Whehe, je hebt gelijkquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:11 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Beuh, nu moet ik gaan opletten wat ik post op dit forum..![]()
Jij ook trouwens![]()
![]()
Volgende aanwijzing graag!
* DJKoster gaat misschien straks even loeren bij het stadhuis
Per trein ook, maar dan moet je nog eerst via Almelo en dat kost tijd.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:12 schreef Damzkieee het volgende:
Enschede ben je ook wel binnen een uurtje anderhalf uur vanaf Hilversum.
Maar dat hoeft nog niets te betekenen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:14 schreef Diaan73 het volgende:
Hmm richting Enschede geen file, wel richting Eindhoven en Rotterdam
Het wordt Eindhovenquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:14 schreef Diaan73 het volgende:
Hmm richting Enschede geen file, wel richting Eindhoven en Rotterdam
Mwah, kwartiertje met de bus nu...quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:13 schreef ApperlooDude het volgende:
[..]
Whehe, je hebt gelijk,
Ja voor jou is het makkelijk, jij bent er zo. En ik ga écht niet door die regen
Right, vergeten! ^^. Maar ga je zonder zekerheid op het ei van co staan te nietsen, als ze straks ergens anders aankomen?quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:17 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Mwah, kwartiertje met de bus nu...
(tegenwoordig woon ik op de Helmerhoek he)
Tuurlijkquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:20 schreef ApperlooDude het volgende:
[..]
Right, vergeten! ^^. Maar ga je zonder zekerheid op het ei van co staan te nietsen, als ze straks ergens anders aankomen?
Nou.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:26 schreef Sersjee het volgende:
Wat een kansloos gegok... Even drie kwartier wachten en je weet het.
Tilburg wordt het dan ook niet...quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:16 schreef tha_dark het volgende:
Ik geloof niet dat het Groningen wordt. Dat ligt niet echt centraal en dus waarschijnlijk minder bezoekers.
Eindhoven lijkt me wel een goede optie, een studentenstad en in Brabant!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |