Het lijkt er op dat jouw voorspellingen van de tweede en derde race niet opgeslagen zijn. Om het helemaal zeker te kunnen weten zal ik even iemand aanschieten die het voor me uit kan zoeken.quote:
2e ronde was ik te laat met invullen, das m'n eigen fout. 3e heb ik absoluut ingevuld, en er heeft ook (zoals nu bij 4 staat) ingevuld gestaan.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het lijkt er op dat jouw voorspellingen van de tweede en derde race niet opgeslagen zijn. Om het helemaal zeker te kunnen weten zal ik even iemand aanschieten die het voor me uit kan zoeken.
En dan sta je ineens 20e overallquote:Op zondag 26 april 2009 18:53 schreef McTasty het volgende:
[..]
haha ik denk er ook wel een paar te krijgen ja
Nog niet naar gekekenquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:51 schreef Maruna het volgende:
al enig idee wat er mis ging met mijn punten?
ik heb het voor je nagekeken, maar er staat echt geen voorspelling inquote:Op donderdag 23 april 2009 19:25 schreef Maruna het volgende:
[..]
2e ronde was ik te laat met invullen, das m'n eigen fout. 3e heb ik absoluut ingevuld, en er heeft ook (zoals nu bij 4 staat) ingevuld gestaan.
Maar dan nog, als je niets invuld, staat er dan niet gewoon overal Lewis Hamilton? dat staat er namelijk altijd als ik nog niets zelf heb ingevuld.
ik zadel je wel met veel vragen opmaar dat ik nog maar 5 puntjes heb van 2 ingevulde races vond ik te weinig
de update na spanje zeg maar?quote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 20:49 schreef mrSPLIFFY het volgende:
WOWWW VETTT!!! 3e geworden deze x
en op plaats 93 nu ipv 230!
* mrSPLIFFY doet een ronde dansje
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |