kun je ook ergens zien hoeveel punten je per ronde gescoord hebt?quote:Op maandag 25 mei 2009 20:34 schreef Peterselieman het volgende:
De uitslag van F1-voorspeller van de Grand Prix van Monaco is bekend:
Punten F1-voorspeller ronde 6
De volgende Grand Prix is op 7 juni op Istanbul Park in Turkije. Je kunt je voorspelling voor deze race opgeven tot 4 juni 23:59 uur.
ik niet. 11equote:
Dat had ik de vorige keer al weerquote:
nee inderdaad er kan vanalles gebeuren dus ik wil het wel per week in blijven vullen :/quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:44 schreef Maruna het volgende:
[..]
Dat had ik de vorige keer al weermaar nu al alles invullen is ook niet echt een optie
Ach, ben het ook een keer vergeten en sta alsnog 23ste. Ook tot mijn verbazing overigens.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:44 schreef Maruna het volgende:
[..]
Dat had ik de vorige keer al weermaar nu al alles invullen is ook niet echt een optie
Tofquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:43 schreef dennistd het volgende:
En inmiddels is het ook mogelijk om de behaalde punten per race te bekijken!
en nu?quote:Op donderdag 23 april 2009 18:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nope. Daar wordt nu hard aan gewerkt.
Je moet nog even geduld hebben. Het ziet er in ieder geval al wel veelbelovend uitquote:
Ik heb nog wel even hoor. Alleen is iedere race zonder manager toch een mindere beleving dan metquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je moet nog even geduld hebben. Het ziet er in ieder geval al wel veelbelovend uit
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |