abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 maart 2009 @ 11:22:09 #201
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_67423279
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 09:47 schreef conleche het volgende:
En McAbba: niet alle mannen worden mooier als ze ouder worden hoor. Eigenlijk is dat maar zelden het geval. Beware of kaalheid, bierbuiken en hangzakken!!!
over kaalheid en bierbuik hoef ik me geen zorgen te maken....en hangzakken...naja, ik blijf maar hardlopen dan
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_67423361
Hangzakken?
Is dat wat ik denk dat het is?
Are you pondering what I'm pondering?
  donderdag 26 maart 2009 @ 11:26:27 #203
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_67423415
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 11:24 schreef Mini_rulez het volgende:
Hangzakken?
ik lees die term nog eens goed, en nu ben ik in de war...

Co....?
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_67423490
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 11:24 schreef Mini_rulez het volgende:
Hangzakken?
Ik weet niet wat jij denkt. Maar of hardlopen daar een positief voorkomingseffect op heeft, waag ik weer te betwijfelen. Ik denk dat een shock absorber dan op zijn plaats is.

Ik maar eens werken.
pi_67423513
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 11:26 schreef Abbadon het volgende:

[..]

ik lees die term nog eens goed, en nu ben ik in de war...

Co....?
Moet je 's in een sauna rondkijken, dan weet je wat ze bedoelt
  donderdag 26 maart 2009 @ 11:29:59 #206
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_67423552
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 11:29 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

het kwartje is inmiddels gevallen, thank you very much
pi_67423745
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 11:29 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Dat is juist de regio waar ik in een sauna expres niet naar kijk...
pi_67423804
Bij ons in de sportschool lopen de oudere dames toch allemaal naakt door de kleedkamer dus voor dat idee hoef ik niet eens naar de sauna
pi_67423837
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 11:37 schreef Daph_ het volgende:
Bij ons in de sportschool lopen de oudere dames toch allemaal naakt door de kleedkamer dus voor dat idee hoef ik niet eens naar de sauna

Dames??
pi_67423871
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 11:37 schreef Daph_ het volgende:
Dames met hangzakken?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  donderdag 26 maart 2009 @ 11:40:27 #211
3185 Adelante
To let it go now
pi_67423894
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 11:39 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Dames met hangzakken?
Hangende theezakjes?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_67423937
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 11:38 schreef conleche het volgende:

[..]

Dames??
Ja van die oude dametjes
pi_67423952
Hangzakken, theezakjes, hangende flubberbillen, spataderen, zwabberarmen.. Alles komt voorbij
pi_67424049
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 11:28 schreef conleche het volgende:

Ik maar eens werken.
goeie
Ja doei.
  donderdag 26 maart 2009 @ 11:47:45 #215
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_67424163
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 20:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
kwakveense, ik heb speciaal voor jou vanavond twéé vissticks gegeten, uit de oven!
hoezee ende joechei!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_67424371
Maar ga je in zo'n kleedkamersituatie dan naar die vrouwtjes kijken? Ik weet dan echt niet meer waar ik moet kijken. Naar ze kijken vind ik raar, maar expres wegkijken valt ook op. Ik vergeet in zo'n situatie altijd helemaal hoe ik normaal zou doen.
Zelfde probleem had ik trouwens de afgelopen 2 dagen toen ik een hotelkamer moest delen met een mannelijke studiegenoot.
  donderdag 26 maart 2009 @ 11:58:01 #217
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_67424561
goot meuning.

hier nog een proester en sniffelaar. gisteravond begonnen mn ogen "heet" te worden - das het eerste teken van echte koorts bij mij...
heb er vanochtend een anti-histamine (restje hooikoortsklachten) twee antigrippine (paracetamol met coffeine) en een 100 mg retard vitamine c pil +bioflavonoiden ingegooid. ik voel me nu wel wat beter, maar dat is zomaar weer weg als mn paracetamolletjes zijn uitgewerkt vrees ik...

hmpf.
pi_67424567
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 11:53 schreef Mini_rulez het volgende:
Maar ga je in zo'n kleedkamersituatie dan naar die vrouwtjes kijken? Ik weet dan echt niet meer waar ik moet kijken. Naar ze kijken vind ik raar, maar expres wegkijken valt ook op. Ik vergeet in zo'n situatie altijd helemaal hoe ik normaal zou doen.
Zelfde probleem had ik trouwens de afgelopen 2 dagen toen ik een hotelkamer moest delen met een mannelijke studiegenoot.
Wat stom!!
Ik krijg altijd m'n eigen hotelkamer nu, ben de enige vrouw hier Heb eerder in Delft weleens met een studiegenote op een kamer geslapen. Maar een vent? Ik zou protesteren.
pi_67424644
Ik heb ook gemengde gevoelens over naaktloperij. Ik ging eens ergens zwemmen, toen we een middagje vrij hadden, tijdens het draaien van een film en we ergens 3 maanden in Friesland vastzaten. En we kwamen toevallig (?) op een stuk naaktstrand. Op zich heb ik daar niet zo'n probleem mee, om naakt te zonnen en zwemmen gaat ook nog. Maar toen ik na half te zijn weggedoezeld opkeek, keek ik recht in het gat van de cateraarster, die voor mijn neus broodjes aan het smeren was op haar hurken. Trauma. Ik zie het nóg voor me. Brrrrrr.

Nu ik dit zo aan jullie vertel, hebben jullie ook een trauma prbly. Maar hee! Gedeeld trauma is half trauma!!
pi_67424706
Ieuwwww!

Ik ga trouwens niet zwemmen, heb ik besloten. Doe ik morgen wel. Ik ga wel een rondje rennen na de pilatesles.
pi_67424766
Nou het is niet dat ik er expres naar kijk ofzo, maar aan de andere kant van de kleedkamer hangt een enorme spiegel dus ik zie ze eigenlijk altijd wel Ze lopen allemáál naakt rond daar, na een les ofzo. En dan zijn ze ook met zijn 25en ofzo (de kleedkamer is wel groot, maar niet erg logisch ingedeeld dus tja.. ) En inderdaad, zo expres wegkijken is ook zo raar
pi_67424821
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 12:04 schreef Daph_ het volgende:
Nou het is niet dat ik er expres naar kijk ofzo, maar aan de andere kant van de kleedkamer hangt een enorme spiegel dus ik zie ze eigenlijk altijd wel Ze lopen allemáál naakt rond daar, na een les ofzo. En dan zijn ze ook met zijn 25en ofzo (de kleedkamer is wel groot, maar niet erg logisch ingedeeld dus tja.. ) En inderdaad, zo expres wegkijken is ook zo raar
Zit jij misschien op mijn sportschool?? Wij hebben ook zo'n raar ingedeelde kleedkamer!!
pi_67424866
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 11:58 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Wat stom!!
Ik krijg altijd m'n eigen hotelkamer nu, ben de enige vrouw hier Heb eerder in Delft weleens met een studiegenote op een kamer geslapen. Maar een vent? Ik zou protesteren.
Ach, ik vond het op zich niet zo erg, en anders had er een extra kamer geboekt moeten worden. We waren naar een congres en we waren echt alleen op die hotelkamer om (kort) te slapen. Hij ging zelfs even weg zodat ik me om kon kleden. Alleen had ik een pyjama mee waardoor het na het omkleden wel weer normaal was, maar hij dus niet...
pi_67424898
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 12:06 schreef conleche het volgende:

[..]

Zit jij misschien op mijn sportschool?? Wij hebben ook zo'n raar ingedeelde kleedkamer!!
Weet ik niet, op welke sportschool zit jij?
pi_67424964
Bij de Ceintuurbaan in de buurt.
pi_67425202
Ik ga maar eens richting trein, genoeg geleerd voor nu .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_67425259
Nee, daar zit ik niet
  donderdag 26 maart 2009 @ 12:24:54 #228
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_67425439
succes met je tentamen chico!
pi_67425471
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 12:17 schreef Chicolate het volgende:
Succes!
pi_67425496
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 12:17 schreef Chicolate het volgende:
succes!!!

het tentamen wat vrijdag nagekeken zou zijn is nu pas na het weekend nagekeken ben zo benieuwd!
nog een weekend houtje bijten dan dus maar
Ja doei.
pi_67425534
Succes met je tentamen chico!
pi_67425864
Ik heb ook wel eens met mannelijke studiegenoten op 1 kamer geslapen. Ik vind het geen probleem, zolang er een badkamer is die op slot kan. Dan kleed ik me daar wel om enzo. En meestal is het programma zo druk dat je er inderdaad echt alleen maar slaapt.

Chico, succes!

En aan alle zieken (jeetje wat heerst er nu opeens, zo in het begin van de lente!!) beterschap.
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 26 maart 2009 @ 12:44:09 #233
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_67426145
Yo.

O: snee brood
T: cup a soup
S: marathonkotsen

Ik voel me meteen een stuk beter
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_67426348
heb je nou al een dok gebeld
Ja doei.
  donderdag 26 maart 2009 @ 12:51:16 #235
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_67426387
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 12:49 schreef motorbloempje het volgende:
heb je nou al een dok gebeld
Nee dan zegt ie "ja griep, uitzieken"
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  donderdag 26 maart 2009 @ 13:07:59 #236
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_67427032
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 12:44 schreef Muis006 het volgende:
Yo.

O: snee brood
T: cup a soup
S: marathonkotsen

Ik voel me meteen een stuk beter
als je griep hebt kots je doorgaans niet (tenzij t buikgriep is) niet lopen raden wat een dokter zegt, wie weet is t iets waar ie wél wat aan kan doen
  donderdag 26 maart 2009 @ 13:09:32 #237
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_67427098
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 12:36 schreef Phaidra het volgende:
Ik heb ook wel eens met mannelijke studiegenoten op 1 kamer geslapen. Ik vind het geen probleem, zolang er een badkamer is die op slot kan. Dan kleed ik me daar wel om enzo. En meestal is het programma zo druk dat je er inderdaad echt alleen maar slaapt.

Chico, succes!

En aan alle zieken (jeetje wat heerst er nu opeens, zo in het begin van de lente!!) beterschap.
ik heb de afgelopen jaren me zo vaak vrijwel volledig ontkleed met heel veel mensen erbij, dat het me weinig meer doet: voor elk concert moet je omkleden, meestal in een ruimte met ongeveer 100 mensen, en op tournees nog veel erger.... maar t viel me op dat bij t koor van mini veel meer mensen al in concertkleding kwamen naar de repetitie... dat zijn wij niet echt gewend om te doen...
pi_67427148
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 13:07 schreef kwakveense het volgende:

[..]

als je griep hebt kots je doorgaans niet (tenzij t buikgriep is) niet lopen raden wat een dokter zegt, wie weet is t iets waar ie wél wat aan kan doen
dat dus..
Ja doei.
pi_67427170
Kwakveense, ik vind enkel omkleden nog wel iets anders dan een hotelkamer delen... Magoe, in mijn geval gaat het dan ook vaak meteen om een nacht of 5, meestal. En dan vind ik wat privacy toch wel fijn
pi_67427233
Het viel mij ook op dat er zaterdag zo weinig mensen waren die zich nog om moesten kleden, vroeger deed bijna iedereen dat. Misschien hadden mensen geen zin om nog een set kleren mee te nemen naar het feest ofzo.
Eigenlijk vind ik het juist minder erg naarmate er meer mensen bij zijn...
pi_67427295
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 13:09 schreef kwakveense het volgende:

[..]

ik heb de afgelopen jaren me zo vaak vrijwel volledig ontkleed met heel veel mensen erbij, dat het me weinig meer doet: voor elk concert moet je omkleden, meestal in een ruimte met ongeveer 100 mensen, en op tournees nog veel erger.... maar t viel me op dat bij t koor van mini veel meer mensen al in concertkleding kwamen naar de repetitie... dat zijn wij niet echt gewend om te doen...
juh, bij de reddingsbrigade douchten we ook altijd samen en zulks, gewoon samen omkleden enzo maar toen was ik niet op mijn dikst.

Toen ik op mn dikst was durfde ik het echt niet meer en stond ik in sportscholen ook altijd helemaal en en nee, dan ging ik in sportkleding naar huis en daar pas douchen enzo
Ja doei.
  donderdag 26 maart 2009 @ 13:18:47 #242
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_67427418
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 13:12 schreef ColdFeet het volgende:
Kwakveense, ik vind enkel omkleden nog wel iets anders dan een hotelkamer delen... Magoe, in mijn geval gaat het dan ook vaak meteen om een nacht of 5, meestal. En dan vind ik wat privacy toch wel fijn
ja das waar. nou ja, met aparte bedden zou ik t weer niet zo erg vinden... met een kerel in een tweepersoonsbed is dan weer minder...
  donderdag 26 maart 2009 @ 13:19:24 #243
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_67427443
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 13:15 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

juh, bij de reddingsbrigade douchten we ook altijd samen en zulks, gewoon samen omkleden enzo maar toen was ik niet op mijn dikst.

Toen ik op mn dikst was durfde ik het echt niet meer en stond ik in sportscholen ook altijd helemaal en en nee, dan ging ik in sportkleding naar huis en daar pas douchen enzo
oh ik douche nog steeds niet graag in gezelschap. en gemengde sauna's vind ik ook best eng... maar ik moet t van mezelf niet eng vinden zeg maar. en gewoon doen.
pi_67427506
Ik douche nog steeds niet bij de sportschool. Ik voel me er niet fijn bij om te douchen met allemaal mensen om me heen enzo. Nee, ik ga nog steeds in sportkleding naar huis om me daar te douchen .

Wie weet komt het nog
pi_67427518
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 13:18 schreef kwakveense het volgende:

[..]

ja das waar. nou ja, met aparte bedden zou ik t weer niet zo erg vinden... met een kerel in een tweepersoonsbed is dan weer minder...
Nja, noem mij een autist, maar ik vind sowieso dat zo'n conferentie best veelgevraagd is... Continu met je collega's dingen doen (ontbijt, diner, je ziet elkaar overdag toch regelmatig...). Ik vind mijn collega's erg aardig, maar zo'n week is voor mij echt een overkill. Dus dan ben ik blij dat ik de enige vrouw ben en gewoon een kamer voor mezelf heb

Met mannelijke vrienden op een kamer slapen vind ik overigens een ander verhaal.

[ Bericht 0% gewijzigd door ColdFeet op 26-03-2009 13:30:17 ]
pi_67427599
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 13:19 schreef kwakveense het volgende:

[..]

oh ik douche nog steeds niet graag in gezelschap. en gemengde sauna's vind ik ook best eng... maar ik moet t van mezelf niet eng vinden zeg maar. en gewoon doen.
douche doe ik inmiddels wel in de sportschool
daar ben ik wel trots op of de rest daar blij mee is weet ik niet
Ja doei.
pi_67427714
Douchen op de sportschool deed ik altijd wel. Nu niet meet (na het spinnen); ik moet nog best een eind fietsen erna, en dat vind ik niet lekker, zo vers-gedoucht op de fiets
Met zwemmen is natuurlijk makkelijker; dan douche je gewoon in badpak.
pi_67427781
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 13:26 schreef ColdFeet het volgende:
Douchen op de sportschool deed ik altijd wel. Nu niet meet (na het spinnen); ik moet nog best een eind fietsen erna, en dat vind ik niet lekker, zo vers-gedoucht op de fiets
juh, idd, als ik nog naar huis moet (half uur fietsen, heuvel op) dan douche ik niet, maar als ik tussen colleges door sport wel
Ja doei.
  Vis een optie? donderdag 26 maart 2009 @ 13:28:47 #249
70532 loveli
N
pi_67427785
Bij m'n zus in de sportschool met sauna liep ook iedereen maar naakt rond. Vooral de oudere vrouwen hebben nergens last van, met al hun plooien en vouwen deinen ze van kleedkamer naar sauna en omgekeerd. Onmogelijk om weg te kijken. Goed voor de lijn, want in sommige gevallen verging me de eetlust.
crap in = crap out
  donderdag 26 maart 2009 @ 13:29:18 #250
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_67427806
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 13:21 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Nja, noem mij een autist, maar ik vind sowieso dat zo'n conferentie best veelgevraagd is... Continu met je collega's dingen doen (ontbijt, diner, je ziet elkaar overdag toch regelmatig...). Ik vind mijn collega's erg aardig, maar zo'n week is voor mij echt een overkill. Dus dan ben ik blij dat ik de enige vrouw ben en gewoon een kamer voor mezelf het

Met mannelijke vrienden op een kamer slapen vind ik overigens een ander verhaal.
is het ook! ik was dolgelukkig dat ik in munchen vorige zomer gewoon ene hotelkamer had, en dat onze begeleidster niet mee was.

de conferentie daarvoor ben ik idd. bijna gestorven van ellende omdat ik in een hostel zat (te laat geboekt) op een volle 8-persoons kamer, met naaktlopende spaanse vrouwen en twee turkse meisjes die in 1 bed sliepen (1 was er illegaal bij denk ik) en een heeeeele grote koffer midden in de kamer hadden staan. die leeg bleek te zijn.

mn collega's zaten in 1 klein hotel met onze begeleidster en voelden zich de hele weke ontzettend op de lip gezeten, met alles samen doen enzo...

een beetje comfort en rust tijdens een conferentie is idd. heel erg fijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')