abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67427820
Ik douche ook nooit in de sportsschool. Niet uit preutsheid, maar ik vind het daar niet fijn. Zoveel kakelende vrouwen bij elkaar, ik hou er niet van.

Dus ga ik thuis in bad.
pi_67427903
ik verbaas me altijd hoe comfortabel sommige vrouwen met hun lichaam zijn.. zeg maar....
en hoeveel niet het daar beneden bijhouden die echt gewoon naakt ronddartelen... ik zal dat denk ik nooit kunnen. Ik douche wel dan enzo, maar altijd nog met buik in en in een hoekje en zo snel mogelijk weer afdrogen enzo ik wou dat ik ook zo comfortabel kon doen
Ja doei.
pi_67427908
Badderen
  Vis een optie? donderdag 26 maart 2009 @ 13:34:48 #254
70532 loveli
N
pi_67428010
Let op de google ads!
crap in = crap out
pi_67428020
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 13:32 schreef motorbloempje het volgende:
ik verbaas me altijd hoe comfortabel sommige vrouwen met hun lichaam zijn.. zeg maar....
en hoeveel niet het daar beneden bijhouden die echt gewoon naakt ronddartelen... ik zal dat denk ik nooit kunnen. Ik douche wel dan enzo, maar altijd nog met buik in en in een hoekje en zo snel mogelijk weer afdrogen enzo ik wou dat ik ook zo comfortabel kon doen
Moet je in België zijn Echt veel vrouwen met harige oksels&schaamstreek
pi_67428076
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 13:34 schreef loveli het volgende:
Let op de google ads!
quote:
Sexverslaving
Opname in Nederland binnen 24 uur! Privézorg: Effectief en Succesvol
!!
pi_67428116
Ik dartel vrolijk bloot rond, boeit me niets.
En wel netjes geschoren.
  Vis een optie? donderdag 26 maart 2009 @ 13:37:33 #258
70532 loveli
N
pi_67428119
De eerste drie die er bij mij stonden waren:
Relatiebemiddeling, Gratis Vrouwen en Single Ukraine Ladies!
crap in = crap out
pi_67428143
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 13:34 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Moet je in België zijn Echt veel vrouwen met harige oksels&schaamstreek
In Amsterdam, Amstelveen en omstreken zijn er ook genoeg die dat hebben hoor
pi_67428156
Ik ben preuts douchte met mn basketbalteam wel gewoon na de training (maar dat ging in het begin ook niet van harte, maar het went!) en in de sportschool douche ik alleen als ik gelijk door moet naar iets/iemand anders, maar tegenwoordig duik ik de douche in bij de zonnebanken Kan ik in mn eentje en die is warmer
Maar naakt rondlopen doe ik niet, ook niet als ik alleen ben
In ondergoed heb ik er tegenwoordig geen problemen meer mee! Ik kleed me eigenlijk overal wel om als het moet
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_67428175
Privacy telt wat mij betreft meer mee dan preutsheid, ja. Gewoon af en toe een momentje voor jezelf, zonder dat je rekening hoeft te houden met anderen. Meestal stel ik me er zelf wel op in, maar bij langer dan 5 dagen in gezelschap anders dan mijn vriend, begint het toch een beetje benauwend te worden.
Venus in pocketformaat
© loveli
  Vis een optie? donderdag 26 maart 2009 @ 13:40:00 #262
70532 loveli
N
pi_67428197
Oksels niet scheren vind ik een misdaad, maar elders compleet kaal vind ik ook weer zo extreem. Ben ik ouderwets?
crap in = crap out
pi_67428203
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 13:32 schreef motorbloempje het volgende:
Een beetje gezond besef dat mensen er misschien niet op zitten te wachten dat ze zo ronddartelen is voor sommige vrouwen anders ook niet slecht.

Ik vraag me af welke post die reclame over seksverslaving heeft veroorzaakt!
Are you pondering what I'm pondering?
pi_67428229
Ik zag m'n ex net in de supermarkt. Huu.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_67428289
Compleet kaal daar hoeft van mij ook niet, maar ik vind het wel zo netjes om het een beetje bij tehouden. Je ziet soms bossen....

En in de sportschool douche ik ook liever niet, maar dat is meer vanwege de slappe straal. Daar kan ik écht mijn haar niet wassen binnen het uur!!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_67428348
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 13:40 schreef loveli het volgende:
Oksels niet scheren vind ik een misdaad, maar elders compleet kaal vind ik ook weer zo extreem. Ben ik ouderwets?
Compleet kaal: niet verplicht.
Zijkanten bijwerken: toch wel een goed idee

Ik zag op een gegeven moment moeder en dochter in het zwembad (gemeenschappelijke kleedkamer): schaamhaar tot aan navel en tot halverwege de dijen Echt borsthaar Grutten, dat is best schrikken
pi_67428368
Het is trouwens ook raar om een omaatje naakt in de kleedkamer te zien die alles weg heeft gehaald
pi_67428392
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 13:44 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Compleet kaal: niet verplicht.
Zijkanten bijwerken: toch wel een goed idee

Ik zag op een gegeven moment moeder en dochter in het zwembad (gemeenschappelijke kleedkamer): schaamhaar tot aan navel en tot halverwege de dijen Echt borsthaar Grutten, dat is best schrikken
Baaaaah moest dat? Nu heb ik visioenen
pi_67428409
oksels scheer ik ALTIJD helemaal (niet zo ' uiteraard' blijkt dus weer )

' daar beneden ' altijd een klein plukje anders ziet het er zo kaal uit, maar verder wel netjes bijgehouden.
Alleen haaaaat ik 't scheren daar echt bultjes
Ja doei.
pi_67428412
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 13:40 schreef loveli het volgende:
Voor mij hoeft dat ook niet. Ik vind het het mooist als er een klein driehoekje is, heel kort gewiekt. Helemaal kaal is zo pedofielerig. En in de sauna zie je dan ook van die mensen die daar allemaal bultjes hebben ipv haartjes. Charming!! Bij mannen vind ik het helemáál lelijk als het helemaal kaal is daar.
  Vis een optie? donderdag 26 maart 2009 @ 13:46:10 #271
70532 loveli
N
pi_67428420
Knolselderij!
crap in = crap out
pi_67428470
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 13:46 schreef loveli het volgende:
Knolselderij!
pi_67428499
hoe voorkom je bultjes dan?

als ik 't echt echt echt mooi glad wil hebben moet het een paar dagen ' staan ' en dan weghalen (langer haar gaat makkelijker?) maar 2 dagen daarna is 't echt een hel
Ja doei.
pi_67428516
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 13:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zag m'n ex net in de supermarkt. Huu.
Ik snap dat nooit. Het is toch iemand die je ooit leuk hebt gevonden. Waarom is hij nu ineens huu dan?? Of heeft ie rare dingen geflikt??
pi_67428572
Helemaal kaal vind ik ook lelijk maar ik weet niet echt een tussenvorm die er niet raar uitziet.
Bij mannen vind ik een volle bos trouwens veel lelijker, doe dan maar kaal.
Are you pondering what I'm pondering?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')