Lees OP. Domme post...quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:50 schreef TNA het volgende:
Eén woord: bier. Klacht derhalve ongegrond.
Waar af te halen?quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:50 schreef Agiath het volgende:
ik heb hier nog 2 traytjes van dat spul staan
Zaandamquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:51 schreef Cybey het volgende:
[..]
Lees OP. Domme post...
[..]
Waar af te halen?
Vroeg in de middag? Al bijna 2 uur, lul. Doordrinken.quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:48 schreef Cybey het volgende:
Aangezien ik thuis eigenlijk geen frisdrank drink en vroeg in de middag het iets te vroeg vind om bier te drinken, heb ik limonade weer helemaal gevonden.
Na even proberen had ik al snel door dat de lekkerste limonade siroop die van het Albert Heijn huismerk is in de smaak Tropical. Echter is deze limonade siroop in geen enkele AH meer te verkrijgen vanwege logistieke problemen. Deze komt pas weer terug ergens in mei
[ afbeelding ]
Klacht: favoriete limonade siroop is op
Subklacht: drink nu minder lekkere en duurdere Karvan Cevitam limonade
Ben nu sowieso op het werk. Me baas vindt het niet heel fijn als ik hier bier zit te drinken. Zou het zelf wel lekker vindenquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:52 schreef Biels het volgende:
Vroeg in de middag? Al bijna 2 uur, lul. Doordrinken.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:50 schreef TNA het volgende:
geboortedatum: 15-08-1985
beroep: Student
Eén woord: bier. Klacht derhalve ongegrond.
Alsof je baas iets te willen heeft. Weet die arbeider niet wie je bent ofzo? Cybey, van Fok!.quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:53 schreef Cybey het volgende:
[..]
Ben nu sowieso op het werk. Me baas vindt het niet heel fijn als ik hier bier zit te drinken. Zou het zelf wel lekker vinden
Die tropical doe ik gewoon met water. Je hoeft ook niet echt veel siroop te gebruiken, want heeft een best sterke smaak en 7-up zou het alleen maar zoeter maken.quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:12 schreef Yi-Long het volgende:
Is die AH huismerk limonade een beetje betaalbaar, en waar mixen jullie het me? Gewoon water, of koolzuurwater (prik, spa rood), of met 7-up, of doen jullie het in de karnemelk, of wat!?
Drink ook wel veel water, maar vind het gewoon vaak lekker om een beetje siroop erbij te doen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:14 schreef Florian_ het volgende:
Wat is er mis met gewoon water? In het begin niet echt bijzonder, maar nu drink ik bijna niets anders meer
Behalve bier natuurlijk, maar dat moet jij als student toch wel weten
Fail... jammer joh...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:52 schreef beverton het volgende:
Spelfout in de OP: Karvan Cevitam = Karvan Cevitan
Failquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:52 schreef beverton het volgende:
Spelfout in de OP: Karvan Cevitam = Karvan Cevitan
Die haal ik ook altijd bij de c1000quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:48 schreef Cybey het volgende:
Aangezien ik thuis eigenlijk geen frisdrank drink en vroeg in de middag het iets te vroeg vind om bier te drinken, heb ik limonade weer helemaal gevonden.
Na even proberen had ik al snel door dat de lekkerste limonade siroop die van het Albert Heijn huismerk is in de smaak Tropical. Echter is deze limonade siroop in geen enkele AH meer te verkrijgen vanwege logistieke problemen. Deze komt pas weer terug ergens in mei
[ afbeelding ]
Klacht: favoriete limonade siroop is op
Subklacht: drink nu minder lekkere en duurdere Karvan Cevitam limonade
Hebben ze ook meteen weer de prijs verhoogd, of is die nog hetzelfde?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:33 schreef Cybey het volgende:
Bizar slechte kick, maar even melden dat deze siroop weer in de schappen staat
Het zit alleen wel in een nieuwe fles...
Idd, vooral met dit weer lekker ijskoud waterquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:14 schreef Florian_ het volgende:
Wat is er mis met gewoon water? In het begin niet echt bijzonder, maar nu drink ik bijna niets anders meer
Behalve bier natuurlijk, maar dat moet jij als student toch wel weten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |