Ah fijn. De binnenstad vol 3fm kiddo's.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:19 schreef DownPoison het volgende:
[..]
glazen huis, van serious request van 3fm, komt misschien dit jaar in enschede.
Ja, maar niet door kinderen voor kinderenquote:
CHECK DIE KLEURTJES DAN!quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:25 schreef DownPoison het volgende:
[..]
waarom heb je die opleiding gekozen?
nah als er dan wat leuke optredens komen vind ik het neit ergquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:25 schreef MASD het volgende:
[..]
Ah fijn. De binnenstad vol 3fm kiddo's.
Ik zie alleen blauw?quote:
hij wilt ghb maken jwtzquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:25 schreef DownPoison het volgende:
[..]
waarom heb je die opleiding gekozen?
ja boeiendquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:26 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ja, maar niet door kinderen voor kinderen
Naja zó dichtbij is het niet bij mij, maar het is te doen. Om nou voor die truck daarheen te gaan..quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:24 schreef DownPoison het volgende:
[..]
die truck was er wel afgelopen jaar, met Rigby en G.E.M. en vegas for millions ofzo...
is lekker dicht bij inderdaad
Enschedequote:
jouw ondertitel refereert aan iets falends in eindhoven.quote:
voor de truck ergens heen gaan dat niet echt dichtbij is zou ik ook niet doen, of er moet een band komen die je echt heel leuk vind...quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:28 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Naja zó dichtbij is het niet bij mij, maar het is te doen. Om nou voor die truck daarheen te gaan..
Ja maar like, 3fm. Van die overactieve pubermeisjes die kutbandjes hypen omdat ze broer van de achtergrondzanger/bassist zo ontzettend "lekkurrrrrquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:26 schreef DownPoison het volgende:
[..]
nah als er dan wat leuke optredens komen vind ik het neit erg
u ooquote:
ja ok.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:30 schreef MASD het volgende:
[..]
Ja maar like, 3fm. Van die overactieve pubermeisjes die kutbandjes hypen omdat ze broer van de achtergrondzanger/bassist zo ontzettend "lekkurrrrr" vinden.
hoezo moet je vandaag zo laat werken?quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:31 schreef Sjoegerd het volgende:
Zo 3 broodjes ei weggewerkt, klaar om zo te gaan werken.. Ik heb geen zin,![]()
quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:32 schreef DownPoison het volgende:
[..]
ja ok.
maar er is niks mis met een lekkere bassist ofzo![]()
Ik val in voor een collega, dus ik ben van 17-20 de lul.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:32 schreef DownPoison het volgende:
[..]
hoezo moet je vandaag zo laat werken?
Hoe persoonlijk mag ik dit opvatten.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:32 schreef DownPoison het volgende:
[..]
ja ok.
klopt..quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:32 schreef SWEETxQUEEN het volgende:
[..]
Eigenlijk is Enschede best saai hoorEr is niet echt veel te doen.
Ja, maar daarom zeg ik : Enschede =quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:32 schreef SWEETxQUEEN het volgende:
[..]
Eigenlijk is Enschede best saai hoorEr is niet echt veel te doen.
weet ik nog niet, heb je nog niet horen/zien bassenquote:
Weet je wie pas lekkurrrrrquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:30 schreef MASD het volgende:
[..]
Ja maar like, 3fm. Van die overactieve pubermeisjes die kutbandjes hypen omdat ze broer van de achtergrondzanger/bassist zo ontzettend "lekkurrrrr" vinden.
Mij welquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:33 schreef DownPoison het volgende:
[..]
weet ik nog niet, heb je nog niet horen/zien bassen
*Pakt zijn bas maar weer... Wacht, vetquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:32 schreef DownPoison het volgende:
[..]
ja ok.
ZIE FOBO!quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:33 schreef DownPoison het volgende:
[..]
weet ik nog niet, heb je nog niet horen/zien bassen
Nepbassistquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:35 schreef nijnja het volgende:
[..]
*Pakt zijn bas maar weer... Wacht, vet
Vergeet je W nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |