook weer zo extreem. Ben ik ouderwets?
Ik snap dat nooit. Het is toch iemand die je ooit leuk hebt gevonden. Waarom is hij nu ineens huu dan?? Of heeft ie rare dingen geflikt??quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zag m'n ex net in de supermarkt. Huu.
Ik epileerquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:48 schreef motorbloempje het volgende:
hoe voorkom je bultjes dan?
als ik 't echt echt echt mooi glad wil hebben moet het een paar dagen ' staan 'en dan weghalen (langer haar gaat makkelijker?) maar 2 dagen daarna is 't echt een hel
Nah... Wat is er mis met korthouden?quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:49 schreef Mini_rulez het volgende:
Helemaal kaal vind ik ook lelijk maar ik weet niet echt een tussenvorm die er niet raar uitziet.
Bij mannen vind ik een volle bos trouwens veel lelijker, doe dan maar kaal.
Ik denk dat ik toen op vakantie was, want het zegt me weinig.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:50 schreef loveli het volgende:
Co, laat je geheugen je deze keer in de steek? De details weet ik niet meer, maar ex van DaD is geen fris persoon. Hij ging iig vreemd.
Als ze maar een andere tondeuse gebruiken dan die voor hun hoofdhaar.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nah... Wat is er mis met korthouden?
Behoorlijk rare dingen ja. Ik heb bij een psycholoog gezeten door hem.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:48 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit. Het is toch iemand die je ooit leuk hebt gevonden. Waarom is hij nu ineens huu dan?? Of heeft ie rare dingen geflikt??
I'm telling you: de eerste drie keer doet het helse pijn, maar het went snel. Ook voor oksels&bikinilijnquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:59 schreef motorbloempje het volgende:
tips en trucs vind ik altijd wel fijn
maar epileren
auw
bij omaatjes valt het heel vaak gewoon "uit"volgens mij. net als ze op hun hoofd ook een beetje kaal worden...quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:44 schreef Daph_ het volgende:
Het is trouwens ook raar om een omaatje naakt in de kleedkamer te zien die alles weg heeft gehaald
enquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
I'm telling you: de eerste drie keer doet het helse pijn, maar het went snel. Ook voor oksels&bikinilijn
Groot voordeel: je krijgt geen stoppeltjes
Anders: koop zo'n zwarte turkse scrubwashand, regelmatig scrubben (na het douchen, als je huid een beetje zacht is).
join the clubquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:07 schreef kwakveense het volgende:
mn paracetamolletjes zijn duidelijk uitgewerkt: ik zit hier met een gloeihoofd en waterige oogjes ontzettend oppervlakkig te ademen door mn mond...ik lijk wel een verkouden peuter
Ik gebruik gewoon zo'n Silképil, of hoe dat heet. Voor je benen sowieso een aanrader; die pijn went echt in no time, en het resultaat is bij veel vrouwen zoveel mooier!quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
enharsen
?
Rene maakt wel 's een grapje door te zeggen dat ik dat dan maar moet doen, maar dat lijkt me niet kunnen, toch?
Misschien later als ik geld heb maar eens zo'n laserbehandeling? Of toch epileren.. hoe lang ben je daar mee bezig?![]()
ik heb thuis ibu'squote:Op donderdag 26 maart 2009 14:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
join the club![]()
mijn ibu's lijken nu wel ff te helpen, da's fijn want zit weer handleidingen te vertalen
Silkepil dus.. ik mocht nog een verjaardagscadeau kiezenquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik gebruik gewoon zo'n Silképil, of hoe dat heet. Voor je benen sowieso een aanrader; die pijn went echt in no time, en het resultaat is bij veel vrouwen zoveel mooier!
Als je het eens probeert op je oksels en/of bikinilijn: zorg dat de haartjes echt kort zijn, anders doet het wel echt zeer
Uiteindelijk kost het net zoveel tijd als scheren, hoor. Maar het resultaat is gewoon mooier.
Waar gaat dit over?quote:hoi, ik ben steve.
mijn nichtje gaat haar 1ste communie doen en ik wou haar een speciale verassing geven , hopelijk kan je mij daarbij helpen.
mijn nichtje is een GROOTTE fan van jullie maar heeft nog geen concert meegemaakten daardoor geen gesigneerde fotos van jullie. mijn vraag aan jouw is , of je gesigneerde fotos van jullie op kan sturen met mss nog een felecitatie met haar 1ste communie. dit zou mij haar echt een gelukkige communie kunnen bezorgen. hopelijk kan je mij helpen. laat a.u.b iets terug horen via mijn netlog.
als het zou lukken kan je het opsturen naar xxx. met vriendelijke groet steve.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:18 schreef Viking84 het volgende:
Huh?!
Deze pm krijg ik net:
[..]
Waar gaat dit over?.
Je heet niet toevallig Kathleen?quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:18 schreef Viking84 het volgende:
Huh?!
Deze pm krijg ik net:
[..]
Waar gaat dit over?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |