Moet je in België zijnquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:32 schreef motorbloempje het volgende:
ik verbaas me altijd hoe comfortabel sommige vrouwen met hun lichaam zijn.. zeg maar....
en hoeveel niet het daar beneden bijhouden![]()
die echt gewoon naakt ronddartelen... ik zal dat denk ik nooit kunnen. Ik douche wel dan enzo, maar altijd nog met buik in en in een hoekje en zo snel mogelijk weer afdrogen enzo
ik wou dat ik ook zo comfortabel kon doen
In Amsterdam, Amstelveen en omstreken zijn er ook genoeg die dat hebben hoorquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Moet je in België zijnEcht veel vrouwen met harige oksels&schaamstreek
Een beetje gezond besef dat mensen er misschien niet op zitten te wachten dat ze zo ronddartelen is voor sommige vrouwen anders ook niet slecht.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:32 schreef motorbloempje het volgende:
ik verbaas me altijd hoe comfortabel sommige vrouwen met hun lichaam zijn.. zeg maar....
en hoeveel niet het daar beneden bijhouden![]()
die echt gewoon naakt ronddartelen... ik zal dat denk ik nooit kunnen. Ik douche wel dan enzo, maar altijd nog met buik in en in een hoekje en zo snel mogelijk weer afdrogen enzo
ik wou dat ik ook zo comfortabel kon doen
Compleet kaal: niet verplicht.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:40 schreef loveli het volgende:
Oksels niet scheren vind ik een misdaad, maar elders compleet kaal vind ik ook weer zo extreem. Ben ik ouderwets?
Baaaaah moest dat? Nu heb ik visioenenquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Compleet kaal: niet verplicht.
Zijkanten bijwerken: toch wel een goed idee
Ik zag op een gegeven moment moeder en dochter in het zwembad (gemeenschappelijke kleedkamer): schaamhaar tot aan navel en tot halverwege de dijenEcht borsthaar
Grutten, dat is best schrikken
Voor mij hoeft dat ook niet. Ik vind het het mooist als er een klein driehoekje is, heel kort gewiekt. Helemaal kaal is zo pedofielerig. En in de sauna zie je dan ook van die mensen die daar allemaal bultjes hebben ipv haartjes. Charming!! Bij mannen vind ik het helemáál lelijk als het helemaal kaal is daar.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:40 schreef loveli het volgende:
Oksels niet scheren vind ik een misdaad, maar elders compleet kaal vind ik ook weer zo extreem. Ben ik ouderwets?
Ik snap dat nooit. Het is toch iemand die je ooit leuk hebt gevonden. Waarom is hij nu ineens huu dan?? Of heeft ie rare dingen geflikt??quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zag m'n ex net in de supermarkt. Huu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |