hoest met de meisjes R?quote:
Prammen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:19 schreef Joene het volgende:
het zijn JESTERS ! GVD
Machtsmisbruikquote:
Dat er geen reden is om TT te veranderen...quote:
Jawel, traditie en Joene die anders overstuur raakt. twee redenen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:31 schreef Tazz het volgende:
[..]
Dat er geen reden is om TT te veranderen...
Er stond een nogal lompe spelfuad in.quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:31 schreef Tazz het volgende:
Sinds wanneer is er een reden nodig, wat is er mis met nepotisme en pure willekeur?quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:31 schreef Tazz het volgende:
[..]
Plus dat natuurlijk.quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sinds wanneer is er een reden nodig, wat is er mis met nepotisme en pure willekeur?
Bovenstaande is toch ook de officiële FAQ en FB-topic van GC?quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:32 schreef HeatWave het volgende:
Sinds wanneer is er een reden nodig, wat is er mis met nepotisme en pure willekeur?
Daar zijn toch andere fora's voor?quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:32 schreef HeatWave het volgende:
ONZ is het paradijs voor willekeur en het afreageren van emotionele toestanden van de crew op de dest van de usersquote:
Jesters vs. Jetsersquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:32 schreef jogy het volgende:
Jawel, traditie en Joene die anders overstuur raakt. twee redenen.
ja, fora's beter als forummen...quote:
Als werkwoord foraen?quote:
JA, DAT SOORT DINGEN HAD IK OOK!!!!!!11111quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:47 schreef Joene het volgende:
Pagina niet gevonden
Nog een krap uurtje... maar geen zin meer..quote:
Die is nu zo geheim dat er zelfs geen topic meer over isquote:
precies, zelfs met zoeken vind je hem niet...quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:11 schreef HeatWave het volgende:
Die is nu zo geheim dat er zelfs geen topic meer over is.
Zeg maar dag tegen je polonaise dan.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die is nu zo geheim dat er zelfs geen topic meer over is.
Ik zou afgelopen vrijdag Tapas gaan eten (in Rotterdam), via een website een tapas bar gevonden, erheen gereden (we waren al in Rotterdam) bleek het een vaag kiprestaurant te zijn. Toen zijn we naar een Griek gegaan voor een soort tapas...quote:
Daar maakte ik mijn eerste fout alquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Sowieso, HR mensen.
Noem het gewoon Personeelszaken.
Ja, dat kan. Of het je kansen op de baan in kwestie vergroot, is de vraag. Andersom heb ik ook wel eens een gesprek na een kwartier beeindigd met een kandidaat omdat -ie gewoon echt niet wist waar het allemaal over ging.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:48 schreef Adelante het volgende:
Een sollicitatiegesprek waar je na een kwartier zat van hebt, kun je gewoon melden tochDie HR mevrouw keek me heel gek aan, toen ik zei dat ik liever iets nuttigs ging doen.
Deerniswekkend.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:51 schreef Adelante het volgende:
Daar maakte ik mijn eerste fout alZe wilde graag aangeduid worden als inhoudsdeskundige...
Meze. Ook lekkerquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:49 schreef Tazz het volgende:
[..]
Ik zou afgelopen vrijdag Tapas gaan eten (in Rotterdam), via een website een tapas bar gevonden, erheen gereden (we waren al in Rotterdam) bleek het een vaag kiprestaurant te zijn. Toen zijn we naar een Griek gegaan voor een soort tapas...
Heb je al een nieuw topic geopend? Daar zitten we allemaal op te wachten namelijk.quote:
Nee, want ik ga volgende week weg en als ik 'm open verwacht iedereen ook dat ik regel en zo en daar heb ik nu even geen tijd voorquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:54 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Heb je al een nieuw topic geopend? Daar zitten we allemaal op te wachten namelijk.
Jij ook al?quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:54 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Heb je al een nieuw topic geopend? Daar zitten we allemaal op te wachten namelijk.
Soms heb je gewoon snel genoeg door dat een organisatie niet bij je past, dus dan de baan maar niet. Die PZ mevrouw had zo'n checklist ook:quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:51 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Of het je kansen op de baan in kwestie vergroot, is de vraag. Andersom heb ik ook wel eens een gesprek na een kwartier beeindigd met een kandidaat omdat -ie gewoon echt niet wist waar het allemaal over ging..
En ik zit nog midden in de verbouwing, dus ik ga het ook niet regelen. Deze zaterdag is het toch?quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:55 schreef Ripley het volgende:
Nee, want ik ga volgende week weg en als ik 'm open verwacht iedereen ook dat ik regel en zo en daar heb ik nu even geen tijd voor
Nou snap ik wel, dat ze het wiel niet altijd opnieuw kunnen uitvinden, maar meestal vraag je dan wat door, zoals " waar blijkt dat uit", maar ik noemde drie eigenschappen op en toen ging ze verder met de volgende vraag: "wil je hetzelfde doen maar dan met drie negatieve eigenschappen"quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:57 schreef HeatWave het volgende:
Kolore, idd zo'n gesprek uit de jaren 80.
Ik ben een einzelganger en asociaal maar ik rook niet..quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:55 schreef Adelante het volgende:
"noem eens drie goede eigenschappen van jezelf"
quote:
Lekker weer zelf softijsjes tappen?quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:17 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik niet. Morgenmiddag wel. Weer naar de Ikea.
"Ik prik snel door bullshit heen. En als de volgende vraag is: 'Waar zie je jezelf over 3 jaar', dan is het antwoord: 'Niet hier'."quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:55 schreef Adelante het volgende:
"noem eens drie goede eigenschappen van jezelf"
Nee.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Lekker weer zelf softijsjes tappen?
En ketchup, mosterd én mayonaise op je hotdog doen?
Op bezoek of onderzoek?quote:
Succesquote:Op donderdag 26 maart 2009 07:57 schreef Joene het volgende:
Mogguh, iets minder vroeg maar toch vroeg.
Zo naar het ziekenhuis
Ik hoop voor je dat ze dit keer beter spul hebben.quote:Op donderdag 26 maart 2009 07:57 schreef Joene het volgende:
Zo naar het ziekenhuis
Succes!quote:Op donderdag 26 maart 2009 07:57 schreef Joene het volgende:
Zo naar het ziekenhuis
Het zou verboden moeten worden!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |