over kaalheid en bierbuik hoef ik me geen zorgen te maken....en hangzakken...naja, ik blijf maar hardlopen danquote:Op donderdag 26 maart 2009 09:47 schreef conleche het volgende:
En McAbba: niet alle mannen worden mooier als ze ouder worden hoor. Eigenlijk is dat maar zelden het geval. Beware of kaalheid, bierbuiken en hangzakken!!!
ik lees die term nog eens goed, en nu ben ik in de war...quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:24 schreef Mini_rulez het volgende:
Hangzakken?
Is dat wat ik denk dat het is?
Ik weet niet wat jij denkt. Maar of hardlopen daar een positief voorkomingseffect op heeft, waag ik weer te betwijfelen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:24 schreef Mini_rulez het volgende:
Hangzakken?
Is dat wat ik denk dat het is?
Moet je 's in een sauna rondkijken, dan weet je wat ze bedoeltquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:26 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik lees die term nog eens goed, en nu ben ik in de war...![]()
Co....?
het kwartje is inmiddels gevallen, thank you very muchquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Moet je 's in een sauna rondkijken, dan weet je wat ze bedoelt
Dat is juist de regio waar ik in een sauna expres niet naar kijk...quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Moet je 's in een sauna rondkijken, dan weet je wat ze bedoelt
quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:37 schreef Daph_ het volgende:
Bij ons in de sportschool lopen de oudere dames toch allemaal naakt door de kleedkamer dus voor dat idee hoef ik niet eens naar de sauna
Dames met hangzakken?quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:37 schreef Daph_ het volgende:
Bij ons in de sportschool lopen de oudere dames toch allemaal naakt door de kleedkamer dus voor dat idee hoef ik niet eens naar de sauna
Hangende theezakjes?quote:
hoezee ende joechei!quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
kwakveense, ik heb speciaal voor jou vanavond twéé vissticks gegeten, uit de oven!
Wat stom!!quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:53 schreef Mini_rulez het volgende:
Maar ga je in zo'n kleedkamersituatie dan naar die vrouwtjes kijken? Ik weet dan echt niet meer waar ik moet kijken. Naar ze kijken vind ik raar, maar expres wegkijken valt ook op. Ik vergeet in zo'n situatie altijd helemaal hoe ik normaal zou doen.
Zelfde probleem had ik trouwens de afgelopen 2 dagen toen ik een hotelkamer moest delen met een mannelijke studiegenoot.
Zit jij misschien op mijn sportschool?? Wij hebben ook zo'n raar ingedeelde kleedkamer!!quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:04 schreef Daph_ het volgende:
Nou het is niet dat ik er expres naar kijk ofzo, maar aan de andere kant van de kleedkamer hangt een enorme spiegel dus ik zie ze eigenlijk altijd welZe lopen allemáál naakt rond daar, na een les ofzo. En dan zijn ze ook met zijn 25en ofzo (de kleedkamer is wel groot, maar niet erg logisch ingedeeld dus tja.. ) En inderdaad, zo expres wegkijken is ook zo raar
Ach, ik vond het op zich niet zo erg, en anders had er een extra kamer geboekt moeten worden. We waren naar een congres en we waren echt alleen op die hotelkamer om (kort) te slapen. Hij ging zelfs even weg zodat ik me om kon kleden. Alleen had ik een pyjama mee waardoor het na het omkleden wel weer normaal was, maar hij dus niet...quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat stom!!
Ik krijg altijd m'n eigen hotelkamer nu, ben de enige vrouw hierHeb eerder in Delft weleens met een studiegenote op een kamer geslapen. Maar een vent? Ik zou protesteren.
Weet ik niet, op welke sportschool zit jij?quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Zit jij misschien op mijn sportschool?? Wij hebben ook zo'n raar ingedeelde kleedkamer!!
Succes!quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:17 schreef Chicolate het volgende:
Ik ga maar eens richting trein, genoeg geleerd voor nu.
succes!!!quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:17 schreef Chicolate het volgende:
Ik ga maar eens richting trein, genoeg geleerd voor nu.
als je griep hebt kots je doorgaans nietquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:44 schreef Muis006 het volgende:
Yo.
O: snee brood
T: cup a soup
S: marathonkotsen
Ik voel me meteen een stuk beter
ik heb de afgelopen jaren me zo vaak vrijwel volledig ontkleed met heel veel mensen erbij, dat het me weinig meer doet: voor elk concert moet je omkleden, meestal in een ruimte met ongeveer 100 mensen, en op tournees nog veel erger.... maar t viel me op dat bij t koor van mini veel meer mensen al in concertkleding kwamen naar de repetitie... dat zijn wij niet echt gewend om te doen...quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:36 schreef Phaidra het volgende:
Ik heb ook wel eens met mannelijke studiegenoten op 1 kamer geslapen. Ik vind het geen probleem, zolang er een badkamer is die op slot kan. Dan kleed ik me daar wel om enzo. En meestal is het programma zo druk dat je er inderdaad echt alleen maar slaapt.
Chico, succes!
En aan alle zieken (jeetje wat heerst er nu opeens, zo in het begin van de lente!!) beterschap.![]()
dat dus..quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:07 schreef kwakveense het volgende:
[..]
als je griep hebt kots je doorgaans niet(tenzij t buikgriep is) niet lopen raden wat een dokter zegt, wie weet is t iets waar ie wél wat aan kan doen
juh, bij de reddingsbrigade douchten we ook altijd samen en zulks, gewoon samen omkleden enzo maar toen was ik niet op mijn dikst.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:09 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik heb de afgelopen jaren me zo vaak vrijwel volledig ontkleed met heel veel mensen erbij, dat het me weinig meer doet: voor elk concert moet je omkleden, meestal in een ruimte met ongeveer 100 mensen, en op tournees nog veel erger.... maar t viel me op dat bij t koor van mini veel meer mensen al in concertkleding kwamen naar de repetitie... dat zijn wij niet echt gewend om te doen...
ja das waar. nou ja, met aparte bedden zou ik t weer niet zo erg vinden... met een kerel in een tweepersoonsbed is dan weer minder...quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:12 schreef ColdFeet het volgende:
Kwakveense, ik vind enkel omkleden nog wel iets anders dan een hotelkamer delen... Magoe, in mijn geval gaat het dan ook vaak meteen om een nacht of 5, meestal. En dan vind ik wat privacy toch wel fijn
oh ik douche nog steeds niet graag in gezelschap. en gemengde sauna's vind ik ook best eng... maar ik moet t van mezelf niet eng vinden zeg maar. en gewoon doen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
juh, bij de reddingsbrigade douchten we ook altijd samen en zulks, gewoon samen omkleden enzo maar toen was ik niet op mijn dikst.
Toen ik op mn dikst was durfde ik het echt niet meer en stond ik in sportscholen ook altijd helemaalen
en nee, dan ging ik in sportkleding naar huis en daar pas douchen enzo
Nja, noem mij een autist, maar ik vind sowieso dat zo'n conferentie best veelgevraagd is... Continu met je collega's dingen doen (ontbijt, diner, je ziet elkaar overdag toch regelmatig...). Ik vind mijn collega's erg aardig, maar zo'n week is voor mij echt een overkill. Dus dan ben ik blij dat ik de enige vrouw ben en gewoon een kamer voor mezelf hebquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:18 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ja das waar. nou ja, met aparte bedden zou ik t weer niet zo erg vinden... met een kerel in een tweepersoonsbed is dan weer minder...
douche doe ik inmiddels wel in de sportschoolquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:19 schreef kwakveense het volgende:
[..]
oh ik douche nog steeds niet graag in gezelschap. en gemengde sauna's vind ik ook best eng... maar ik moet t van mezelf niet eng vinden zeg maar. en gewoon doen.
juh, idd, als ik nog naar huis moet (half uur fietsen, heuvel op) dan douche ik niet, maar als ik tussen colleges door sport welquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:26 schreef ColdFeet het volgende:
Douchen op de sportschool deed ik altijd wel. Nu niet meet (na het spinnen); ik moet nog best een eind fietsen erna, en dat vind ik niet lekker, zo vers-gedoucht op de fiets
is het ook! ik was dolgelukkig dat ik in munchen vorige zomer gewoon ene hotelkamer had, en dat onze begeleidster niet mee was.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nja, noem mij een autist, maar ik vind sowieso dat zo'n conferentie best veelgevraagd is... Continu met je collega's dingen doen (ontbijt, diner, je ziet elkaar overdag toch regelmatig...). Ik vind mijn collega's erg aardig, maar zo'n week is voor mij echt een overkill. Dus dan ben ik blij dat ik de enige vrouw ben en gewoon een kamer voor mezelf het
Met mannelijke vrienden op een kamer slapen vind ik overigens een ander verhaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |