hoest met de meisjes R?quote:
Prammen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:19 schreef Joene het volgende:
het zijn JESTERS ! GVD
Machtsmisbruikquote:
Dat er geen reden is om TT te veranderen...quote:
Jawel, traditie en Joene die anders overstuur raakt. twee redenen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:31 schreef Tazz het volgende:
[..]
Dat er geen reden is om TT te veranderen...
Er stond een nogal lompe spelfuad in.quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:31 schreef Tazz het volgende:
Sinds wanneer is er een reden nodig, wat is er mis met nepotisme en pure willekeur?quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:31 schreef Tazz het volgende:
[..]
Plus dat natuurlijk.quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sinds wanneer is er een reden nodig, wat is er mis met nepotisme en pure willekeur?
Bovenstaande is toch ook de officiële FAQ en FB-topic van GC?quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:32 schreef HeatWave het volgende:
Sinds wanneer is er een reden nodig, wat is er mis met nepotisme en pure willekeur?
Daar zijn toch andere fora's voor?quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:32 schreef HeatWave het volgende:
ONZ is het paradijs voor willekeur en het afreageren van emotionele toestanden van de crew op de dest van de usersquote:
Jesters vs. Jetsersquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:32 schreef jogy het volgende:
Jawel, traditie en Joene die anders overstuur raakt. twee redenen.
ja, fora's beter als forummen...quote:
Als werkwoord foraen?quote:
JA, DAT SOORT DINGEN HAD IK OOK!!!!!!11111quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:47 schreef Joene het volgende:
Pagina niet gevonden
Nog een krap uurtje... maar geen zin meer..quote:
Die is nu zo geheim dat er zelfs geen topic meer over isquote:
precies, zelfs met zoeken vind je hem niet...quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:11 schreef HeatWave het volgende:
Die is nu zo geheim dat er zelfs geen topic meer over is.
Zeg maar dag tegen je polonaise dan.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die is nu zo geheim dat er zelfs geen topic meer over is.
Ik zou afgelopen vrijdag Tapas gaan eten (in Rotterdam), via een website een tapas bar gevonden, erheen gereden (we waren al in Rotterdam) bleek het een vaag kiprestaurant te zijn. Toen zijn we naar een Griek gegaan voor een soort tapas...quote:
Daar maakte ik mijn eerste fout alquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Sowieso, HR mensen.
Noem het gewoon Personeelszaken.
Ja, dat kan. Of het je kansen op de baan in kwestie vergroot, is de vraag. Andersom heb ik ook wel eens een gesprek na een kwartier beeindigd met een kandidaat omdat -ie gewoon echt niet wist waar het allemaal over ging.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:48 schreef Adelante het volgende:
Een sollicitatiegesprek waar je na een kwartier zat van hebt, kun je gewoon melden tochDie HR mevrouw keek me heel gek aan, toen ik zei dat ik liever iets nuttigs ging doen.
Deerniswekkend.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:51 schreef Adelante het volgende:
Daar maakte ik mijn eerste fout alZe wilde graag aangeduid worden als inhoudsdeskundige...
Meze. Ook lekkerquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:49 schreef Tazz het volgende:
[..]
Ik zou afgelopen vrijdag Tapas gaan eten (in Rotterdam), via een website een tapas bar gevonden, erheen gereden (we waren al in Rotterdam) bleek het een vaag kiprestaurant te zijn. Toen zijn we naar een Griek gegaan voor een soort tapas...
Heb je al een nieuw topic geopend? Daar zitten we allemaal op te wachten namelijk.quote:
Nee, want ik ga volgende week weg en als ik 'm open verwacht iedereen ook dat ik regel en zo en daar heb ik nu even geen tijd voorquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:54 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Heb je al een nieuw topic geopend? Daar zitten we allemaal op te wachten namelijk.
Jij ook al?quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:54 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Heb je al een nieuw topic geopend? Daar zitten we allemaal op te wachten namelijk.
Soms heb je gewoon snel genoeg door dat een organisatie niet bij je past, dus dan de baan maar niet. Die PZ mevrouw had zo'n checklist ook:quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:51 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Of het je kansen op de baan in kwestie vergroot, is de vraag. Andersom heb ik ook wel eens een gesprek na een kwartier beeindigd met een kandidaat omdat -ie gewoon echt niet wist waar het allemaal over ging..
En ik zit nog midden in de verbouwing, dus ik ga het ook niet regelen. Deze zaterdag is het toch?quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:55 schreef Ripley het volgende:
Nee, want ik ga volgende week weg en als ik 'm open verwacht iedereen ook dat ik regel en zo en daar heb ik nu even geen tijd voor
Nou snap ik wel, dat ze het wiel niet altijd opnieuw kunnen uitvinden, maar meestal vraag je dan wat door, zoals " waar blijkt dat uit", maar ik noemde drie eigenschappen op en toen ging ze verder met de volgende vraag: "wil je hetzelfde doen maar dan met drie negatieve eigenschappen"quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:57 schreef HeatWave het volgende:
Kolore, idd zo'n gesprek uit de jaren 80.
Ik ben een einzelganger en asociaal maar ik rook niet..quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:55 schreef Adelante het volgende:
"noem eens drie goede eigenschappen van jezelf"
quote:
Lekker weer zelf softijsjes tappen?quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:17 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik niet. Morgenmiddag wel. Weer naar de Ikea.
"Ik prik snel door bullshit heen. En als de volgende vraag is: 'Waar zie je jezelf over 3 jaar', dan is het antwoord: 'Niet hier'."quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:55 schreef Adelante het volgende:
"noem eens drie goede eigenschappen van jezelf"
Nee.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Lekker weer zelf softijsjes tappen?
En ketchup, mosterd én mayonaise op je hotdog doen?
Op bezoek of onderzoek?quote:
Succesquote:Op donderdag 26 maart 2009 07:57 schreef Joene het volgende:
Mogguh, iets minder vroeg maar toch vroeg.
Zo naar het ziekenhuis
Ik hoop voor je dat ze dit keer beter spul hebben.quote:Op donderdag 26 maart 2009 07:57 schreef Joene het volgende:
Zo naar het ziekenhuis
Succes!quote:Op donderdag 26 maart 2009 07:57 schreef Joene het volgende:
Zo naar het ziekenhuis
Het zou verboden moeten worden!quote:
Nee, het is gewoon een decadent kutbedrijfquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik kan mij toch niet helemaal aan de indruk onttrekken dat jij bij een bedrijf zet wat (stiekem?) onderzoek doet naar de effecten van overmatig drankverbruik, HW. Gezien de overvloedige aantallen bedrijfsborrels en zulks.
Ja, joh.... 10 jaar verspilling van mijn leven, ik voel een depressie aankomen....quote:
quote:
Ik denk op de C:\ schijf.quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:08 schreef Tazz het volgende:
[..]
Ja, joh.... 10 jaar verspilling van mijn leven, ik voel een depressie aankomen....
Waar zou de term OLDBIES opslaan....
Waarom zou je een USB-stick dunken? Ben je basketballer JK?quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Me dunkt eerder een USB-stick.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Neen, b-d.
Al ben ik wel bijna twee meter de lucht in.
Ja, JK is een imponerende verschijning.quote:
Jij kan er ook niks aan doen dat je zo'n mager stokje bent.quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:41 schreef jogy het volgende:
Ja, JK is een imponerende verschijning.
Ik ben atletisch gebouwd,quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jij kan er ook niks aan doen dat je zo'n mager stokje bent..
Een groen bruin vogeltje uit West Afrika.quote:
lmgtfy.comquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:47 schreef Nebeorx het volgende:
wat is een Jester?
Eén Jester is geen jester.quote:
Dan gaat dit wel ver offtopic...quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:49 schreef jogy het volgende:
[..]
Een groen bruin vogeltje uit West Afrika.
Hallo jogi.quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:49 schreef jogy het volgende:
[..]
Een groen bruin vogeltje uit West Afrika.
één jester is een doodongelukkige jester.quote:
Hoezo? Dit topic gaat over het verzamelen en documenteren van zeldzame vogeltjes uit Afrika.quote:
Rare vogel... jijquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:51 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Hoezo? Dit topic gaat over het verzamelen en documenteren van zeldzame vogeltjes uit Afrika.
Vogels kunnen niet typen. Ze hebben geen vingersquote:
Hou je snavel!quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:53 schreef jogy het volgende:
[..]
Vogels kunnen niet typen. Ze hebben geen vingers.
Zowaar! Het viel mij al op dat de tierelaarstaartjes er vroeg bij zijn dit jaar.quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:52 schreef boem-dikkie het volgende:
Ja beste vrienden,
Zo zag ik laatst in mijn zoektocht naar de zeldzame blauwbekborst nog een groep Elanden die geloof het of niet opgejaagd werd door een kudde tierelaarstaartjes.
Maak je ons nou dood met een blije mus?quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:24 schreef Tazz het volgende:
Meer vogelsoorten zijn hier te spotten...
quote:
Niet tapassenquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:54 schreef Metatron het volgende:
[..]. Maar nu weet ik niet wat ik morgen moet doen en zo
.
Oh, is het helemaal afgeblazen dan? Tskk.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet tapassen.
Er is morgen trouwens een reunie van de SamSam.
Ik weet het eigenlijk niet, maar tot een datum zijn we niet gekomen iig.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:58 schreef Metatron het volgende:
[..]
Oh, is het helemaal afgeblazen dan? Tskk.
SamSam reunie. Ook interessant.
You rebel you!quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:02 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik ga zaterdag gewoon tapas eten. Met of zonder FOK!.
Zet je horloge eens goed, tis middag..quote:
je zag er gisteren ook enorm rebels uitquote:
Kijk is naar het tijdstip waarop je potstequote:
van die spaanse ook ?quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:02 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik ga zaterdag gewoon tapas eten. Met of zonder FOK!.
Wat is kijk daar doen dan?quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:40 schreef Joene het volgende:
[..]
Kijk is naar het tijdstip waarop je potste
Zoals elke dag, HW. Waarom reed tram 2 daar trouwens? En nog belangrijker, zaten er ook tramsletjes in?quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:36 schreef HeatWave het volgende:
je zag er gisteren ook enorm rebels uit.
Het was middag.quote:
Ze zijn in de Leidsestraat aan het klussen, en er stond een fikse file. Omroepbericht was "wegens onwillge werklui rijden we om".quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:51 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Zoals elke dag, HW. Waarom reed tram 2 daar trouwens? En nog belangrijker, zaten er ook tramsletjes in?
Nou ja, dan ga ik morgen maar gewoon Guinness drinken en Cubaanse sigaren roken.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik weet het eigenlijk niet, maar tot een datum zijn we niet gekomen iig.
Lijkt me ook geen strafquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:51 schreef Metatron het volgende:
[..]
Nou ja, dan ga ik morgen maar gewoon Guinness drinken en Cubaanse sigaren roken.
Het is nu toch kloteweer en dan zal je wel gek zijn om je fruitschaal open en bloot te showenquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lijkt me ook geen straf.
Maar moeten we nog een nieuw deel openen dan? Of geven we het op?
Laatste discussie was tussen de 27ste en de 28ste. Maar daar is verder geen beslissing meer uit voort gekomen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:00 schreef Metatron het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat de datum gewoon vrijdag was geworden. Maar goed, als de animo laag is dan heeft het geen zin natuurlijk.
vrijdag = de 27ste...quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:01 schreef HeatWave het volgende:
Laatste discussie was tussen de 27ste en de 28ste.
Avond!quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:17 schreef Tazz het volgende:
[..]
Zet je horloge eens goed, tis middag..
Ik wil op zich wel, maar je had m'n pm-box moeten zien. Die wil niet met die en die wil niet met de ander aan één tafel zitten. Dus ik zeg ze, los het lekker zelf op in plaats van dat gedrama in mijn pm-box te plaatsen en vervolgens mag ik doodvallen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:00 schreef Metatron het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat de datum gewoon vrijdag was geworden. Maar goed, als de animo laag is dan heeft het geen zin natuurlijk.
WTF? Ik dacht dat de grootste dramaqueens zich niet hadden opgegevenquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:28 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik wil op zich wel, maar je had m'n pm-box moeten zien. Die wil niet met die en die wil niet met de ander aan één tafel zitten. Dus ik zeg ze, los het lekker zelf op in plaats van dat gedrama in mijn pm-box te plaatsen en vervolgens mag ik doodvallen.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:28 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik wil op zich wel, maar je had m'n pm-box moeten zien. Die wil niet met die en die wil niet met de ander aan één tafel zitten. Dus ik zeg ze, los het lekker zelf op in plaats van dat gedrama in mijn pm-box te plaatsen en vervolgens mag ik doodvallen.
Ditquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:29 schreef HeatWave het volgende:
Ja dat gesteggel heb ik ook deels mee gekregen.
Dan niet.
Yep, er werd behoorlijk ge dramaqueend over dat die en die komt, dus dan wil ik niet. Waarom precies snap ik nooit zo, we zijn met 20-25 man, dan ga je lekker aan de andere kant van de tafel zitten ofzo toch?quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:38 schreef Metatron het volgende:
[..]
[..]
Dit
Menen
Jullie
Niet!
Hoop ik. Is het echt zo treurig gesteld?
Sorry, we zullen het zo weer over luiers, kinderen en andere Chuck Norris-achtige zaken hebbenquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:42 schreef Jarno het volgende:
Hallo? Weet iemand waar het oldbies topic is? Dit is opeens het zeik hier over een flauwe meet voor mensen zonder leven maar waar we later allemaal stoere verhalen over gaan vertellen topic geworden geloof ik?
Sowieso gaan FOK!kers IRL heel anders om met elkaar dan op het forumquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Yep, er werd behoorlijk ge dramaqueend over dat die en die komt, dus dan wil ik niet. Waarom precies snap ik nooit zo, we zijn met 20-25 man, dan ga je lekker aan de andere kant van de tafel zitten ofzo toch?
ik mis de jesters ook J.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:42 schreef Jarno het volgende:
Hallo? Weet iemand waar het oldbies topic is? Dit is opeens het zeik hier over een flauwe meet voor mensen zonder leven maar waar we later allemaal stoere verhalen over gaan vertellen topic geworden geloof ik?
Jamaar het trekt tuig als Maanvis aan.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sorry, we zullen het zo weer over luiers, kinderen en andere Chuck Norris-achtige zaken hebben.
Ja.quote:
Als je al zo reageert ben je echt ontzettend sneu.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:46 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ja.
Alsof ik niets beters aan m'n hoofd had met verbouwingen, gesteggel met de huisbaas over de kosten van de verbouwing en bijzonder pijnlijke spieren vanwege de kou, mocht ik er ook nog even voor zorgen dat die en die niet naar de tapasmeet kwamen.
Hmmmzz, true tha.....quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:46 schreef Jarno het volgende:
[..]
Jamaar het trekt tuig als Maanvis aan.
ja en vermeld even van wie je kon doodvallen?quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Doe's een beetje lekker wie niet met wie aan tafel wilde, UI?
Als dat niet in 1 post past is opsplitsen ook okay hoor.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:48 schreef Tally het volgende:
[..]
ja en vermeld even van wie je kon doodvallen?
Sorryquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:46 schreef Jarno het volgende:
[..]
Jamaar het trekt tuig als Maanvis aan.
Dat is iets tussen [user] en mij.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:48 schreef Tally het volgende:
ja en vermeld even van wie je kon doodvallen?
Op het moment scheelt het niks J. Elk moment nu!quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:52 schreef Joene het volgende:
J wanneer ga jij weer is dood trouwens ?
Wil je me wel ff een pm sturen als je dood bent ?quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:53 schreef Jarno het volgende:
[..]
Op het moment scheelt het niks J. Elk moment nu!
Wat leuk! Daar woon ik namelijk ook niet!quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:54 schreef Maanvis het volgende:
O en Jarno, vandaag moest ik nog ff aan je denken toen een griekse collega vertelde dat ie in gorinchem woont
Doe ik!quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:54 schreef Joene het volgende:
[..]
Wil je me wel ff een pm sturen als je dood bent ?
TVP.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:55 schreef Jarno het volgende:
Doe ik!
vroeger wel tochquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:55 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wat leuk! Daar woon ik namelijk ook niet!
Kun je misschien gewoon optiefen uit dit topic Maanvis ipv weer de zielige zuigert uit te hangen? Please? Pretty please?quote:
Om 5 uur ben ik weg. Deal?quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:57 schreef Jarno het volgende:
[..]
Kun je misschien gewoon optiefen uit dit topic Maanvis ipv weer de zielige zuigert uit te hangen? Please? Pretty please?
Geen idee, JK. Ze heeft niet eens meegeholpen met schilderen. Ondanks de turquoise roller.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Waarom doet Ripley zo naar tegen je dan?
Voor de files.quote:
Goed plan. Ik sluit ook af. Weekend!quote:
Nou, op die manier laat ik ook wle lekker verstek gaan.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:46 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
mocht ik er ook nog even voor zorgen dat die en die niet naar de tapasmeet kwamen.
Weest geruscht JK, ik zit 'hier' vanavond tot tenminste een uur of 10, terwijl ik er om half 8 al was. Aan mij zal het niet liggen! Voorwaar!quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wat is dat, midden in de week je weekend laten beginnen?
Stelletje slackers, zo komt Nederland nooit uit de recessie.
Werktijdverkorting is het nieuwe modewoord.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wat is dat, midden in de week je weekend laten beginnen?
Stelletje slackers, zo komt Nederland nooit uit de recessie.
Tweakers.net?quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:28 schreef Jarno het volgende:
Op kosten van de baas uiteraard..
Moet nog ff een goedkoop SD kaartje scoren met veel GB's hiervoor. Tips?
Ebay uit japan/china. Heb je d'r 4 voor de prijs van 1, meot je wel ff testen welke goed zijn en welke slecht.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:28 schreef Jarno het volgende:
Dealextreme.com.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:28 schreef Jarno het volgende:
quote:
welke?quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:47 schreef n00cL30n het volgende:
jups, dan ook maar gelijk een horloge erbij bestellen.
Oe, ze hebben ook best kekke LED-horloges.quote:
Och, ik heb gisteren m'n garagebedrijf al weer gesponsord. En ik zoek een appartement, dus ik denk dat ik die economie binnenkort signficant ga steunenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 07:35 schreef UIO_AMS het volgende:
Vrije dag, lekker klussen en geld uitgeven. De economie moet draaien.
Dit dus.quote:
Mensen die afspraken nakomen, of zelfs te vroeg zijn.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 07:57 schreef UIO_AMS het volgende:
Het moet niet gekker worden. Tussen 8 en 9 zou de nieuwe droger geleverd worden. Ze waren er 5 minuten terug en nu zijn ze al weg.
Het waren medelanders, J. Dit soort duistere praktijken kun je verwachten van dat volk.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 07:58 schreef Jarno het volgende:
Mensen die afspraken nakomen, of zelfs te vroeg zijn..
Controleer je tafelzilver U!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:02 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Het waren medelanders, J. Dit soort duistere praktijken kun je verwachten van dat volk.
Alles staat er nog, J. Dit moet wel onderdeel zijn van hun alomvattende plan om ons een veilig gevoel te geven en dan als we ons op ons gemak voelen toe te slaan. Bel Geert! Hier moet hij weet van hebben!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:03 schreef Jarno het volgende:
Controleer je tafelzilver U!
Superquote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:14 schreef Jarno het volgende:
Jawel. Beide waren nog bewusteloos vanochtend toen ik wegging dus dat is goed..
Ik zou verbaasder zijn als het Amsterdammers warenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:02 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Het waren medelanders, J. Dit soort duistere praktijken kun je verwachten van dat volk.
Wij hebben daar tegenwoordig een aggregaat voor. Het koffieautomaat geldt als essentieel onderdeel van de infrastructuur.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:30 schreef boem-dikkie het volgende:
Strrrrrroooooooomstoring hier. Koffieautomaat deed het ook niet.
Die zit bij ons op de UPS. Duh.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:30 schreef boem-dikkie het volgende:
Strrrrrroooooooomstoring hier. Koffieautomaat deed het ook niet.
Dat zeg ik!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:34 schreef boem-dikkie het volgende:
Ja, beter slingeren ze hier een UPS aan het koffiezetapparaat.
En ik reken je er niks voor. Zo ban ik.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:37 schreef boem-dikkie het volgende:
Zo op de vroege morgen doet Jarno even een GMTA'tje.
Dat dacht ik ook al!quote:
Dus nu zit ze de hele dag op je schoot tot je dr USB sticky heb geschoond en dr files hebt gered?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:12 schreef boem-dikkie het volgende:
De leukste docente op deze uni is al haar files van haar USB stick verloren omdat er een virus op een van ónze laptops zit/zat.
Tijd om even te buurten bij die secretaresse.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:23 schreef HeatWave het volgende:. Afgelopen zaterdag hadden we een zaalvoetbal toernooi van het werk, vooral de 3de helft was erg gezellig. Beetje zitten dollen met een secretaresse, verder totaal onschuldig. Krijgt ze gisteren te horen dat ze het wel tof vinden voor dr dat ze 2 goals en een wip gescoord heeft
.
Ik weet van niets! (verdomme).
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:24 schreef n00cL30n het volgende:
Jeeses Tally, zat weer ff te lang naar je Avatar te kijken.
Nee dat had ze zelf al gedaan. Ik draai nu anti malware bytes om 't virus weg te krijgen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Dus nu zit ze de hele dag op je schoot tot je dr USB sticky heb geschoond en dr files hebt gered?
Vriendin !quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:26 schreef n00cL30n het volgende:
Vanavond lekker uit eten met mijn vriendin, 1 keer dat we oppas hebben geregeld voor die kleine van ons.
Zaterdag nog even voor invulling zorgen, zondag komt een goede maat van mij langs.
Kijken mag n00bquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:24 schreef n00cL30n het volgende:
Jeeses Tally, zat weer ff te lang naar je Avatar te kijken.
Heeft ze toch een ander geneukt HW. Niet goed je best gedaanquote:
teveel bier in de 3de helft?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:23 schreef HeatWave het volgende:. Afgelopen zaterdag hadden we een zaalvoetbal toernooi van het werk, vooral de 3de helft was erg gezellig. Beetje zitten dollen met een secretaresse, verder totaal onschuldig. Krijgt ze gisteren te horen dat ze het wel tof vinden voor dr dat ze 2 goals en een wip gescoord heeft
.
Ik weet van niets! (verdomme).
Wordt zijn vriendin het hele weekend gevuld ?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
die word het hele weekend al ingevuld joene
Sterker nog, ik heb helemaal mijn best niet gedaanquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:47 schreef Tally het volgende:
Heeft ze toch een ander geneukt HW. Niet goed je best gedaan
Ik dacht dat jij zo'n hekel had aan rap?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:53 schreef HeatWave het volgende:
Sterker nog, ik heb helemaal mijn best niet gedaan. Maar dat zou ze rap gedaan hebben dan, ik ben met dr mee naar CS gegaan
(ja, daar krijg je blijkbaar roddels van
).
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sterker nog, ik heb helemaal mijn best niet gedaan. Maar dat zou ze rap gedaan hebben dan, ik ben met dr mee naar CS gegaan
).
Truequote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:56 schreef Tally het volgende:
[..]Je weet maar nooit HW. Blijven vrouwen he
maar heb je der nu volgeblaft of niet?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
).
Nee dusquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
maar heb je der nu volgeblaft of niet?
Ach ja... ik vergeet de hele tijd dat het mijn verloofde is.quote:
Dan doen we dat nog ff.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |